Azeton Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Gratulerer! Definitivt peneste rattet man får i E34. Mye styr å bytte slepering? Jeg kjøpte ratt til E36 og bare tilpasset det Fish: Liker også det rattet du linket til, men rattet jeg fikk tak i er 0.2" tykkere enn orig. Så er tykt å fint og holde i Ser dere nøye, ser dere også at jeg har ettermontert webasto
-Roger- Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Noen som har lakkert den sånn på forza Ganske stilig egentlig Det kan faktisk hende at han ike vet selv at det er det som er gjort. Han har hvertfall aldri i verden kunnskaper selv om å gjøre noe slikt på en xbox. hehe... Jeg spurte selvfølgelig om han fikk prøvekjøre den, og da svarte han bare at det hadde han ikke men at det hadde vært noe Kan hende han bare kødder også
Ostnes Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Noen her fra Hjelmeland som gidder å komme ned på Marine Harvest å drikke øl med meg?
burny_ Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Otto Jespersen er den beste komikern norge har! Torsdag kveld fra nydalen kan gå å suge seg Hvor har det egentlig blitt av Otto? Håper han kommer med et nytt program ala rikes røst
Maniac Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Noen som har lakkert den sånn på forza Ganske stilig egentlig Det kan faktisk hende at han ike vet selv at det er det som er gjort. Han har hvertfall aldri i verden kunnskaper selv om å gjøre noe slikt på en xbox. hehe... Hehe, i så fall så er det en god snakkis fremover i tid
knut_olestad Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Ser en volvo jeg og Enn lyset? Har du sett lyset min venn??? Nei, men jeg har sett en pose med wienerbrød, og de skal dø!!!
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Bra bilde! Jeg måtte sørenmeg se på det tre ganger før jeg så at det var animert Kjexx: Gratulerer med ny og fin Volvo! Synes Volvo lager knallbra biler om dagen, både S80 og V70en er dritpene biler. Visste dere forøvrig at XC90 som nå har vært med oss siden 2003 skal produseres slik vi kjenner den i dag, helt fram til 2014 Den selger visst fortsatt meget bra! Er ikke ofte man lar modeller bli så gammle i dagens bilindustri, se bare på A3 Sportback! Den kom i 2003 og med unntak av en facelift i 2010 produseres stadig den samme bilen!
liffi Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Woho !! da var biljardbord ordna! så da er det bare å få ferdig Fyllerommet, så blir det bra
-Roger- Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Woho !! da var biljardbord ordna! så da er det bare å få ferdig Fyllerommet, så blir det bra Jeg har forsåvidt også biljardbord for salg... 2000kr.. Må hentes litt utenfor Bergen!
liffi Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Trenger desverre ikke 2:) har plass men det er en annen sak !
-Roger- Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Hehe, tenkte ikke at du skulle kjøpe det Har ikke lagt det ut for salg, men tenkte på det først da du skrev det, at jeg har et bord som kan selges
-Roger- Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Anbefaler alle og se denne dokumentaren, uansett om du er fan eller ei av Michael Jackson!!!
Kjexx Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Noen som vet hvor mange år nybil garantien på volvo er? Tenkte å kjøre en slik http://www.naf.no/NAF-tester-og-EU-kont ... tlopstest/
Azeton Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Kjexx sitt nye glis Flott Volvo Gratulerer! --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.683763,5.331979 Hvordan går det med montering av topp da ?
Anbefalte innlegg