-Roger- Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Lommelykter er tøft. Når jeg er ute og trimmer langs mørke høstkvelder (jada, jada, refleks og greier) plages jeg av at jeg stadig blendet av kvisete tomsinger i E34 som ikke skjønner at langlys blender fotgjengere. Hvis jeg lyser tilbake på tomsingene med en Fenix TK70, tror du at den lyser sterkt nok til at de tar hintet? Men du vet at det bilistene gjør er riktig selv om du synes det er irriterende? Man skal ikke blende ned for fotgjengere av den enkle grunn at da innbiller fotgjengere seg følgende: "Han blender ikke ned og har dermed kanskje ikke sett meg. Kanskje best å flytte seg litt lenger vekk fra veibanen"
Jordfræsar Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Ja da var årets julehandel ferdig for i år Vakkert!
316 Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Har nå skjøtet en 18x0,75 i skikkelig grisevær. Det innebærer det fantastiske teltet ble brukt igjen. Blir bra varmt inni der med flammekasteren, tror jeg var i nærheten av brannskader ! Interessant - jobben din innebærer altså å bo på hotell og å arbeide i telt. Hvordan foretrekker du å tilbringe ferien for å få mest mulig avbrekk fra arbeidet? Enkelt og greit, hjemme. Hoteller har jeg fått nok av, naturlig nok. En ny landsmann er et mye brukt begrep, men din tolkning av det er nok den mest fornuftige. Jeg mener heller ikke å dra alle utlendingene under samme kam, men de som kommer utelukkende for å bedrive faenskap, og det er ganske mange kan umiddelbart sendes rett hjem.
StianA Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Ja da var årets julehandel ferdig for i år Vakkert! Wow det må jeg si imponerende
VegarVS Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Ja da var årets julehandel ferdig for i år Vakkert! Wow det må jeg si imponerende ikke verst! har ikke tenkt så langt enda jeg
StianA Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Ja da var årets julehandel ferdig for i år Vakkert! Wow det må jeg si imponerende ikke verst! har ikke tenkt så langt enda jeg Ikke jeg heller, får vel begynne å titte litt på ebay snart
Jordfræsar Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Ja da var årets julehandel ferdig for i år Vakkert! Wow det må jeg si imponerende ikke verst! har ikke tenkt så langt enda jeg Forbanna effektiv
fish Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 fælt til lommelyktfetish.... Det der er ingenting i forhold til dette; http://www.pbnation.com/showthread.php?t=1759465 For å unngå spekulasjoner så ramlet jeg over denne i "off topic" på babybmw.net --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.212551,9.601953 Sent from my iPhone using Tapatalk.
316 Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Har allerede bestilt en julegave fra Ebay selv. Caps med propell. Haha.
Jordfræsar Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 blei det samme tingen til alle sammen? ;P Aldri! Må være noe de ikke fatter mistanke om. Gjerne pakke inn med mye papir, dele opp gavene til mange små. Men det som gjenstår er å finne noe man selv ønsker til jul. Værre enn jeg trodde.
Marius2002 Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Har allerede bestilt en julegave fra Ebay selv. Caps med propell. Haha. Fett ! Det bestilte jeg ifjor til meg selv. Og når jeg så patenten lagde jeg meg en propellue til meg selv samtidig. Ganske morsomt!
knut_olestad Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 åherre!!!! http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=31460675hadde ejg bare hatt kr til den Fin 325i Klarer ikke finne noe info om den er godkjent heller. Men synes de skulle ha opplyst om at den ikke er ekte, og eventuelt om den er godkjent eller ikke. Har forøvrik ikke nett hjemme, det suger stygt
knut_olestad Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Kost meg mye med T7 jeg, hadde min fast i bilen i nesten 2år. Nå har jeg sånne på nøkkelknippene mine Bitte små og 140 lumen, kjempekjekke lykter Vi har noen hundre av de liggende her nå for merking for kunde, spørs om det blir litt feilmerking..
-Roger- Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Noen som er på jakt etter "Øyelokk" til bilen sin? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=31691592
Anbefalte innlegg