Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Blir spennende noekult. Sjappa ser bra ut 8)

Enig... butikken ser meget fin ut. Umiddelbart reagerer jeg på at logoen "Autoglede" er for liten og pinglete. Litt mer bling og "hallo her er jeg" vil gjøre seg tror jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende noekult. Sjappa ser bra ut 8)

Enig... butikken ser meget fin ut. Umiddelbart reagerer jeg på at logoen "Autoglede" er for liten og pinglete. Litt mer bling og "hallo her er jeg" vil gjøre seg tror jeg... :)

Har ei venninne som jobber med saken :) Dette er bare STERKT midlertidig og jeg tror de fleste vil elske logoen. Åpner ikke "kassa" før logoen er i orden. Er streng sånn sett, alt må være helt klart, vil fremstå som en seriøs aktør :)

Det begynte med at hun var litt småskuffet over at jeg spurte andre om anbefalte grafikere/folk som er flinke med logo, så tenkte jeg "OK, får gi oppdraget til henne". Hun har vært utrolig treig og jeg har nå lært å ikke bruke venner i proff sammenheng. Med bedrifter betaler man litt ekstra men kan kreve ekstra tilbake (kreve deadline f eks)... Hvis en reklame skal utformes nå så får en etablert lokal bedrift oppdragene.

ehrnst: Med nips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med nettbutikken. blir det lokaler i oslo med noe nips?:)
ehrnst: Med nips? :)

Han mente nok rips, you know... toy store for adults..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porscher ser en stadig i Oslo, selv nå på vinteren, noen Ferrarier ser en på sommeren, og også Aston Martin, men en Lambo har jeg faktisk aldri sett i Oslo, og det er definitivt den bilen flest ville snudd seg etter. Selv snur jeg meg etter alt med litt stilige felger, så jeg teller nok ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir lager i Oslo med bilstæsj. Hehe..

I alle mine år med lappen, 7, har jeg sett en rød Diablo pre-facelift på Årvoll, en gul Gallardo pre-facelift på Bogstadveien og en gul Murcielago pre-facelift ved Paléet.

Så ja, sjeldne nok til å huskes såpass godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett ganske mange Lamboer på danske skilter her i Danmark. Murciélago har jeg sett fire-fem av de siste årene (senest for noen uker siden). Tilsvarende også med Gallardo (som forøvrig ikke er i nærheten av Murciélago når det gjelder bling). Jeg har til og med sett en Espada her i Århus... og det er tidenes kuleste Lamborghini... 8)

20b4h81u2a1o2oq01mi7.jpg

Vedr. Aston Martin har jeg faktisk spottet en dansk DB5. Disse skifter eiere for rundt 2 millioner... pund!

c0wikjc8if5r0sf9fbzq.png

Jeg har sett en dansk Porsche 959 samt en 911 Carrera 2,7 RS "Ducktail" (som etter min mening er tidenes kuleste Porsche). For ikke så lang tid siden så jeg en dansk W124 500E... altså Mercedes-Benz built by Porsche. Naboen har forøvrig en W124 400E, men den er mer ordinær. Vedr. Mercedes-Benz florerer det med AMG modeller i nabolaget. Jeg vet ikke helt hvorfor, men populære er de.

0sml8d92ix9eq6z9mgga.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...