Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mini er ikke en bil, Mini er en livsstil. :-) Vurderte Clubman før jeg kjøpte 1'ern. Henta meg noen kataloger på tilleggsutstyr og personlige effekter. Helt sykt stort utvalg i klær, klokker, hjelmer, radioer, nøkkelringer, kofferter, paraplyer, belter, capser, skrivemateriell, bordkalendere, bagger, plysj-/puter, Bulldog, Mini, thermos, sko o.s.v. Sier det igjen, Mini er en livsstil. :-)

Du sier noe der. Virker som om det er mer en "greie" enn det er en bil som skal sees med fornuftige øyne.

Skrevet
Fra 06 til 10 er det Radio Norge som går, ellers er det "medbrakt" :)

Topp 1000 på Radio Norge er jo fin kjørelyd. ;)

+1

Skrevet
Hvor mange visninger på finn.no er "mange" på en vanlig bilannonse?

Har nå 951 visninger, 4 har lagret annonsen.. Ligget ute litt over en uke. En som har ringt bare :(

Tror ikke det er så unormalt.

3754

visninger

10

har lagret annonsen

83

har fått annonsen på e-post

Ligget i litt over 1mnd. Fått utrolig mye rart som innbytteforslag da :) Kaninbur og moped deler er lite intr :P

Skrevet

Kjenner til det. Jeg fikk en meget merkelig pakke som innbytteforslag da jeg hadde E30'n der.

Var blant annet

"Pil og bue"

"Forsterker"

"Kartplotter til båt"

Kartplotteren var verdt 20 000, dette sjekket jeg opp. Hvor den kom fra er en helt annen sak. Men en kollega av meg endte opp med å kjøpe den av han.

Hahaha!

Skrevet

Bimmers.no sine glansdager er helt klart over, tulletråd og salgstrådene er vel det eneste som det faktisk er bra driv i.

Jeg savner mange gamle brukere som aldri er online lenger, En admin som aldri er online.

er blitt tatt opp 1000 ganger, men skulle vært medlemskontingent

Helt enig Dicky.. trist :(

Skrevet
Kjenner til det. Jeg fikk en meget merkelig pakke som innbytteforslag da jeg hadde E30'n der.

Var blant annet

"Pil og bue"

"Forsterker"

"Kartplotter til båt"

Kartplotteren var verdt 20 000, dette sjekket jeg opp. Hvor den kom fra er en helt annen sak. Men en kollega av meg endte opp med å kjøpe den av han.

Hahaha!

Jeg fikk tilbud om en snekke for en Ford Taunus jeg hadde engang. Slo til jeg, men da hadde Fru Snekkemann satt foten ned :( Dumt, så for meg å bruke 3 uker på å kjøre den fra Horten til Hardanger :D

Skrevet

Haha! Kjipt... Han fikk kartplotteren for 6 eller 7000, og den var ikke åpnet en gang. Så om den var fra "butikken" er vel kanskje tvilsomt :P!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...