Jordfræsar Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Dette er spennende saker! Kan påføres på de fleste flater og gjør materialet vanntett. Vil selges som spray og maling. De hevder at blir det brukt på en telefon, blir den vanntett. Men herlig å ha på billakken vet jeg eller skoa! Hørte dette på radio. Var visst svindyrt foreløpig? Ikke mulig å få tak i enda. Jeg ble tilhenger av disse på Facebook akkurat, kun for nysgjerrigheten sin del, der stod det i en oppdatering for 4 timer siden følgende: Thank you everyone for your overwhelming interest in our products! Unfortunately our retail spray can is not yet available for sale. We'll be sure to post an update as soon as it is available, and we'll let you know where you can purchase some. Helt ærlig er jeg skeptisk til slikt da jeg føler det er noe med nano-trenden og stoffene. Innhalere så små partikler da det påføres med spray. Maske tror jeg ikke tar alt i lengden. Men er kanskje bare meg! Ser på all plastikken rundt oss og hva de kan føre til, så er kanskje dette noe i samme bane. Plastikk med glans og en glatt overflate er ikke bra men men. Man blir vel 120 år allikevel.
wicky124 Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 hmmm...her har det gått hardt for seg.... skjedd lite siden sist...bare fått meg e500 som lekebil Henta den i stavanger i helgen.. Ferdig med 1 ukes ferie...ikke gjort noe fornuftig igrunn...
Shattered Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Fått lappen i dag! Bare dager til jeg tar over Davida sin E46
knut_olestad Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 fått meg e500 som lekebil Pics!! Grattis med lappen Shattered
StianA Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 hmmm...her har det gått hardt for seg.... skjedd lite siden sist...bare fått meg e500 som lekebil Henta den i stavanger i helgen.. Ferdig med 1 ukes ferie...ikke gjort noe fornuftig igrunn... Ny type eller god gammeldags veteran?
StianA Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Ahaa merchedes 500 trudde du hadde fått deg Fiat jeg
316 Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Det er en spesiell utgave: im Dutzend nicht billiger, aber schneller! Löwer Evolution Automobile aus Groß-Zimmern baute 1990 unter der Leitung von Gernot Löwer den 600CE V12. Basis war ein “normaler” 300CE in den der 600er V12 aus der S-Klasse verpflanzt wurde. Von Werk aus gab es nie einen V12 im W124, der Käufer musste sich mit dem V8 zufrieden geben. Der 500er wird seit je her als Wolf im Schafspelz bezeichnet, der Löwer-Benz ist dann mindestens ein ganzes Wolfsrudel. Um die 600kg hat der mächtige V12 weniger zu Transportieren als in der S-Klasse. Das macht sich natürlich deutlich auf der Straße bemerkbar. In gerade mal 5,3 Sekunden spurtet der Löwer-Benz von 0 auf 100km/h. Ein aktueller Porsche 911 Carrera (BJ 2010) ist mit 4,9 Sekunden gerade mal 0,4 Sekunden schneller. Das Leistungsgewicht beträgt ca. 3,9 PS je kg, ein aktueller SLK 55 AMG (R171) ist mit ca 3,8 PS je kg angegeben. Ebenfalls endstand in Groß-Zimmern der Löwer 500CE. Zu diesem Fahrzeug sind mir bisher keine genauen Details bekannt. Löwer tuning!
Thundercoil Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Lower benz 5,0, hva er det? löwer kjøper og bygger om/modder eller tuner kolliderte/kondemnerte mercedeser, og gir dem et nytt VIN. Så det er ikke en mercedes-benz, men en löwer-benz.
Anbefalte innlegg