hermanoo90 Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 HVEM er det som straks skal se den NYESTE filmen til JEREMY CLARKSON ''Powered up'' Og senere i dag se Formel 1 racet!!! En herlig Motorsport og bil søndag!
Jordfræsar Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 HVEM er det som straks skal se den NYESTE filmen til JEREMY CLARKSON ''Powered up'' Og senere i dag se Formel 1 racet!!! En herlig Motorsport og bil søndag! Jesus? Apropo Jesus. Jeg må si denne artikkelen ga meg en god latter på morgenkvisten. "Hvordan er kristne sexråd vs trekant (NRK)? http://p3.no/trekant/hvordan-er-kristne-sexrad/ "Er det farlig å onanere? Trekant: Nei, det er ikke farlig! Morten: Nei, å onanere er ikke farlig i seg selv. – I seg selv?"
FredrikE24 Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Har vært Android bruker helt fra starten nå, var knallfornøyd det første året, men det går til et punkt hvor du blir lei av treghet, hakking og ustabilitet. Jeg er ikke så veldig truffet av det, da jeg har HTC, men Samsung brukere føler jeg har masse bugs. Brydde meg ikke så veldig om dette når jeg hadde Windows og var litt vant til at ting kunne henge seg en gang iblant. Kjøpte meg Macbook kun for å prøve noe nytt, må si til mitt bruk så er det dag og natt. Alt går sømløst og fungerer uten stopp, samtidig er det veldig enkelt å bruke! Vurderer derfor å bytte til Iphone også, jeg har en kamerat som har prøvd det aller meste og nå har gått tilbake til Iphone. Han sier ikke at Iphone er best på alle måter, man kan ikke uten videre sette den opp akkurat slik man vil ha den, men den fungerer alltid slik den er. Android er helt genialt, du kan endre og styre og stelle telefonen så mye man vil og sette den opp akkurat slik man vil ha den, men har nå gått litt lei etter at jeg kjøpte Macbook(som går og går og går uten et eneste hakk og starter opp på sekunder), så vil etterhvert prøve å kjøpe en Iphone
316 Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Har hatt HTC jeg også, men nå har jeg Samsung Galaxy S2. Den er kjapp, presis, har relativt akseptabelt batteri og lite bugs. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31754822 Dette er vel en bombesikker vinterbil?
FredrikE24 Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Den så helt genial ut den, men litt dyr, kjøpte meg vinterbil i år jeg også, da med dieselmotor, men Merce det og Superfornøyd til den prisen
S.Hafsmo Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Har vært Android bruker helt fra starten nå, var knallfornøyd det første året, men det går til et punkt hvor du blir lei av treghet, hakking og ustabilitet. Jeg er ikke så veldig truffet av det, da jeg har HTC, men Samsung brukere føler jeg har masse bugs. Brydde meg ikke så veldig om dette når jeg hadde Windows og var litt vant til at ting kunne henge seg en gang iblant. Kjøpte meg Macbook kun for å prøve noe nytt, må si til mitt bruk så er det dag og natt. Alt går sømløst og fungerer uten stopp, samtidig er det veldig enkelt å bruke! Vurderer derfor å bytte til Iphone også, jeg har en kamerat som har prøvd det aller meste og nå har gått tilbake til Iphone. Han sier ikke at Iphone er best på alle måter, man kan ikke uten videre sette den opp akkurat slik man vil ha den, men den fungerer alltid slik den er. Android er helt genialt, du kan endre og styre og stelle telefonen så mye man vil og sette den opp akkurat slik man vil ha den, men har nå gått litt lei etter at jeg kjøpte Macbook(som går og går og går uten et eneste hakk og starter opp på sekunder), så vil etterhvert prøve å kjøpe en Iphone Min SGSII hakker aldri, og har heller ingen bugs (som jeg har merket ihvertfall). Min iPod Touch hakker, og henger seg støtt og stadig. Mac er kjappe på oppstart fordi de ikke slår seg av. De går i det Windows kaller dvale/hvilemodus. Eple er for folk som ikke får til å bruke skikkelig utstyr. Det er gøy å starte fanboy diskusjoner!
