Der Barockengel Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Veloster-konseptet med kun én bakdør er temmelig spesielt. Men designspråket til koreansk bilindustri er ganske spenstig for tiden, det skal de ha.
noekult Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 I utlandet er vel Hyundai og Kia en god del billigere enn VW sine alternativer? I såfall bør VW våkne... Opel driver også med en del fresht om dagen, men man legger mer merke til koreanerne... Også har jo Hyundai Genesis hatt stor suksess i USA; billig sportsbil med bra kvalitet og ytelse. Her i landet hadde den kostet rundt 1 million, så de får nok ikke solgt noen av den her
FredrikE24 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Er godt det er noen som tenker litt nytt og spenstig De billige asiatiske merkene gjør det ganske bra for tiden
noekult Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Synd man har fått smaken av BMW og skikkelig tysk følt kvalitet og kjøreglede, da
spruddel Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Men ved en ulykke må det være veldig ulempe hvis man sitter bak til venstre.
316 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Det er ikke sikkert. Karosseriet er antakelig stivere på denne siden.
flonoen Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Det er nok vannpumpa. Det jeg trodde også, men så ble styringa tung/hakkete når bilen står i ro, så tenkte det var en sammenheng. Mye jobb å skifte?
spruddel Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Det er greit, men ved en taking eller en ulykke der den personen sitter klemt fast, så er det vanskelig for brannmenn å kutte den personen løs tenker jeg.
316 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Ja, det er sant, men jeg vil tro at de har tenkt på det. Uten at jeg kan finne på noen løsning.
CV-Erik Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Ja, og om bilen lander på sia hvor døra er, hva gjør man da?
FredrikE24 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Ser ikke helt det som et problem.. Havner du i en ulykke hvor bil blir klemt blir du skjært ut alikevel. Velter man over på sida løfter man sjeldent på tunge dører når det er enklere å åpne ruta og løfte seg ut.
rublings Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Det er greit, men ved en taking eller en ulykke der den personen sitter klemt fast, så er det vanskelig for brannmenn å kutte den personen løs tenker jeg. Hva om man sitter i baksetet i en 2-dørs bil da? For at det skulle vært sikrest mulig burde vel en 7-seter i 6 sidedører da..? Neida, jeg ser hva du mener, men tror ikke brannmenn vil ha noe problem med å kappe deg ut uansett.
Jordfræsar Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Tenkte mest på om man havner i vannet... vente på at de andre skal ut før en selv når man ikke har egen dør? :/
spruddel Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Sant det. Sitter man bak i en coupe, så blir det jo samme greia.
Anbefalte innlegg