Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flobben: Ja, er lett å se at det er forskjellig lengde. Men jeg hadde 1 kort bolt og 20 lange og jeg var nesten sikker på at det var de boltene som satt på vinterdekkene da jeg kjøpte bilen. Så da trodde jeg den korte var feil. Aldri gjort noe feil før du eller? :shock:

Nope, feil fri 8)

Når du legger ut sånt på ett forum så må du forvente litt kameratslig tyn :wink:

Skrevet
Skal også på party i mårra... Håper jeg ikke blir tatt for å være Breivik! Skal ha politilue, pilotbriller, svart genser og ukse med gaffatape her og der. Billig kostyme! :mrgreen:

huffåhuff, får ikke håpe det ;)

Skrevet
Tok meg fri i dag og i morgen, deilig å bare slappe helt av! 8)

Deilig med fri ja :) Pappa perm i 1 uke til her!!

Skrevet
Skulle skifte til vinterhjul på merca igår, skal selge på søndag. La om alle hjula og skulle kjøre og hørte noen jævlige lyder. Etter mye desperate forsøk, så satt jeg på 18" bak og 15" vinterhjul foran :P Pratet med mercedes og fant ut at jeg hadde brukt for lange bolter, siden jeg fant bare 1 stålfelgbolt og resten var aluminium. Trodde bare koninga var annerledes, visste ikke at lengden var annerledes, så hadde skrudd inn i brekkmekanismen. Godt jeg ikke kjørt noe med det nesten :) Har ikke ødelagt noe. Men for noe piss med stålfelger.. Vant til litt ordentlige ting jeg. Aluminium ftw! Lærer så lenge man lever :)

Jeg gjorde AKKURAT det samme på høyre bakhjul på min merce w210 ifjor.... brekkgreiene der er alt for nærme boltene, så jeg ødela alt der, og måtte kjøpe nytt og montere på, i år brukte jeg kortere bolter på det ene hjulet !

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...