Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker tiden da mag-lite var kongen på haugen. Med en 6-cellers, eller den oppladbare, var du helt sjef i skogen. Har en slik 3-cellers fra -88 eller der omkring.

Fortsatt god som ny, men i lysstyrke har de ikke akkurat mye å stille opp med mot de nye LED-lyktene...

Skrevet
Kost meg mye med T7 jeg, hadde min fast i bilen i nesten 2år.

Nå har jeg sånne på nøkkelknippene mine fenix-e15-keyring.jpg

Bitte små og 140 lumen, kjempekjekke lykter :)

Vi har noen hundre av de liggende her nå for merking for kunde, spørs om det blir litt feilmerking.. :lol:

Hvor har de den lille snerte lykta der? Kunne tenkt meg en slik selv til nøkkelknipet.

Skrevet
Kost meg mye med T7 jeg, hadde min fast i bilen i nesten 2år.

Nå har jeg sånne på nøkkelknippene mine fenix-e15-keyring.jpg

Bitte små og 140 lumen, kjempekjekke lykter :)

Vi har noen hundre av de liggende her nå for merking for kunde, spørs om det blir litt feilmerking.. :lol:

Hvor har de den lille snerte lykta der? Kunne tenkt meg en slik selv til nøkkelknipet.

Tror ikke det er samma merket, men designet er veldig likt og de lyser noe vannvittig :)

Aner ikke hvor de er kjøpt, vi merker dem for ett eller annet firma som selv har kjøpt dem inn.

Skrevet
http://www.vgtv.no/#!id=46111

Spol til 3:20, ganske artig han typen. Anbefaler å se hele filmen, han kommer med masse fornuftig.

Tipper den lille kidden der har et mer nyansert syn på spillindustrien enn fyren som lagde filmen. Makan til spekulativt søl er det skjeldent man finner forkledd som en "dokumentar".

njbilsgapd5l5x9pr2r1.gif

Skrevet
":33f6aelm]Husker tiden da mag-lite var kongen på haugen. Med en 6-cellers, eller den oppladbare, var du helt sjef i skogen. Har en slik 3-cellers fra -88 eller der omkring.

Fortsatt god som ny, men i lysstyrke har de ikke akkurat mye å stille opp med mot de nye LED-lyktene...

Har en 3-cellers Maglite diodelykt som vi kjøpte for noen år siden og er utrolig fornøyd med. I tillegg til at den er uslitelig har den som andre diodelykter veldig godt lys, og selv om vi bruker den ganske mye (daglig om vinteren) varer batteriene et par år.

Skrevet

Hyggelig gjort av dama å poste dette på veggen min på facebook mens jeg er på jobb i Rana!

386940_10150909197015346_745525345_21052537_1151666402_n.jpg

"Gleder du deg?"

:o:o:o

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...