Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sakset fra en film. En kompisgjeng diskuterer følgende: "Hvordan vet jeg at jeg er forelsket i en jente? Jo, jeg bruker gummi når jeg ligger med andre jenter". Fantastisk moral :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som foregår opp i huet på folk? Jeg og min bedre halvdel hadde i ettermiddag/kveld vært ute noen få ærend og kjører på E18 hjemmover, da en bil legger seg helt opp i bakfangeren min selv om jeg ligger 10 km/t over fartsgrensen! Han blinker med lysa og er utålmodig i flere kilometer før forbifeltet kommer, jeg er nå litt irritert og legger meg raskt inn men gir på litt når han kommer opp på siden før jeg bremser ned og slipper han forbi! Bilen, en mørk E90 316I med en mer voksen kar bak rattet raser forbi og legger seg inn foran meg! Men det han da gjør er å legge seg i 20 km/t under fartsgrensen slik at jeg tar ham igjen, jeg ligger med cruisekontrollen på fartsgrensa og legger meg ut og passerer i rolig tempo før forbifeltet blir til to felt igjen.

Det utrolige at at nå er han oppe i ræva på meg igjen og blinker med lysa og presser, jeg flirer litt til dama om at hvis han vil kappkjøre så blir det jo litt rått parti :wink: Men i den første tunnelen så girer jeg ned og blåser ut ett par gir før jeg legger meg i ett rolig tempo igjen, 316 forsvant så fort at jeg ikke vet om han prøvde å henge på men han kom plutselig som en kule opp i ræva på meg igjen med fjernlysa på! På en lang slette får jeg nok og trøkker til det nyvogna er god for, og gir meg ikke før 200 km/t merket berøres(fyfy) [-X 316en er nå borte vekk og jeg kjører av motorveien og stopper på første bussholdeplass og lar madammen kjøre siste biten hjem, i det humøret der er det best jeg plaserer meg i passasjersetet :roll:

Men hva er det folk tenker på, hadde alle latt seg hisse like lett opp i trafikken som meg så hadde det jo vært fullstendig kaos #-o

kanskje han i 316 var en bekjent ;) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1rxeclv9]

9b71aca28e85d6a2cbfc0fa881639134f146331b_wmlg_00001.jpg

Mannen har stil!

Ja... Sean Connery har mer stil enn de aller fleste. Jeg har alltid likt bildet der han avslappet med casual klær står ved siden av en DB5. Om noen er cool så er det Connery på akkurat det bildet. At bildet er i sort-hvitt øker bare sjarmen og elegansen etter min mening. Det er tilsvarende med de gamle bildene av Greta Garbo også... så utrolig gjennomført elegant... 8)

9om7s17yo5jmmhjx445n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk at det skulle gå slik. Det er en farlig område hvis man ikke tar hensyn til værmelding. Området er enormt og letemannskaper har en nærmest håpløs oppgave. Heldigvis hadde de mobilpeiling å gå etter denne gangen, ellers hadde det gått flere liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk at det skulle gå slik. Det er en farlig område hvis man ikke tar hensyn til værmelding. Området er enormt og letemannskaper har en nærmest håpløs oppgave. Heldigvis hadde de mobilpeiling å gå etter denne gangen, ellers hadde det gått flere liv.

Med tanke på værmeldingene så burde folk bli flinkere til å ta det seriøst ja, er altfor mange som stoler mer på egoet sitt enn på værmeldingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...