Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tja...! :P

2011-10-18193341.jpg

Haha :D Kult!! Var bra parkert da? Hadde 3-4 cm klaring bak og sikkert 6-7 cm foran. Arma var godt pult etter all retting hehe.

Jada, flott parkert den! 8)

Må innrømme at jeg kun la merke til at det var en e28, men passasjeren skreik ut " VET du hvem det er sin? Det er Noekult!" Så måtte rygge tilbake å knipse et bilde :P

Skrevet

Da sitter jeg på sykehuset å venter! Dama er på etterkontroll, å er 1.5 uke over termin, så må sikkert settes igang ikveld / morgen tidlig. Så da kommer nok gutte kvalpen før helgen :)

Skrevet

om du har en liten bil, type corsa, så er den vel grei tror jeg :) hvis ikke kan du jo løfte opp fremre/bakre del av en bil :)

Skrevet
Da sitter jeg på sykehuset å venter! Dama er på etterkontroll, å er 1.5 uke over termin, så må sikkert settes igang ikveld / morgen tidlig. Så da kommer nok gutte kvalpen før helgen :)

Lykke til :-)

Våres kom for 2 uker siden

Skrevet

Lykke til :-)

Våres kom for 2 uker siden

Takk, å gratulerer til dere :)

Skrevet
Hmm.. kanskje man skulle byttet ut E34'en. :-k

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31287403

bare jeg som blir kvalm av den prisen? SYkt hvor dyrt disse bilene skal bli...

Slike biler er dyre i Norge, men i relativ forstand var bilene mye dyrere før i tiden. Spørsmålet er derfor om ikke problemet egentlig er at vi tjener for lite. De virkelig kule tingene er dessverre kun for de få priviligerte (iallefall når vi snakker om lovlige inntekter).

Min tidligere Porsche 928 S, som forøvrig stadig er å finne på veiene i Norge, kostet i 1980 ca. 2,1 millioner kroner i dagens pengeverdi. Panamera Turbo S (som i relativ forstand kan sammenlignes med F10 M5) koster 2,6 millioner kroner.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...