Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du får si fra, Jørgen, om du MÅ ha de, for noen av oss på forumet fra Skien kan vel være behjelpelige med å sende til deg for en liten slant ;)

Jøss, det må jeg si :) Behjelpelige karer her inne.! Fikk akkurat en PM fra en bruker her også, om han kunne være behjelpelig og fikse :)

Det er snakk om 3 stk store utelamper på søyle, så jeg tenker hver og en av dere skal slippe og stresse med det ;) Jeg får ta turen til Tr.Heim eller Ålesund, om ikke jeg kan fikse det på annen måte litt nærmere Smøla.:)

Men takk skal du ha SofaKongen, hyggelig av deg :)

Skrevet

Så heller ikke poenget med en clubman til 500k as...halv mill for en mini?! jaja :) Ja vi får ta turen og prøvekjøre den nye coupeen iløpet av uka...og lage reportasje :P kanskje vi kan prøve flere biler etterhvert... hmm...

Skrevet
Jeg vil ha et hull der til senere om jeg skulle ha lyst på radio når jeg blir 90...

Er det utdatert å høre på radio altså?

Eneste gangene jeg hører på "medbrakt" musikk i E34'en, er når det blir alt for langt mellom sanger med gitarklang på radioen. ;)

Skrevet

Mini er ikke en bil, Mini er en livsstil. :-) Vurderte Clubman før jeg kjøpte 1'ern. Henta meg noen kataloger på tilleggsutstyr og personlige effekter. Helt sykt stort utvalg i klær, klokker, hjelmer, radioer, nøkkelringer, kofferter, paraplyer, belter, capser, skrivemateriell, bordkalendere, bagger, plysj-/puter, Bulldog, Mini, thermos, sko o.s.v. Sier det igjen, Mini er en livsstil. :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...