Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok flere faktorer til at mazda 6 ikke har solgt så bra som den burde. Første generasjonen rusta fælt, har merkelig mye veistøy til å være så ny bil og ikke minst kjedelige motorer. De er veldig gode biler å kjøre, og ikke minst pene, og prismessig ligger de også bra. Jeg vet ikke om de har retta på dette på nye generasjonen (usikker om det per def. er facelift eller ny generasjon), men den har det ikke vert mange å se av på veiene.

Jeg takker ja til en 626 eller 6 mps :) Vertfall hva Mazda 6 mps angår så snakker vi ganske rå sleeper!

Om konseptet holder seg til produksjon vil jeg tro at den vil slå ann!

Skrevet
Ja, og hvor kul er den der

Men hvis bilen ser omtrent slik ut, så skal det jo bare noen senkefjærer og 18/19" felger til, så har du virkelig snasen bil.

Og 2 liter motor til... Vet du hvor dårlig 316 går? :P

Tror 316 egentlig ikke går så mye. Stort sett er han på jobb og på fritiden raser han vel rundt i Cooper'n sin...

Skrevet

Nei, avgiftene tok livet av den. Vet det ble importert en eller to, men hvor mange vil betale opp mot enn million for en Mazda 6, kontra en hvilken som helst million-BMW? :wink:

Det er det store spørsmålet. Hadde interiøret, kjøreegenskapene, hjul med driv, og motorene stått stil til hva tyskerne lager, kunne jeg nok godt vurdert en slik.

Skrevet
Vet du hvor dårlig 316 går? :P

Tror 316 egentlig ikke går så mye. Stort sett er han på jobb og på fritiden raser han vel rundt i Cooper'n sin...

Hmm, mener du at han burde begynne å trene mer? :)

Skrevet
Vet du hvor dårlig 316 går? :P

Hmm, mener du at han burde begynne å trene mer? :)

Tja, litt usikker... Får han nok "trening" i jobben, er jobben fysisk nok?

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Skrevet

Tja, litt usikker... Får han nok "trening" i jobben, er jobben fysisk nok?

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Nettopp - men det å ha en fysisk krevende jobb er vel i seg selv ikke nok til å si at man ikke har utbytte av ekstra trening. :)

Sent from my laptop using fingers.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...