Jordfræsar Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Windows slår seg vel ikke av den heller? Elsker argumentene her
FredrikE24 Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Har vært Android bruker helt fra starten nå, var knallfornøyd det første året, men det går til et punkt hvor du blir lei av treghet, hakking og ustabilitet. Jeg er ikke så veldig truffet av det, da jeg har HTC, men Samsung brukere føler jeg har masse bugs. Brydde meg ikke så veldig om dette når jeg hadde Windows og var litt vant til at ting kunne henge seg en gang iblant. Kjøpte meg Macbook kun for å prøve noe nytt, må si til mitt bruk så er det dag og natt. Alt går sømløst og fungerer uten stopp, samtidig er det veldig enkelt å bruke! Vurderer derfor å bytte til Iphone også, jeg har en kamerat som har prøvd det aller meste og nå har gått tilbake til Iphone. Han sier ikke at Iphone er best på alle måter, man kan ikke uten videre sette den opp akkurat slik man vil ha den, men den fungerer alltid slik den er. Android er helt genialt, du kan endre og styre og stelle telefonen så mye man vil og sette den opp akkurat slik man vil ha den, men har nå gått litt lei etter at jeg kjøpte Macbook(som går og går og går uten et eneste hakk og starter opp på sekunder), så vil etterhvert prøve å kjøpe en Iphone Min SGSII hakker aldri, og har heller ingen bugs (som jeg har merket ihvertfall). Min iPod Touch hakker, og henger seg støtt og stadig. Mac er kjappe på oppstart fordi de ikke slår seg av. De går i det Windows kaller dvale/hvilemodus. Eple er for folk som ikke får til å bruke skikkelig utstyr. Det er gøy å starte fanboy diskusjoner! Prøvd den siste opptaderingen fra Samsung? Skal visstnok være stappfull av bugs. Nettopp denne telefonen en kamerat hadde som gikk over til Iphone igjen.
flobben Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Har vært Android bruker helt fra starten nå, var knallfornøyd det første året, men det går til et punkt hvor du blir lei av treghet, hakking og ustabilitet. Jeg er ikke så veldig truffet av det, da jeg har HTC, men Samsung brukere føler jeg har masse bugs. Brydde meg ikke så veldig om dette når jeg hadde Windows og var litt vant til at ting kunne henge seg en gang iblant. Kjøpte meg Macbook kun for å prøve noe nytt, må si til mitt bruk så er det dag og natt. Alt går sømløst og fungerer uten stopp, samtidig er det veldig enkelt å bruke! Vurderer derfor å bytte til Iphone også, jeg har en kamerat som har prøvd det aller meste og nå har gått tilbake til Iphone. Han sier ikke at Iphone er best på alle måter, man kan ikke uten videre sette den opp akkurat slik man vil ha den, men den fungerer alltid slik den er. Android er helt genialt, du kan endre og styre og stelle telefonen så mye man vil og sette den opp akkurat slik man vil ha den, men har nå gått litt lei etter at jeg kjøpte Macbook(som går og går og går uten et eneste hakk og starter opp på sekunder), så vil etterhvert prøve å kjøpe en Iphone Min SGSII hakker aldri, og har heller ingen bugs (som jeg har merket ihvertfall). Min iPod Touch hakker, og henger seg støtt og stadig. Mac er kjappe på oppstart fordi de ikke slår seg av. De går i det Windows kaller dvale/hvilemodus. Eple er for folk som ikke får til å bruke skikkelig utstyr. Det er gøy å starte fanboy diskusjoner! Mac er jo også helt ubruklig hvis du skal gjøre mer en å surfe og lese e-post. En av sjefene på jobben kjøpte seg mac nå bare for å finne ut av hva folk skryter av. Endte opp med at han kjører virtuell win klient på den slik at han får gjort det han skal gjøre.
Kjexx Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Må le av han idioten som kunne kjøpt halve apple for 50.000 dollar, men takket nei. Veldig lurt.
S.Hafsmo Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Prøvd den siste opptaderingen fra Samsung? Skal visstnok være stappfull av bugs. Nettopp denne telefonen en kamerat hadde som gikk over til Iphone igjen. Han fikk vel ikke til å bruke den da. Min fungerer ihvertfall helt utmerket med siste oppgradering. Windows slår seg av om du har det som default setting på av-knapp. Evt. kan du bare la være å slå den av, så har du verdens raskeste oppstart. Eneste fordelen (som egentlig er en stor fordel) med I-greier, er at de er standardisert, slik at alt utstyr som dockinstasjoner til bil/stereo osv. passer på alt eple selger. Kjøper jeg en dag eple, vil nok akkurat dette være årsaken. Samsung, HTC, Nokia etc. vil aldri få samme utvalget på denne fronten. Eller har iføn for liten skjerm, og den er knyttet til iTunes, som er det værste programmet i hele verden. Elsker argumentene her Du vet at når det er Apple vs. verden som skal diskuteres, behøver man ikke diskutere saklig? Man kan til og med rakke ned på mora til folk, bare ditt merke "vinner".
