Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Påstanden om at det er lov å voldta lettkledde damer blir i grunn det samme som å si at når somalierne, eller whatever, ikke har hjelm på seg er det lov å knuse trynet deres med balltre.

Uansett, har du minste sunn fornuft i trange huet ditt så ser du raskt hvis en jente er ukomfortabel og alt etter det er ulovlig og voldtekt. Enkelt og greit. Det med at jenter går lettkledd og at de ikke klarer å styre seg er bare pisspreik, de prøver bare å legitimere det på en syk måte. Det er ikke langt unna, om ikke helt lik, Anders Breivik sin mentalitet: Du har lov til å drepe unger bare fordi de stemmer på feil parti... At du har "grunn nok" til å voldta bare fordi jentene går med feil klær...... Sinnsykt..........

Skrevet
Påstanden om at det er lov å voldta lettkledde damer blir i grunn det samme som å si at når somalierne, eller whatever, ikke har hjelm på seg er det lov å knuse trynet deres med balltre.

Uansett, har du minste sunn fornuft i trange huet ditt så ser du raskt hvis en jente er ukomfortabel og alt etter det er ulovlig og voldtekt. Enkelt og greit. Det med at jenter går lettkledd og at de ikke klarer å styre seg er bare pisspreik, de prøver bare å legitimere det på en syk måte. Det er ikke langt unna, om ikke helt lik, Anders Breivik sin mentalitet: Du har lov til å drepe unger bare fordi de stemmer på feil parti... At du har "grunn nok" til å voldta bare fordi jentene går med feil klær...... Sinnsykt..........

helt enig!

Skrevet

Jeg mangler egentelig ord for dette temaet, annet at de tar fram rasisten i meg :evil:

Som min noe drøye kollega sa "Jeg har ingenting i mot innvandrere som tilpasser seg norsk kultur og er lovlydige, men de som voldtar norske jenter skulle alle vært sperra inne i en stor hall sammen med Breivik hvor han kunne skutt rundt seg så mye han ville"

Skrevet
Jeg mangler egentelig ord for dette temaet, annet at de tar fram rasisten i meg :evil:

Den uttalelsen er jeg veldig enig i... og jeg klarer normalt å besinne meg... :evil:

Jeg skrev dette for litt over 3 måneder siden i forbindelse med terrortragedien og langt fra sannheten er det dessverre ikke:

Det finnes mange i Norge som er desillusjonerte og frustrerte over at Norge pga. innvandringen forandrer seg for hurtig. Jeg merker det selv. Jeg er født og oppvokst i Oslo, men flyttet i 1999 som 32 åring til Danmark. Jeg blir i dårlig humør over å være i Oslo sentrum og det tiltross over at jeg i perioden 2008-09 jobbet i Storgaten som ligger midt i Oslo sentrum. Jeg har intet imot innvandrere og innvandring generelt, men det vi ser idag går alt for langt. Gatene i Oslo flommer over av fremmede... pushere, halliker, horer, tiggere, narkomane og andre som åpenbart ikke gjør et lovlig arbeide for livets opphold. Folk flest i Oslo er fullstendig likeglade, men når man kommer utenfra er utviklingen virkelig skremmende. Er dette under kontroll? Er det virkelig slik vi vil ha det?

Skrevet

Knall med jobb som klargjører på Stenshagen :) Fått kjørt mye flott de to siste dagene :P

Så får se da om det ikke blir en e9x, e60/1 eller noe lignende snart :D

Sofa: Den er rå!!! :D8) FAmily guy er per dags dato det morsomste som går på tv.

Ler meg skakk hver eneste gang! :P

Skrevet
Over til noe HELT annet:

Noen som har sett siste episoden av Family Guy?

De blir bare bedre og bedre :D

Jeg SKAL se ;) Takk for påminnelsen so fresh so clean!

Men anbefaler serien Archer på MAX. Handla meg sesong 1 nå... ;) god underholdning!

Skrevet
Er det utlendinger som står bak flest voldtekter da? etter hva jeg har forstått, skjer størsteparten av slikt blandt "kjentfolk"?

29.10 uttaler Politiinspektør Hanne Kristin Rohde at 3-4 ut av 35 voldtekter ganske sikkert er utført av personer med nordisk utseende... resten har i følge jentene selv vært mørke i huden. Kun 13 overgripere er identifisert... seks av disse har vært eller er asylsøkere. Jeg synes at sannsynligheten for at det de aller fleste voldtektene er utført av utlendinger dessverre er ualminnelig stor... :evil:

http://www.dagbladet.no/2011/10/29/nyhe ... /18814090/

Dette er forøvrig noe av det værste jeg i sakens anledning har lest på lang tid...

http://www.dagbladet.no/2011/11/01/nyhe ... /18840563/

Skrevet

Drøy den på tbaneholdeplassen, ja. Kan garantere jeg ikke hadde tatt det pent om jeg var vitne til noe sånt.

Sent from my HTC Sensation 4G using Tapatalk

Skrevet
Er det utlendinger som står bak flest voldtekter da? etter hva jeg har forstått, skjer størsteparten av slikt blandt "kjentfolk"?

29.10 uttaler Politiinspektør Hanne Kristin Rohde at 3-4 ut av 35 voldtekter ganske sikkert er utført av personer med nordisk utseende... resten har i følge jentene selv vært mørke i huden. Kun 13 overgripere er identifisert... seks av disse har vært eller er asylsøkere. Jeg synes at sannsynligheten for at det de aller fleste voldtektene er utført av utlendinger dessverre er ualminnelig stor... :evil:

http://www.dagbladet.no/2011/10/29/nyhe ... /18814090/

Dette er forøvrig noe av det værste jeg i sakens anledning har lest på lang tid...

Men er dette kun basert på den siste "voldtektsbølgen", eller stemmer prosenten generelt over de siste f.eks 10 år?

Er kanskje mere "på bøgda" at de lokale helter ikke klarer å holde trusa på. ;)

Er det forresten slik at det er ulovlig med pepperspray?

Skrevet

Borgervern! Bruke "lokkedue", ligge i bakhold og klar for å ta voldtektsforbryterene! El-pistol/teser gun, pepperspray og strips burde holde...

Skrevet

Tipper det ikke er mange år igjen før dagens minoriteter er en majoritet i Norge ! Dessverre, om det blir tilfelle, flytter jeg til ett annet land, eller NORD NORD i Norge.

Skrevet

Er det mulig? :shock: Hadde jeg sett noe sånt, jeg tror jeg hadde blitt så forbanna at jeg hadde gitt vedkommende skikkelig juling! :evil:

Fettern min slo en Iraner halvt ihjel på byen for noen år siden etter å ha tilfeldigvis kommet forbi en trappoppgang hvor iranern var i full gang over en ung jente på 17 år :evil:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...