tonyku Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Yes! Trodde jeg skulle ta helg idag. Men ikke f... Må nok jobbe 9 timer imorgen og. Noen fra Tromsø som skal på Back to the 90's showet i fløyahallen?
Jordfræsar Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Hyundai, nå med usynlighetslakk Dét er saker det!
tonyku Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Hyundai, nå med usynlighetslakk Dét er saker det! Prøvde en i40 på mandag. Bare skyt meg. Men den var bedre en nye A4 og Octavia på det meste.
Jordfræsar Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Hyundai, nå med usynlighetslakk Dét er saker det! Prøvde en i40 på mandag. Bare skyt meg. Men den var bedre en nye A4 og Octavia på det meste. Også knirker ikke plastikken i bilen De andre du nevner klarer ikke dette Men jeg tviler ikke på det du sier. Hvilken modell testet du om jeg får spørre?
tonyku Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Although I usually hate quoting photos, in this case its needed since the picture is a couple of pages backlove your car to start with. However, I've seen several people translating "(M)-Power" into "(M)-Macht" . Although the german word for power is indeed macht, this context is wrong. Macht is more like power / authority in for instance a business or legal manner (the UK/US term Power of Appointment is more or less 'Vollmacht' ), whereas Motorsport Power would be Motorsport Kraft in german. Ultimately correct for 'engine power' would be 'Schubkraft" . However that looks dumb on a plate! Just correcting here, no harm intended.
Simpel Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Fått Bentleyboka til E61. Noe å lese på frivakter siste uka på supplybåten
jonni90 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Jeg vil og ha en fjernstyrt bil av denne typen
Der Barockengel Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Sånne har jeg hatt i flere år. Bortsett at mine har Batman-motiv. Holder seg bra, bortsett fra at Robin smeltet etter at jeg ble liggende bak tre italienske bobiler ned Trollstigen i fjor sommer.
Marius2002 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Sånne har jeg hatt i flere år. Bortsett at mine har Batman-motiv. Holder seg bra, bortsett fra at Robin smeltet etter at jeg ble liggende bak tre italienske bobiler ned Trollstigen i fjor sommer. Er du seriøs? Eller bare tuller du med meg nå? Uansett, om du er seriøs; så vil jeg gjerne vite litt om hvor du fikk tak i osv. Ikke at jeg skal ha, men synes det er morsomt å undersøke å vite hva som er å få på markedet.
Simpel Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Hello Kitty bremseskiver... Hva blir det neste? M-tech graviditetstest?
noekult Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Hello Kitty bremseskiver... Hva blir det neste? M-tech graviditetstest? Du får jo Ferrari surfboard.
Der Barockengel Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Uansett, [...] så vil jeg gjerne vite litt om hvor du fikk tak i osv. En venninne kjøpte de til meg da hun var utvekslingsstudent i Guangzhou. Søt jente; hun gav meg denne i fødselsdagspresang også: Fint med bra utstyr når man skal sveise.
Anbefalte innlegg