Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Liker også den nye 508 :)

Prøvd den med automat ? :-&

Legger til litt: Synes også de ser bedre og bedre ut. Spesiellt DS bilene er rett og slett tøff !

EDIT: skulle endre, ikke lage nytt innlegg :roll:

Skrevet

Jeg syns alipinainteriøret ser litt harry/jalla ut.. De rutene er mer symbolsk for E30!

Tartanmønster eller skotskrutet var mote på slutten av 70 og begynnelsen av 80-tallet. Her er en Porsche 924 med den samme galskapen. Jeg ville ha gått for Alpinasetene (Recaro).

P1030287.jpg

Skrevet

Jeg går nok for Alpina hvis jeg får tak i det, det er i hvertfall spesielt. Og godt å sitte i. Og ser bra ut! Venter på en telefon om at E30'n er ferdig. Kommer hjem fra jobb på tirsdag kveld, og det er spådd kjempevær fremover. Da får jeg kanskje montert et par nye deler før jeg setter den inn for vintern! I hope! :mrgreen:

Skrevet

Jeg har hatt e92 en siden mars men har vært lite aktiv her pga husbygging :)

]

Ahh. Farge? :) Sort 320 mtech?

Ser nemlig en NF retta sort ganske ofte, med en ung kar som kjører.

Nope jeg har en Alpina hvit med BR skilter med noe smaa detaljer :wink:

Er vel 2 hvite til som jeg har registrert her i distriktet :P

Skrevet

Har vel egentlig ikke lyst å gå vekk fra BMW, men det er nå morro å prøve noe nytt også.

Desverre så har jeg hatt altfor mange verkstedbesøk med E92'en, og det gjør at jeg mister lysta på en nyere BMW faktisk. Liker bedre eldre BMW'er, hvor du kan fikse ting selv om noe skjer. Skal ikke se bort ifra at jeg finner en fin, eldre BMW som jeg kan ha som "show-off" bil, og DS3'en da blir bruksbil. Selvom det første skal skje, er at den blir klaska i bakken, med mørkere lykter og ruter rundtom.

Har aldri likt Franske biler før, av en eller annen grunn. Men, de har virkelig kommet seg i det siste vil jeg si. Så en nyere Peugeot stasjonsvogn, i hvit. NYDELIG bil. Usikker hvilken type det var, men fin var den!

Mange verkstedbesøk ødelgger som oftes gleden ved bilen ja, selv om det i utgangspunktet er en veldig gøyal og fin bil! Samme med min A6, egentelig en nydelig bil og lekker bil som jeg på mange måter savner men også er glad jeg er kvitt! Men det er morro å prøve nytt ja, men for meg så holder det kun med en prøvetur! Var liksom å lånte nye S60en og nye X3 men fant ut at å låne bilen over helja var egentelig nok til å få tilfredstillt lysten på å prøve noe nytt, også er det litt sunnere for lommeboka også :wink:

Liker også den nye 508 :)

Prøvd den med automat ? :-&

Har ikke kjørt den nei, bare sett den i trafikken og sittet i en på bilmessa i byen her! Får faktisk passe grei premiumsfølelse av interiøret også! Og i hvit eller sort stasjonsvogn med dobble firkanta enderør i børsta stål ser lekkert ut :) Får vel opp til Glenn på Bavaria og låne meg nye F30en også, selv om jeg egentelig ikke kommer til å bytte :roll:

Skrevet

Da ble det bestilt 4stk nye 225.45.17 Continental ICE Contact til E91`n til vinteren! Gleder meg til å prøve bilen på vinterføre med skikkelige dekk. Sist sesong kjørte jeg på 4år gamle piggfri-dekk, noe som var helt forferdelig dårlig.!!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...