Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yes! Trodde jeg skulle ta helg idag. Men ikke f... Må nok jobbe 9 timer imorgen og.

Noen fra Tromsø som skal på Back to the 90's showet i fløyahallen?

Skrevet
Hyundai, nå med usynlighetslakk :roll: Dét er saker det!

Prøvde en i40 på mandag. Bare skyt meg. Men den var bedre en nye A4 og Octavia på det meste.

Skrevet
Hyundai, nå med usynlighetslakk :roll: Dét er saker det!

Prøvde en i40 på mandag. Bare skyt meg. Men den var bedre en nye A4 og Octavia på det meste.

Også knirker ikke plastikken i bilen ;) De andre du nevner klarer ikke dette :applause:

Men jeg tviler ikke på det du sier. Hvilken modell testet du om jeg får spørre?

Skrevet
Although I usually hate quoting photos, in this case its needed since the picture is a couple of pages back

love your car to start with.

However, I've seen several people translating "(M)-Power" into "(M)-Macht" . Although the german word for power is indeed macht, this context is wrong. Macht is more like power / authority in for instance a business or legal manner (the UK/US term Power of Appointment is more or less 'Vollmacht' ), whereas Motorsport Power would be Motorsport Kraft in german. Ultimately correct for 'engine power' would be 'Schubkraft" . However that looks dumb on a plate!

Just correcting here, no harm intended.

Skrevet
2hwdxt3.jpg

Sånne har jeg hatt i flere år.

Bortsett at mine har Batman-motiv.

Holder seg bra, bortsett fra at Robin smeltet etter at jeg ble liggende bak tre italienske bobiler ned Trollstigen i fjor sommer.

Skrevet

Sånne har jeg hatt i flere år.

Bortsett at mine har Batman-motiv.

Holder seg bra, bortsett fra at Robin smeltet etter at jeg ble liggende bak tre italienske bobiler ned Trollstigen i fjor sommer.

Er du seriøs? Eller bare tuller du med meg nå? :lol:

Uansett, om du er seriøs; så vil jeg gjerne vite litt om hvor du fikk tak i osv. Ikke at jeg skal ha, men synes det er morsomt å undersøke å vite hva som er å få på markedet.

Skrevet

Uansett, [...] så vil jeg gjerne vite litt om hvor du fikk tak i osv.

En venninne kjøpte de til meg da hun var utvekslingsstudent i Guangzhou.

Søt jente; hun gav meg denne i fødselsdagspresang også:

ha6bcpp8g47lwbda7l2k.jpg

Fint med bra utstyr når man skal sveise. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...