Jordfræsar Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Bankremisse er det nærmeste du kommer kontanter. Har både kjøpt og solgt bil på den måten. Funker som gull det +1 Funker som fjell!
liffi Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Ang dette med betaling for bil! Di siste 3 bilene jeg har kjøpt, så har jeg overført penger til selger noen dager etter jeg har hentet bil! Å det harfungert bra, gode dialoger å avtaler hele veien å en grundig salgs kontrakt. Så, må si man må kunne stole mye på evt kjøper for å gi fra seg bilen uten betaling! Men foralldel cash is king!
S.Hafsmo Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Jeg ville nok ikke stolt på en selger nok til å la vedkomne hente bilen uten å ha betalt først. Det måtte isåfall vært f.eks en bruker som har vært lenge nok på forumet til at man kan danne seg et bilde av seriøsiteten til vedkomne. Fish; Ser ut som Alpina Softline 2-piece ja. Høres dyrt ut.
noekult Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Gidder som regel ikke å legge ut politiske artikler, men... Fytti, her snakker man kald tankegang ass! http://www.fvn.no/lokalt/article917005.ece Israelsvenner med sms-boikott mot tv-aksjonen
Fredrik 90 Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Hehehe! Ett lite tips! Ikke stå i en lukket garasje med en Touareg 3,2 Bensin stående på tomgang! En kompis holder på å polere en Touareg og skulle demonstrere hev og senk funksjonen på luftfjæringa, noe som krevde at motoren måtte være igang! Plutselig blei vi litt svimmle og øre i huet begge to, hehe!
[space] Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Smokey and the bandit på tv3 Mange evig bra biljakter og kule folk
316 Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Ang dette med betaling for bil! Di siste 3 bilene jeg har kjøpt, så har jeg overført penger til selger noen dager etter jeg har hentet bil! Å det harfungert bra, gode dialoger å avtaler hele veien å en grundig salgs kontrakt. Så, må si man må kunne stole mye på evt kjøper for å gi fra seg bilen uten betaling! Men foralldel cash is king! Dette hadde jeg aldri turt. Jeg hater å betale forskudd også, selv om det er 100 kroner... Vet aldri hva en får...
Jordfræsar Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Hehehe! Ett lite tips! Ikke stå i en lukket garasje med en Touareg 3,2 Bensin stående på tomgang! En kompis holder på å polere en Touareg og skulle demonstrere hev og senk funksjonen på luftfjæringa, noe som krevde at motoren måtte være igang! Plutselig blei vi litt svimmle og øre i huet begge to, hehe! Dum&dummere på tur?
Fredrik 90 Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Hehehe! Ett lite tips! Ikke stå i en lukket garasje med en Touareg 3,2 Bensin stående på tomgang! En kompis holder på å polere en Touareg og skulle demonstrere hev og senk funksjonen på luftfjæringa, noe som krevde at motoren måtte være igang! Plutselig blei vi litt svimmle og øre i huet begge to, hehe! Dum&dummere på tur? Hehehe! Ja faktisk, det var litt den stilen der! Kullosforgiftning nei det hadde vi glemt
noekult Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Godt jobba, trodde det var allmennkunnskap å ikke ha bilen på tomgang bak lukkede dører. Tenker på det paret som døde da de sovna i bil på tomgang (var liten eksoslekkasje som tok dem i søvnen)... Ekle greier. Smokey and the Bandit er bra Har den i DVD-samlinga
316 Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Var et par fra Elverum som døde etter de hadde hatt sex i bilen. Usikkert om det var selvmord eller ei, da denne jenta gjorde dette på bursdagen til kjæresten sin. (Som forøvrig ikke var i bilen, men hjemme)
Fredrik 90 Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Godt jobba, trodde det var allmennkunnskap å ikke ha bilen på tomgang bak lukkede dører. Selvsagt er det allmenkunnskap, formulerte meg bare litt ironisk over her! Men er fort gjort, skulle bare ha motoren i gang bittelitt for teste luftfjæringa men bittelitt var tydeligvis nok! Var ikke snakk om mange minuttene Menmen! ingen skade skjedd, bare litt ør i huet som gikk over etter 30 sek i friluft Husker mekanikerene på Bavaria gikk også øre i huet stadig vekk da de ikke gadd å sette på avsugs slangen på eksosen da de bare skulle ha på motoren bittelitt
liffi Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Hadde eller aldri tørt å gi fra meg bilen uten penger, mulig hvis det er en "kjent" bruker her men men.
Anbefalte innlegg