Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere om disse til vinterhjula? Originale BMW felger som jeg kan for 2000,- Var å så på dem i dag og ingen av dem var kantkjørte. Grei pris, eller? Greit design?

u0kyhlfryk3cb083vuug.jpg

Skrevet
Noen andre som får en "last ned" fil i download mappa si hver gang man quoter/endrer ett innlegg o.l?

Blir automatisk lastet ned hver gang...

Nei... Er det lov å ha to brukere her?

Den forsto jeg ikke helt?

Fish: Do it =)

Skrevet

Det hadde ikke noe med ditt spørsmål å gjøre, ble litt dårlig formulert. Først svarte jeg nei, så lurte jeg på om det var lov å ha to brukere.

Skrevet
En kompis sin Omega er jo litt "rå" da.. Men den går bare sidelengs...

Det klarer jeg ikke helt å være enig i. En stygg bil med en masse ekstra fjas er fremdeles en stygg bil.

Skrevet

Det klarer jeg ikke helt å være enig i. En stygg bil med en masse ekstra fjas er fremdeles en stygg bil.

Altså, bilen er jo rå i seg selv da... Om ikke den ser så fin ut mente jeg!

Er jo fremdeles en Omega...

Skrevet

Hadde sansen for den der jeg altså. Driter i hvordan den ser ut, (ser ut som) den går som bare faen :D

Om jeg ville hatt en slik bil til bruksbil? Nei

Den bilen der som lekebil? Ja :)

Skrevet

Hadde sansen for den der jeg altså. Driter i hvordan den ser ut, (ser ut som) den går som bare faen :D

Om jeg ville hatt en slik bil til bruksbil? Nei

Den bilen der som lekebil? Ja :)

Helt enig :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...