Erik89 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 NÅ SKAL DET SLUKKES BRANN! Heia AAFK! Hadde billetter, men blei ikke tur på meg idag. Var der for to år siden, sikkert like bra idag som da! Men idag måtte jeg prioritere kjøring av Tesla følte jeg, når jeg først kunne Noe av det råeste jeg har kjørt, så jeg får vel bare begynne å spare de 700 000kr som må til for dette beistet
Jørgen Lie Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Noen som vet hvor man kan streame i HD.? Skulle sett en serie som heter Frozen Planet fra BBC..
knut_olestad Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Har Frozen planet gått på tv her til lands? Var noe kjent med navnet..
Der Barockengel Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 NÅ SKAL DET SLUKKES BRANN! Heia AAFK! Og da er det vel på si plass å si gratulerer med nok et cup-gull til Sunnmøre.
flonoen Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Klipp og lim, noen som vet?: Det huset som bolten til viskosekoblingen (vifta) står på, er det servoen? Ser det er noe ubalanse i hjulet som reima går over, og lager litt stygg skrapelyd også. Kviner i reima av og til. Hva er det den reima driver? Dynamo, vannpumpe, servo? Mye jobb å bytte den pumpa? Står fire små bolter inn frammefra, er det bare av med disse? Erik89: fortell litt om kjerra da! Sykt og lineært drag? Bil du faktisk kunne tenkt deg som sommerbil/kosebil, eller blir det for spesielt med lyden?
OJR Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Hvordan vet jeg om e34 vogna mi er facelift eller ikke?
Der Barockengel Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Hvordan vet jeg om e34 vogna mi er facelift eller ikke? Se etter om det er arr i tinningen etter stingene fra inngrepet.
S.Hafsmo Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Speilene? Den hadde og en minifacelift i 95, hvor alle fikk bredfront og m-tech sideskjørter. Så var det vel i 94(?) at de fikk bedre kvalitet på materialvalg i interiøret.
Erik89 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Flonoen: Såklart en bil jeg kunne tenkt meg! Litt små kronglete å komme seg inn og ut av den, men jeg merka det blei enklere for hver gang jeg skulle inn/ut. Du sitter utrolig godt, og det er ikke noe problem å kjøre lengre turer. Jeg har ikke kjørt mer enn 2timer i strekk med Tesla Roadster Sport, men det gikk overraskende bra. Og de har ikke så ille rekkevidde, da de kan kjøre 300km på en ladning. Du har muligheten til å bytte fra vanlig kjørestil, til en mer sparsom kjørestil, eller "Performance". Performance stivet opp bilen, og alt reagerte på en helt ny måte Det er et helt vanvittig rått drag i den, og det går jevnt hele veien 0-100 på rundt 3sekunder, så du merker det godt. Og uten den vanlige lyden, er det fort gjort å kjøre for fort Det blir spesielt med lyden, men jeg synes det blei spesielt på en kul måte. Når du gir på, høres det litt ut som et jetfly som gjør seg klar til å ta av Noen flere bilder av skjønnheten: - - - - - - -
fish Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Hadde bilen inne til periodisk kjøretøy kontroll hos Bilsalongen i Skien nå sist fredag. Var veldig spent siden bilen ikke var blitt "sjekka" før eller etter at vi kjøpte den i aug. Meen det gikk ganske greit, kun skiver og klosser bak må byttes. Ikke all verdens kostnad, og jobben gjør jeg selv. En kommentar fra mekanikeren var at bilen så veldig bra ut under, greit å vite siden jeg skjelden får mulighet til å løfte bilen opp på bukk.
flonoen Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 3 sekunder 0-100 er jo rimelig insane. Hadde ikke vert feil med en sånn sak nei!
knut_olestad Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Klipp og lim, noen som vet?:Det huset som bolten til viskosekoblingen (vifta) står på, er det servoen? Ser det er noe ubalanse i hjulet som reima går over, og lager litt stygg skrapelyd også. Kviner i reima av og til. Hva er det den reima driver? Dynamo, vannpumpe, servo? Mye jobb å bytte den pumpa? Står fire små bolter inn frammefra, er det bare av med disse? Det er nok vannpumpa.
Der Barockengel Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Hyundai har fått en ny, kontroversiell Veloster-reklame fjernet fra Youtube. Men hvem har forlangt at Youtube tok bort Hyundai-reklamen? Ford? Se reklamefilmen her .
Jordfræsar Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Hyundai har fått en ny, kontroversiell Veloster-reklame fjernet fra Youtube.Men hvem har forlangt at Youtube tok bort Hyundai-reklamen? Ford? Se reklamefilmen her . Her også... Synes den ikke var så gale. Bænna fra tysk TV skjønner jeg heller ikke.
Fredrik Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Hyundai har fått en ny, kontroversiell Veloster-reklame fjernet fra Youtube.Men hvem har forlangt at Youtube tok bort Hyundai-reklamen? Ford? Se reklamefilmen her . Den filmen måtte jeg se tre ganger før poenget gikk opp for meg. Bilen har faktisk kun tre sidedører. Artig reklamefilm though... og Ford kan bare pakke sammen...
Anbefalte innlegg