noekult Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Det jeg lurer på er jo om bilen ble ombygget originalt av Løwer, eller om det er en karosseri bytta bil (første gangs reg i norge 1992 men 1986 i tyskland...) FIkk mail av vegvesenet nå..prøve å ringe første eier... Unødvendig å si det men du har sikkert postet spm. på norske Mercedes forumer og? Hvordan føltes den å kjøre? Må se på den en dag
Fredrik 90 Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Da har jeg vært på Bavaria og fått pris på ny F10 525XD med M-sport og Sportsautomat! Men jeg må si at det blir litt i dyreste laget for en BMW med bare fire sylindre, og innbytteprisen på 325en var latterlig Venter heller ett til to år og selgern privat og drar til Tyskland å henter en ett år gammal 530XD skal si du tjener godt som fliseselger.. Hehe! Men jeg tjener tydligvis ikke godt nok, men det er en fordel å "ha flere ben å stå på" Har så griselyst på F10 for tiden men jeg får nok ha E90en noen år til iallfall, har jo ikke hatt den ett år en gang Men jeg måtte til Kr sand å få pris da, Lasse og Glenn hos dere er jo iallfall gniene på innbytteprisen
VegarVS Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Da har jeg vært på Bavaria og fått pris på ny F10 525XD med M-sport og Sportsautomat! Men jeg må si at det blir litt i dyreste laget for en BMW med bare fire sylindre, og innbytteprisen på 325en var latterlig Venter heller ett til to år og selgern privat og drar til Tyskland å henter en ett år gammal 530XD skal si du tjener godt som fliseselger.. Hehe! Men jeg tjener tydligvis ikke godt nok, men det er en fordel å "ha flere ben å stå på" Har så griselyst på F10 for tiden men jeg får nok ha E90en noen år til iallfall, har jo ikke hatt den ett år en gang Men jeg måtte til Kr sand å få pris da, Lasse og Glenn hos dere er jo iallfall gniene på innbytteprisen ser at F10 er attraktivt, er jo ein feit bil! vel, det kommer vel helt an på det..
noekult Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 F10 er veldig attraktiv bil, spesielt i blått (F10M-fargen), svart og hvitt Men slik med E60en så er de ekstremt populære. Betale 600.000 kr. for en ny bil for å se 10 stk av samme bilen i løpet av en dag i Oslo... Ikke like kult. Ser at det har kommet en del av Jaguar XFene i det siste, sikkert mange andre som også er lei av "hvermannsen bilen" 5-serie. Men skjønner jo hvorfor de er populære, 5-serien er etter min mening den beste sedanen i verden, og M-utgaven er den beste supersedanen i verden. Syns min slitne E28 er så bra svingene som man kan forvente av en familiesedan fra 80-tallet.
wicky124 Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Ahaa merchedes 500 trudde du hadde fått deg Fiat jeg Får ikke plass i sånn bil as
noekult Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Jeg vil/skal ha Fiat 500 en dag Det er jo verdens kuleste småbil...
hermanoo90 Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Jeg vil/skal ha Fiat 500 en dag Det er jo verdens kuleste småbil... gamle typen da vel?
Fredrik 90 Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Men skjønner jo hvorfor de er populære, 5-serien er etter min mening den beste sedanen i verden, og M-utgaven er den beste supersedanen i verden. 100 prosent enig i den der 5-serie er ett min mening verdens beste bil, noe det også har blitt ymtet om i diverse tester hver gang det kommer en ny femmer. Til og med faderns gamle slitene E46 320dat som brukes som arbeidsbil imponerer meg når den tynes på svingete strekkninger! Vis meg en Mercedes C-klasse eller en A4 fra 2000 som har passert 200 000 km med god margin og stadig kjører like bra.
316 Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Nå begynner jeg virkelig å bli dritt lei Nordendekk. Det virket som de skulle ordne opp etter seg etter at de sendte meg feil dekk, for så å sende meg riktig dekk enda jeg hadde skrevet minst 5 mailer om at jeg ikke ville ha nye dek, men pengene tilbake. Begge sett med dekk ble sendt i retur til dem 3 eller 4 november, og jeg har ikke fått svar på mine siste 5 mailer hvor jeg blant annet har spesifisert kontonummer og spurt om dekkene har kommet til dem enda... Ååååå så vanskelig det er å svare på en mail... Sender snart en klage til forbrukerrådet, og/eller henger de ut alt jeg klarer.
Shattered Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Gratulerer! Ikke mist den igjen da! Takk folkens! Skal ikke det, nei Det har jeg ikke råd til, gitt!
noekult Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Jeg vil/skal ha Fiat 500 en dag Det er jo verdens kuleste småbil... gamle typen da vel? Jupp
knut_olestad Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Enkelte journalister har faktisk humor: http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4264 ... neraltabbe
noekult Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Elsker at denne Ducatien 1199-en heter Paingale: Og... God bless Amurrricaaaa:
Jordfræsar Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Nå begynner jeg virkelig å bli dritt lei Nordendekk. Det virket som de skulle ordne opp etter seg etter at de sendte meg feil dekk, for så å sende meg riktig dekk enda jeg hadde skrevet minst 5 mailer om at jeg ikke ville ha nye dek, men pengene tilbake. Begge sett med dekk ble sendt i retur til dem 3 eller 4 november, og jeg har ikke fått svar på mine siste 5 mailer hvor jeg blant annet har spesifisert kontonummer og spurt om dekkene har kommet til dem enda... Ååååå så vanskelig det er å svare på en mail... Sender snart en klage til forbrukerrådet, og/eller henger de ut alt jeg klarer. Send inn klage uansett!
316 Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Nå begynner jeg virkelig å bli dritt lei Nordendekk. Det virket som de skulle ordne opp etter seg etter at de sendte meg feil dekk, for så å sende meg riktig dekk enda jeg hadde skrevet minst 5 mailer om at jeg ikke ville ha nye dek, men pengene tilbake. Begge sett med dekk ble sendt i retur til dem 3 eller 4 november, og jeg har ikke fått svar på mine siste 5 mailer hvor jeg blant annet har spesifisert kontonummer og spurt om dekkene har kommet til dem enda... Ååååå så vanskelig det er å svare på en mail... Sender snart en klage til forbrukerrådet, og/eller henger de ut alt jeg klarer. Send inn klage uansett! Skal la de få en uke til på seg. Reiser på jobb i morgen, og kommer hjem neste tirsdag. Har de ikke klart å svare meg på en mail eller overføre de 5000 til meg før det, så sender jeg inn klageskjema. Synes det er latterlig at de skal ha forskuddsbetaling før de sender dekk til noen, men når jeg sender dekk i retur så tar det mange uker før de klarer å overføre pengene, ELLER svare meg på en simpel mail.
Anbefalte innlegg