Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det snø på Nesodden? Jeg venter som faen på snøen her :) Deilig med bakhjulstrekk igjen, gleder meg enormt til å leke litt :) Også er det bare gråe dager nå, så snøen kan vel bare komme...

Nesodden er da nabokommunen til Oslo, så klimaet er rimelig likt :P

Skrevet
Anbefaler alle som vil teste både lydkvalitet og dypbassen i stereoanlegget om å lytte på filmmusikken till De Usynlige laget av Iver Kleive.

Mine Klipsch RF-83 har fått en god del spilletid nå, så kvaliteten begynner å komme på plass. Helt utrolig gjengivelse av musikken.

Kanskje litt spesiell musikk å ljome utover byggefeltet, men tester man høyttalere så tester man høyttalere! :mrgreen:

http://open.spotify.com/track/2qOhkUsd3Y8s9SUVaYhJgu

Funker forøvrig også godt til avslapping på en dag som denne! ;)

Da vil jeg også anbefale deg låta fra The XX - Fantasy. Moroa starter på 1.20 ;) Og skru opp lyden!

Skrevet
Er det snø på Nesodden? Jeg venter som faen på snøen her :) Deilig med bakhjulstrekk igjen, gleder meg enormt til å leke litt :) Også er det bare gråe dager nå, så snøen kan vel bare komme...

Nesodden er da nabokommunen til Oslo, så klimaet er rimelig likt :P

Joa, ofte det snør på Vestli/Stovner o.l. når det er tørt i sentrum :)

Skrevet

Hvordan kan ManU supportere si at City er et møkka lag, når de knuste laget "deres" ? Vil ikke det si at United er et enda større møkka lag? :)

Skrevet

Tippa i mot mitt eget lag i dag, Manchester United. Har en trippel inne med Arsenal, Manchester City og Tottenham. Vinner en del hvis den går inn. Tottenham leder 1-2 på bortebane mot Blackburn nå, mangler bare den...

Skrevet

Jeg hadde Sandefjord, Ranheim og Strømmen på en annen bong. "Flaks" at Alta scoret etter 85 min mot Strømmen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...