FredrikE24 Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Har vært Android bruker helt fra starten nå, var knallfornøyd det første året, men det går til et punkt hvor du blir lei av treghet, hakking og ustabilitet. Jeg er ikke så veldig truffet av det, da jeg har HTC, men Samsung brukere føler jeg har masse bugs. Brydde meg ikke så veldig om dette når jeg hadde Windows og var litt vant til at ting kunne henge seg en gang iblant. Kjøpte meg Macbook kun for å prøve noe nytt, må si til mitt bruk så er det dag og natt. Alt går sømløst og fungerer uten stopp, samtidig er det veldig enkelt å bruke! Vurderer derfor å bytte til Iphone også, jeg har en kamerat som har prøvd det aller meste og nå har gått tilbake til Iphone. Han sier ikke at Iphone er best på alle måter, man kan ikke uten videre sette den opp akkurat slik man vil ha den, men den fungerer alltid slik den er. Android er helt genialt, du kan endre og styre og stelle telefonen så mye man vil og sette den opp akkurat slik man vil ha den, men har nå gått litt lei etter at jeg kjøpte Macbook(som går og går og går uten et eneste hakk og starter opp på sekunder), så vil etterhvert prøve å kjøpe en Iphone Min SGSII hakker aldri, og har heller ingen bugs (som jeg har merket ihvertfall). Min iPod Touch hakker, og henger seg støtt og stadig. Mac er kjappe på oppstart fordi de ikke slår seg av. De går i det Windows kaller dvale/hvilemodus. Eple er for folk som ikke får til å bruke skikkelig utstyr. Det er gøy å starte fanboy diskusjoner! Mac er jo også helt ubruklig hvis du skal gjøre mer en å surfe og lese e-post. En av sjefene på jobben kjøpte seg mac nå bare for å finne ut av hva folk skryter av. Endte opp med at han kjører virtuell win klient på den slik at han får gjort det han skal gjøre. Derfor det passer perfekt for meg, fungerer ypperlig, nå er ikke Mac helt ubrukelig til slikt jeg kan bruke denne akkurat som min jobb PC, programmere, kjøre over Citrix osv. I hovedsak bruker jeg maskinen til websurfing og slike ting og for meg er da det helt genialt. Jeg drar på jobb setter meg ned med jobbpcen og savner macen
316 Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... le=1100044 Fortsatt ikke fått solgt skrothaugen M. Fjeld?
noekult Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Både Android og Apple telefoner er bra på hver sin måte - punktum Var det en søknad til jobben som fredsmekler i midtøsten? Neida, -noekult- du er en herlig fyr, bare spøkte litt.. Men når det er sagt så virker du som en person som ikke liker konflikter, og det er en flott egenskap.. Fredfull som faen jeg HVEM er det som straks skal se den NYESTE filmen til JEREMY CLARKSON ''Powered up'' Og senere i dag se Formel 1 racet!!! En herlig Motorsport og bil søndag! Jeg liker deg Har vært Android bruker helt fra starten nå, var knallfornøyd det første året, men det går til et punkt hvor du blir lei av treghet, hakking og ustabilitet. Jeg er ikke så veldig truffet av det, da jeg har HTC, men Samsung brukere føler jeg har masse bugs. Det er sant. Jeg elsker Android-telefonen min (SE Xperia Arc) pga. veldig enkel "drag and drop" overføringsmulighet (+mye bedre flashstøtte for videonettsteder), dritkul layout på menyene+++ Men den har også gått fra å være helt hyperrask til å bli treg og kreve omstart hvert døgn for å ikke henge seg opp. Hadde samme dritterfaringen med Windows 7. Kjøpte splitter ny PC i sommer - selv om den er "low spec" så forventa jeg ikke at ting skal fryse hver gang jeg skal åpne Java innloggingsvindu for nettbanken - ble så glad da brodern ville bytte den med meg da han trengte bra batteritid til skolen og jeg fikk han sin gamle Asus med Vista. Nedturen med iPhone er at alle har den og at den (for min del, ærlig talt) symboliserer "jeg kan ikke tenke selv". Jeg tenker på å å kjøpe meg ny iPod Classic 160GB snart (min gamle er en iPod 60GB m/ video fra 2005 og begynner å bli sliten, men den har vært jævlig bra så langt). Jeg har også veldig lyst på iPad da jeg har sett noen apps som er dritkule (bl. a. for magasiner) - men her vil jeg vente til iPad 3 kommer ut... Så jeg vurderer nå veldig sterkt å gå helt over til Apple - 100% pga. flytende integrasjon mellom produkter. De har heldigvis kommet så sterkt på markedet at de fleste programvarer i dag støtter Mac. Mest bruker jeg bare Office, ser på filmer, surfer på nett, hamstrer kule bilder og hører på musikk. I verste fall får jeg bare selge Mac-en og gå tilbake til Windows igjen, verre er det ikke. Trenger liksom ikke så mye frihet som Windows tilbyr. Men setter pris på friheten som Android tilbyr. Sa noen first world problems??
Anbefalte innlegg