Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
så en tv på 120tommer tror jeg på elkjøp lørenskog...99tusen kostan :P

Får vente ett par år så er den vel nede i 15000 :P

Så det for ca 1 år siden og da kosta den over 100.000kr så det detter mer og mer i pris :) Men jeg tror jeg hadde kjøpt meg lerret isteden for jeg da... hvem setter en 120" Tv i stua liksom ? :P Da hadde jeg heller tatt et lerret :P

Skrevet
så en tv på 120tommer tror jeg på elkjøp lørenskog...99tusen kostan :P

Får vente ett par år så er den vel nede i 15000 :P

Så det for ca 1 år siden og da kosta den over 100.000kr så det detter mer og mer i pris :) Men jeg tror jeg hadde kjøpt meg lerret isteden for jeg da... hvem setter en 120" Tv i stua liksom ? :P Da hadde jeg heller tatt et lerret :P

Lerret? Skal med det når du får snart 4K TV eller UHDTV på 33 millioner bildepunkter (7680 x 4320 punkter). Det blir vakkert å ha i stua! Synd det tar så lang tid med hologram TV... (ala dette

)
Skrevet
42" er lite ....

Jepp, men funker greit på soverommet eller rommet til 3 åringen...

Har en 32" på soverommet i dag med innebygget dvd spiller, så jeg regner med 3 åringen får den og at vi tar 42" inn på vårt rom..

Skrevet
42" er lite ....

Jepp, men funker greit på soverommet eller rommet til 3 åringen...

Har en 32" på soverommet i dag med innebygget dvd spiller, så jeg regner med 3 åringen får den og at vi tar 42" inn på vårt rom..

Det kommer jo ann på hvor stort rommer er og sånt da... 42" passer perfekt inn i stua her jeg bor... Kunne godt vært litt større men det passer faktisk ganske greit inn :)

Skrevet
42" er lite ....

Enig der, blir ikke ordentlig før man passerer 55" iallfall! Har forøvrig fått ordnet meg eget hjemmekino rom i huset vi skal til å bygge!

Skrevet

en på jobben har bursdag i morgen og jeg er ansvarlig for å kjøpe inn gave. Hun blir 24 og er interessert i jakt og sånt, men vanskelig å finne noe til 320 kroner der som faller i smak. Tenkte å kjøpe sånn mastercard gavekort, men det kostet 50 kroner for kortet på nett så jeg. Vet noen i hvilke butikker man får kjøpt slike kort? Eventuelt tips til annet å gi?

Skrevet
Er det jeg eller andre her som har misforstått hva soverommet er til?

Helt klart at det er du som har misforstått. :-)

Vel, kommer vel helt ann på situasjonen hjemme hos de forskjellige husstandene. Hos oss f.eks, hvor det er 5 i husstanden er det så vidt det holder med 4 TV'er. Ingen av oss ser på det samme hele tiden, greit å trekke seg tilbake til soverommet og slå på Discovery når dramaseriene ruller over skjermen i stua. :-)

Skrevet
Hva med en matbok innenfor jakt & fiske?

Eller en eske med TORO jegergryte? Bare å tilsette kjøtt og vann. :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...