hermanoo90 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Heh, var en spøk pga alt haglesnakket tog han nå! azeton kan komme med hagla si han! Husk at jeg heter ''Osama'' og ja det er ekte navnet mitt, og har mye værre en hagla på lager
Azeton Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Heh, var en spøk pga alt haglesnakket tog han nå! azeton kan komme med hagla si han! Husk at jeg heter ''Osama'' og ja det er ekte navnet mitt, og har mye værre en hagla på lager Du minner med meg på en jeg gikk på skole med. "min fetter walif er gærn, blod er tykkere enn vann, han bruker gønner for meg" Men ja, om du ikke er som resten og kommer alene så
hermanoo90 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Heh, var en spøk pga alt haglesnakket tog han nå! azeton kan komme med hagla si han! Husk at jeg heter ''Osama'' og ja det er ekte navnet mitt, og har mye værre en hagla på lager Du minner med meg på en jeg gikk på skole med. "min fetter walif er gærn, blod er tykkere enn vann, han bruker gønner for meg" Men ja, om du ikke er som resten og kommer alene så hahaha ''som resten'' vell Osama han gjemte seg vell i en hule og sendte folk til å gjøre skittjobben? jeg veier 70 kg og er 21 år... ikke mye JEG for gjort mot en hagle... Har jeg gønner og heter osama her i norge blir jeg nok fengsla... så kanke ha det har ett balltre da, men, ja kommer ikke langt med det hahahah
Azeton Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 hahaha ''som resten'' vell Osama han gjemte seg vell i en hule og sendte folk til å gjøre skittjobben? jeg veier 70 kg og er 21 år... ikke mye JEG for gjort mot en hagle... Har jeg gønner og heter osama her i norge blir jeg nok fengsla... så kanke ha det har ett balltre da, men, ja kommer ikke langt med det hahahah Ringer wicky og ber om hjelp jeg bare
Azeton Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 wicky hjelper heller meg han Tror du ? Tror jeg er forelsket i picard
knut_olestad Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 ............................................________........................ ....................................,.-‘”...................``~.,.................. .............................,.-”...................................“-.,............ .........................,/...............................................”:,........ .....................,?......................................................\,..... .................../...........................................................,}.... ................./......................................................,:`^`..}.... .............../...................................................,:”........./..... ..............?.....__.........................................:`.........../..... ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../........ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/........... ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}........... ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../............ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../............. ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”............... ............/.`~,......`-...............................\....../\................... .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__........... ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,.... .....`=~-,_\_......`\,.................................\........................ ...................`=~-,,.\,...............................\....................... ................................`:,,...........................`\..............__.. .....................................`=-,...................,%`>--==``....... ........................................_\..........._,-%.......`\............... ...................................,<`.._|_,-&``................`\..............
Odd-M Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Er det bare jeg som har gått glipp av hvorfor bildeopplastninga ikke funker på bimmers? Men over til det jeg lurte på, vet noen hvordan felger dette er? Jeg kunne få de og 4 brukte vinterdekk til 200kr..ikke noen upris akkurat, selv om de er "litt" kantkjørte Ser mest ut som en E46 M3 felg ja, iallfall ikke noe som har stått på E39 M5! M5 felgene til E39 hadde jeg på min 520, dog replika da Jeg får forøvrig heller ikke lasta opp bilder, hele opplastingsfeltet er erstattet med "Dette webområdet kan ikke vises i Internet Explorer" Det der ser ut som en replica-felg.
Polardego Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Noen som har prøvd parts and retards sitt komplette sett med E36 m3 styling? Passform, kvalitet? Er jo mye billigere enn gsbildeler sitt. Skal være samme settet.
Anbefalte innlegg