Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er rimelig sikker på at du og avsender kan merke ting som "viktig" om det skulle være viktig. Men er jo merkelig at alle mailene er merket sånn, kanskje siden du er sånn viktig person? :)

Til noe helt annet: Driver og titter litt på panser-BH nå, men ser at for E30 så står det bare at de passer for modeller mellom 86-89. Litt kjipt når jeg har 1991 modell. Vet noen her om det passer uansett? :)

På BS?

Haug: Sikkert som vanlig. Hehe

Skrevet
Noen som vet om en 4.10 diff med brems til salgs, og om det i det hele tatt eksisterer? :)

Det finnes det. Jeg har forøvrig en 188mm 4.45 diff med brems til salgs !

Skrevet

Da var det oppkjøringstid straks! Og bilen skal igjennom EU, så er jeg i boks :P Gamleeieren ville ha den igjennom først, før jeg overtar. Snilt! :P:D

Skrevet
Så lenge han ikke bruker en kompis for å lure den gjennom så...

Neinei! Han skulle bytte bremserør, bærekule (riktig?) og et eller annet på toppakninga, så skulle den igjennom igjen :P

Skrevet
Noen som vet om en 4.10 diff med brems til salgs, og om det i det hele tatt eksisterer? :)

Det finnes det. Jeg har forøvrig en 188mm 4.45 diff med brems til salgs !

Passer denne rett på min e34?

Vet du evt hvor mye mine gir vil endre seg? Nå når jeg til nød høyeste gir i 85km/t.

Skrevet

h0vknakjus5gxs9yoo9s.jpg

Ramlet over dette bilde på google da jeg søkte litt rundt. Litt spesielt å dra hele kartet utover panseret!? :? Uaktseptabelt! Får håpe ikke det var noen småsteiner eller andre krokofanter som hadde lurt seg inn i kartet! Nordmenn på tur? :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...