Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang dette med betaling for bil! Di siste 3 bilene jeg har kjøpt, så har jeg overført penger til selger noen dager etter jeg har hentet bil! Å det harfungert bra, gode dialoger å avtaler hele veien å en grundig salgs kontrakt. Så, må si man må kunne stole mye på evt kjøper for å gi fra seg bilen uten betaling! Men foralldel cash is king!

Skrevet

Jeg ville nok ikke stolt på en selger nok til å la vedkomne hente bilen uten å ha betalt først.

Det måtte isåfall vært f.eks en bruker som har vært lenge nok på forumet til at man kan danne seg et bilde av seriøsiteten til vedkomne.

Fish;

Ser ut som Alpina Softline 2-piece ja. Høres dyrt ut. ;)

Skrevet

Hehehe! Ett lite tips! :wink:

Ikke stå i en lukket garasje med en Touareg 3,2 Bensin stående på tomgang! En kompis holder på å polere en Touareg og skulle demonstrere hev og senk funksjonen på luftfjæringa, noe som krevde at motoren måtte være igang! Plutselig blei vi litt svimmle og øre i huet begge to, hehe! :wink::roll:

Skrevet
Ang dette med betaling for bil! Di siste 3 bilene jeg har kjøpt, så har jeg overført penger til selger noen dager etter jeg har hentet bil! Å det harfungert bra, gode dialoger å avtaler hele veien å en grundig salgs kontrakt. Så, må si man må kunne stole mye på evt kjøper for å gi fra seg bilen uten betaling! Men foralldel cash is king!

Dette hadde jeg aldri turt. Jeg hater å betale forskudd også, selv om det er 100 kroner... Vet aldri hva en får...

Skrevet

Ikke stå i en lukket garasje med en Touareg 3,2 Bensin stående på tomgang! En kompis holder på å polere en Touareg og skulle demonstrere hev og senk funksjonen på luftfjæringa, noe som krevde at motoren måtte være igang! Plutselig blei vi litt svimmle og øre i huet begge to, hehe! :wink::roll:

Dum&dummere på tur?

Skrevet

Dum&dummere på tur?

Hehehe! Ja faktisk, det var litt den stilen der! Kullosforgiftning nei det hadde vi glemt :roll:

Skrevet

Godt jobba, trodde det var allmennkunnskap å ikke ha bilen på tomgang bak lukkede dører. Tenker på det paret som døde da de sovna i bil på tomgang (var liten eksoslekkasje som tok dem i søvnen)... Ekle greier.

Smokey and the Bandit er bra :D Har den i DVD-samlinga :)

Skrevet

Var et par fra Elverum som døde etter de hadde hatt sex i bilen. Usikkert om det var selvmord eller ei, da denne jenta gjorde dette på bursdagen til kjæresten sin. (Som forøvrig ikke var i bilen, men hjemme)

Skrevet
Godt jobba, trodde det var allmennkunnskap å ikke ha bilen på tomgang bak lukkede dører.

Selvsagt er det allmenkunnskap, formulerte meg bare litt ironisk over her! Men er fort gjort, skulle bare ha motoren i gang bittelitt for teste luftfjæringa men bittelitt var tydeligvis nok! Var ikke snakk om mange minuttene :) Menmen! ingen skade skjedd, bare litt ør i huet som gikk over etter 30 sek i friluft :!:

Husker mekanikerene på Bavaria gikk også øre i huet stadig vekk da de ikke gadd å sette på avsugs slangen på eksosen da de bare skulle ha på motoren bittelitt :wink:

Skrevet

Hadde eller aldri tørt å gi fra meg bilen uten penger, mulig hvis det er en "kjent" bruker her ;) men men.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...