bmwnissen99 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Huff kvinnfolk er noen sære og vannskelige vesen Skulle ha fulgt med en bruksandvisning eller noe...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Grattis til gutta med bursdag Og til meg.. 1mnd siden jeg ble gift...tiden flyr as...
hermanoo90 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Gratulerer med dagen, noekult og bmw-coupe Grattis til Wicky med 1 mnd som gift mann!
Dirty Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 av å titte på nytt prosjekt fritatt fra EU 1959modell Blir det handel bytter jeg hele ramma, til en med coilovers nye bremser, 2.3l transporter motor og bur. så er vinterbilen sikra skal ikke gjøre noe med utseende bare noen breie felger jeg har liggende
hermanoo90 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 av å titte på nytt prosjekt fritatt fra EU 1959modell Blir det handel bytter jeg hele ramma, til en med coilovers nye bremser, 2.3l transporter motor og bur. så er vinterbilen sikra skal ikke gjøre noe med utseende bare noen breie felger jeg har liggende hvis du skal ha den, så MÅ du lage en tråd om den!
Robkill Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Våkna i natt av et realt smell, men tenkte ikke noe særlig over det! Og huska det heller ikke i dag tidlig. Men nå la jeg plutselig merke til at det lå masse små sorte plastbiter rundt om i rommet, på bordet ligger den eksterne blitzen til kameraet mitt knust, og i sofaen lå det to "sprengte" batterier!
Kvasi Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 av å titte på nytt prosjekt fritatt fra EU 1959modell Blir det handel bytter jeg hele ramma, til en med coilovers nye bremser, 2.3l transporter motor og bur. så er vinterbilen sikra skal ikke gjøre noe med utseende bare noen breie felger jeg har liggende Hvorfor coilovers når det er torsjonsfjærer?
Dirty Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 av å titte på nytt prosjekt fritatt fra EU 1959modell Blir det handel bytter jeg hele ramma, til en med coilovers nye bremser, 2.3l transporter motor og bur. så er vinterbilen sikra skal ikke gjøre noe med utseende bare noen breie felger jeg har liggende Hvorfor coilovers når det er torsjonsfjærer? har noe ferdigtilpassa liggende fra et annet bobleprosjekt
Kvasi Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 That makes sense. Ser ut som det er sjanser for å finne litt rust på bunnplata ja, men det fine med boble er jo at det bare er å bytte hele greia Kjipe er at da blir det er -59 modell mindre på veien.
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Noen her som skal på førpremiere på bavaria på torsdag i oslo og se på nye mini coupè?
knut_olestad Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 That makes sense. Ser ut som det er sjanser for å finne litt rust på bunnplata ja, men det fine med boble er jo at det bare er å bytte hele greia Kjipe er at da blir det er -59 modell mindre på veien. Bunnplata er nesten det enkleste å reparere på ei boble, får hele gulvhalvdeler som er relativt enkle å bytte, og ikke så forferdelig dyre heller. Og det er stort sett gulvhalvdelene som ruster. http://www.unneberg-bil.no/product/1689
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 En ting jeg lurer på angående dette med restaurering av bobler...fol bytter gulv..torpedovegg...skjermer..panser..bagasjelokk..dører...kanaler..vinduer... forstilling..bakstilling... Hvordan kan de da kalle den restaurerte for "original"?
knut_olestad Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Den er jo pr definisjon original om det er brukt originale deler.
Anbefalte innlegg