Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Simmeringene er bytta og kassa har fått ny og korrekt olje... Men den slurer til tider... ganske irriterende.. skal se om jeg får tatt no fler bilder iløpet av par dager...

Skrevet

njaaah....før vi kjørte fra stavanger så slakket jeg på kickdown brytern på kassa så den ikke skulle belastes så mye.. men når kassa låses i 3 så går den ganske så ok;)

Går fint an å burne med så...

Skrevet
Godt mulig Breivik er på gata igjen før han er 50... vi har nå engang 21 års maksstraff her i landet. Syk tanke egentlig.

Breivik får helt sikkert 21 år uten mulighet for reduksjon pga. god oppførsel. Resten av sin levetid vil han ganske sikkert få sikring/forvaring. I praksis vil han derfor få frihetsberøvelse for livstid.

Skrevet

Han ser fortapt ut på det bildet avisene bruker nå. Hjelpesløs og "lost in space". Ser ut som at han prøver å holde maska, men øynene forteller sannheten... jaja! Begynner å bli veldig lei synsinga av media og alle de samme spørsmålene som blir stilt igjen og igjen og igjen og igjen. Skjønner deg godt Kjexx.

Kan umulig være "korrekt" 316?

Skrevet

Så program om russiske fengsler. Der hadde de helt enorme hunder i bur i tilfelle noen av fangene skulle stikke av. Ser ganske riktig ut på de bildene der og, selv om det er sjukt...

Skrevet

Noen folk er bare så stusselige og feige! Snakker ikke om Breivik men om en gammal kamerat som helt plutselig begynte å unngå meg, mulig det har noe med at han skylder meg 3000 ,-! :roll: De pengene har jeg forsåvidt gitt opp å få igjen og nesten glemt så det bør han ikke ta så ille! Litt vanskelig når man har felles kompiser og vi er sammlet, kommer jeg så pleier han som regel å finne på en unndskyldning og stikke fort som faen!

Samme som i stad her, sto med en kompis på utsiden av garsjen hans da vedkommende kommer forbi i 520en sin, han stopper litt opp akkurat som han vil svinge inn men så får han øye på E90en min og meg så blåser han bortover gata og forsvinner! Dette har skjedd før, skal vi sammles en gjeng og han ser min bil blant bilene så stikker han avgårde i en fart.

Blir litt overgitt jeg fordi jeg har aldri vært slem eller fæl mot fyren, likevel unngår han meg for en hver pris! Synes det synd jeg, jeg vil helst ikke være uvenn med noen jeg :(

Skrevet
hercules_small_lol.jpg

FYYYYYYYYYYYYYYYYY faen! :mrgreen:

Lurer på om en av verdens største hunder holder til i halden..

Fredrik da har du blitt kvitt han for 3000 spenn da. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...