Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vært en del klager om for mye Porsche i denne tråden ;) Det mente jeg.

Det er alltid noen som vil klage - og det er noen som alltid vil klage.

Skal vi la dem styre og bestemme? I don't think so.

Selvfølgelig skal vi ikke det. Vi vet hvor kritikken stort sett kommer fra... og den kritikken både kan og bør vi ta lett på. Når dette er nevnt mener jeg også at forumet ikke skal spammes med bilder av andre bilmerker, men vi er langt fra den situasjonen idag.

Skrevet

Idag blir Spotify for første gang tilgjengelig for danskene... godt og vel tre år etter at tjenesten ble tilgjengelig i Norge. Jeg har brukt Spotify siden den gangen og jeg har hele tiden hatt tjenesten tilgjengelig her i Danmark også. Greit med en "norsk" laptop... :)

Skrevet
Idag blir Spotify for første gang tilgjengelig for danskene... godt og vel tre år etter at tjenesten ble tilgjengelig i Norge. Jeg har brukt Spotify siden den gangen og jeg har hele tiden hatt tjenesten tilgjengelig her i Danmark også. Greit med en "norsk" laptop... :)

Hvorfor i alle dager har det ikke vært spotify i danmark før i dag?

Er ikke Streaming lov eller noe da eller?

Skrevet

KODA som er den danske pendanten til TONO (som forvalter lydfestings- og fremføringsrettigheter for musikkverk i Norge) stilte seg på bakbenene, men har nå gitt opp kampen. Dette har vært litt av en klisjé her i Danmark. Folk skjønte ingenting.....

Skrevet

KODA som er den danske pendanten til TONO (som forvalter lydfestings- og fremføringsrettigheter for musikkverk i Norge) stilte seg på bakbenene, men har nå gitt opp kampen. Dette har vært litt av en klisjé her i Danmark. Folk skjønte ingenting.....

Det er deilig å være norsk i danmark? :roll:

Skrevet
Vært en del klager om for mye Porsche i denne tråden ;) Det mente jeg.

Det er alltid noen som vil klage - og det er noen som alltid vil klage.

Skal vi la dem styre og bestemme? I don't think so.

True :wink:

Uansett, noen som var på oktoberfesten i Trondheim i går? :)

Jeg var en tur, var ganske morsomt! Eneste stakkars vår alle knut_olestad som var offer for fylleskriving på facebook når jeg kom hjem igjen. Offisiell beklagelse fra meg :oops:

Jeg skal nå herved døpe deg PewPew :) Einn det! :lol:

Skrevet

Nordmenn med Spotify installert på laptop´en fra Norge har hele tiden kunnet høre på musikktjenesten i Danmark. Det er danskene som ikke tidligere har kunnet installere Spotify her i Danmark. Vel... en proxyserver løste problemet for noen med litt mer enn alminnelige IT kunnskaper. Jeg har et "norsk" Spotify abonnement... så for meg har alt bare vært dejligt her i Danmark... :)

Skrevet

Nordmenn med Spotify installert på laptop´en fra Norge har hele tiden kunnet høre på musikktjenesten i Danmark. Det er danskene som ikke tidligere har kunnet installere Spotify her i Danmark. Vel... en proxyserver løste problemet for noen med litt mer enn alminnelige IT kunnskaper. Jeg har et "norsk" Spotify abonnement... så for meg har alt bare vært dejligt her i Danmark... :)

Men har de ikke hatt tilgang på andre lignende streamingtjenester heller? I norge har vi jo Wimp, beat og kanskje flere som jeg ikke vet om..

I så fall kommer musikkhverdagen til Danskene til å bli meget forandret fra i dag av..

Skrevet

Skal innrømme at jeg har slutta og handle/laste ned musikk etter at Spotify kom. Prøvde WIMP, men helvete for noe søppel i mine øyne. Eneste plusset med WIMP var alle spillelister som deles av brukere og staben ;)

Skrevet

Jeg og en av de andre her på jobb kjørte en mondeo til hogging nå, jeg kjørte mondeon og han kom etter.

I grunn litt arti å parkere i en container, i ei gravemaskin og i ett betongelement ;)

Tapte seg litt den :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...