Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her tar vi burning til ett annet nivå ja :)

Var mer interessert i trekkbilen jeg, akkurat riktig type, manglet bare noen fete hjul :D

Får kjøre trekkvogn mens jeg sitter bak å burner du da :lol:

NO STRESS! 8)

getfile.aspx?itemid=406

Skrevet

Skal det vær, så skal det vær. Her i gården gjør vi ingenting halvveis! ;)

Vurderer faktisk en slik en når jeg blir ferdig med studiene.

Står mellom en slik, Audi TT(quattro selvfølgelig) eller BMW E46 cab/coupe, Z3/Z4, 1-serie coupe. :) Men den tid den sorg.

Skrevet

Japanske biler er sikkert slitesterkt og bra men det er ingen som slår amerikanske doninger, særlig når de modifiseres av gale islendinger. Her krysser du isbreen med tre unger og halve flyttelasset baki :wink: Ford Excursion er jo en rimlig bøs bil i orginal utførelse også

nfghihyvnn4fzrszoid7.jpg

Skrevet
Skal det vær, så skal det vær. Her i gården gjør vi ingenting halvveis! ;)

Vurderer faktisk en slik en når jeg blir ferdig med studiene.

Står mellom en slik, Audi TT(quattro selvfølgelig) eller BMW E46 cab/coupe, Z3/Z4, 1-serie coupe. :) Men den tid den sorg.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31653434 :applause:

Vilt! Det er ganske sykt at hele Arctic Truck oppgraderingen koster nesten like mye som bilen ny.

Skrevet
Japanske biler er sikkert slitesterkt og bra men det er ingen som slår amerikanske doninger, særlig når de modifiseres av gale islendinger. Her krysser du isbreen med tre unger og halve flyttelasset baki :wink: Ford Excursion er jo en rimlig bøs bil i orginal utførelse også

nfghihyvnn4fzrszoid7.jpg

Bilene til en kompis:

lh83d77tv996z967kfpi.jpg

Excursion og M5 er greit det liksom :D

Skrevet
Jeg vil også på morotur med BMW!!

Da er vi flere. Jeg så litt på den siden jeg postet lengre opp og fant noen fine veistrekninger jeg kunne tenkt meg å kjørt http://motoringconbrio.com/great-driving-roads/ .

Dette var da dessverre(?) kun i USA, men det finnes sikkert like mange fine her i Europa. Skulle nesten tatt en slik tur i en gammel BMW. Ser for meg kanskje E28 M5.

Nå vet jeg ihvertfall hva jeg skal gjøre engang! :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...