Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for tipsa Der Barockengel!

Den zoom-kikkerten de har på sida du linka til, 8-20x50, har du trua på den? Tenker litt sånn at når den koster det samme som 10x50-kikkerten rett over, så er det kanskje litt bedre kvalitet på 10x50. Men gøy med zoom da, har oversikten til 8x50, og kan få sett litt nærmere på ting og tang om man ønsker det.

Skrevet
Takk for tipsa Der Barockengel!

Den zoom-kikkerten de har på sida du linka til, 8-20x50, har du trua på den? Tenker litt sånn at når den koster det samme som 10x50-kikkerten rett over, så er det kanskje litt bedre kvalitet på 10x50. Men gøy med zoom da, har oversikten til 8x50, og kan få sett litt nærmere på ting og tang om man ønsker det.

Zoom-kikkert til samme pris er jeg litt skeptisk til. ;) Kikkert med zoom har ikke overbevist meg hittit, selv om jeg ikke skal avvise en Helios-kikkert jeg ikke har prøvd.

Men jeg er litt i tvil om hvor praktisk nyttig en 8-20x kikkert er uten et stabilt stativ. 20 ganger forstørrelse er en utfordring å holde stødig. :)

Skrevet

kommet på en liten hindring i noen definisjoner her, så har et enkelt spørsmål jeg må finne ut av for å finne ut av definisjonen

Kan et gen aktivere et annet gen?

I denne sammenhengen så gjelder det

BDNF genet(ikke proteinet), om dette blir styrt av et annet gen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...