Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært og kjøpt vinterbil i fredrikstad i helgen..

Skrudd eller kjørt bil over 40 timer i strekk.

Så ryker girkassen en halvtime hjemmefra !

Stemningsbilde. (kjapp overhaling av en bremsekalipper)

mailgooglecom.jpg

Skrevet
Er det snø på Nesodden? Jeg venter som faen på snøen her :) Deilig med bakhjulstrekk igjen, gleder meg enormt til å leke litt :) Også er det bare gråe dager nå, så snøen kan vel bare komme...

Nesodden er da nabokommunen til Oslo, så klimaet er rimelig likt :P

Joa, ofte det snør på Vestli/Stovner o.l. når det er tørt i sentrum :)

Er for mildt forløpig :P

Skrevet
iXtbc.jpg

Jepp jepp.

Og når på året skal detta bildet være tatt, må være bra kaldt i allfall siden innerste deler av østersjøen er igjenforssent! Et også tydelig at sør norge har en noe høyere topografi enn sørsverige og at store deler av vest og sørlandet er snøfritt slik det pleide å være for 10 år siden!

Skrevet

Noen her som har vært borti at PS3 ikke vil lese av spill?

Kommer en stygg klikkelyd etter den prøver og lese av cden noen ganger, også skjer det ikke mer..

DVD'er derimot, fungerer utmerket!

Før idag leste den plutselig av, men når jeg prøver igjen nå henger den igjen :s

Skrevet
Noen her som har vært borti at PS3 ikke vil lese av spill?

Kommer en stygg klikkelyd etter den prøver og lese av cden noen ganger, også skjer det ikke mer..

DVD'er derimot, fungerer utmerket!

Før idag leste den plutselig av, men når jeg prøver igjen nå henger den igjen :s

Dersom du har en av de store PS3-ene uten blank kromstripe, skru av PS3 med bryteren bak. Vent 10 sekunder. Hold på Eject-knappen og skru på PS3 igjen. Viftene vil reversere i 15 sekunder og blåse støv ut fra konsollen, og konsollen vil kjøre en slags selvdiagnostikk. Når viftene roer seg igjen, skru av bak, gi den et par minutter, og skru den på igjen.

Støv kan potensielt ikke bare hindre nedkjøling av konsollen, men også andre komponenter og sensorer.

Har du PS3 Slim, ville jeg gjort det samme, men husker ikke hvordan du aktiverer denne funksjonen her. Den første utgaven (med blank kromstripe) støtter per dags dato ikke denne funksjonen.

Google er vår venn!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...