Kjexx Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Du skal ikke stjele, staten liker ikke konkuranse.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
316 Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 apropo forsikring...Nemi forsikring er ganske tafatte... Sendte inn skademld i juni...enda ikke blitt ordnet opp i... Hvor lenge kan egentlig motparten nekte å sende inn skademld? Du får hva du betaler for. Jeg unngår slike billige jallaselskaper nettopp på grunn av at de ikke er der for deg når du faktisk trenger de. Du betaler sikkert mindre enn mange andre men hvor morsomt er det når du sitter der uten bil og de ikke ordner opp?
asv Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Merka faktisk at det var frost på veien her i området idag også, så får vell legge om innen ett par uker Er fortsatt ikke kalt, 7 grader ute nå sånn ca.. Det burde stemme bra Var nede i 1 og noe i går kveld... Jeg la om denne helga såpass jeg ikke skal stå fast her og ikke komme meg hjem igjen på torsdag
Maniac Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Har har det vært rim på bakken i hele dag, og er straks på minus sia Så fant ut at det var på tide og levere vinterfelga og få lagt på nye dekk..
noekult Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Hva skjer med disse Koenigsegg annonsene a? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31791201 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31791826
wicky124 Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 justin bieber har sikkert ikke forsikrings-problemer... men på en annen side... sparte 40tusen i året på å ha nemi-jalla-selskap så jeg overlever den litt dårlige kundeservicen...
noekult Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Skjønte det med Koenigsegg-annonsene... En eller annen intern konkurranse blant Finn.no paret Martin og Johanna Hvem som får flest treff på annonsen
wicky124 Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 og slike annonser går igjennom på finn? rare saker...
Fredrik 90 Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Justin Bieber har awesome bilsmak... Han må vel sitte på bilpute for å se over rattet ser det ut som! Sprøt egentelig, hvor gammel er han, 17? Han er jo bare ett jævla barn for søren også bak rattet i en sånn bil Her må jeg jobbe hardt å slite og har ikke råd til en brukt F10 engang Men når alt kommer til alt så tror jeg nok likevel jeg har det bedre enn ham likevel, jeg har jo finere dame i allfall
Eksos Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Merka faktisk at det var frost på veien her i området idag også, så får vell legge om innen ett par uker Er fortsatt ikke kalt, 7 grader ute nå sånn ca.. vel om et par uker har du nok snø allerede.. Neida, såpass mildt her ute på kysten på sunnmøre, ser knapt nok snø iløpet av en vinter, og temperaturen holder seg stort sett alltid over -5 grader Egentlig litt kjedelig, hadde vert kjekt med skikkelig vinterføre.. Sent from my Desire HD using Tapatalk
asv Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Du får komme å importere litt snø fra tunet vårt hjemme... vi har som regel mer enn nok hver vinter haha.. Husker i fjor vinter må det ha vert.. Fattern skulle prøve å kjøre traktoren rundt et vognhus og nedom låven vår. Er en gammal fåårrrdd med rwd, så tar seg ikke så fryktelig godt frem. Kom seg de, ja... 50-100 metera rundt vognhuset og nedom låven.. og der sank traktoren ned i snøen med to hjul... Da var det bare å vente på våren (etter noen uker kom det en kar med skikkelig utstyr å måka den frem )
Jordfræsar Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Justin Bieber har awesome bilsmak... Han må vel sitte på bilpute for å se over rattet ser det ut som! Sprøt egentelig, hvor gammel er han, 17? Han er jo bare ett jævla barn for søren også bak rattet i en sånn bil Her må jeg jobbe hardt å slite og har ikke råd til en brukt F10 engang Men når alt kommer til alt så tror jeg nok likevel jeg har det bedre enn ham likevel, jeg har jo finere dame i allfall Hvem bryr seg om han der egentlig?
Fredrik Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Men når alt kommer til alt så tror jeg nok likevel jeg har det bedre enn ham likevel, jeg har jo finere dame i allfall Det har jeg også...
Erebus Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 hmmmmmmm... pappa har krasja bilen igjen....hmmmm....28ende gangen han har vraka en av bilene mine nå... hmmmmm.... storhusholdning...hmmmm
noekult Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Justin Bieber har awesome bilsmak... Han må vel sitte på bilpute for å se over rattet ser det ut som! Sprøt egentelig, hvor gammel er han, 17? Han er jo bare ett jævla barn for søren også bak rattet i en sånn bil Her må jeg jobbe hardt å slite og har ikke råd til en brukt F10 engang Men når alt kommer til alt så tror jeg nok likevel jeg har det bedre enn ham likevel, jeg har jo finere dame i allfall Hahaha, noen sprang misunnelsemåleren - venta på det, var underliggende grunn å se reaksjonen fra folk Det er en del av kapitalismen at han har shitloads med penger fordi folk kjøper det han selger. Og han har rett til å bruke alle pengene han tjener. Verden er absolutt ikke rettferdig og ting kan virkelig ikke måles i "Så mye har jeg jobbet/ Så mye har jeg tjent" grunnlaget. Syns det er fett at han kjører rundt i det som er 3-serien blant superbiler, jeg. Good for him Hele poenget med superbiler er jo at markedet dems er artister, idrettsstjerner, advokater osv. - altså folk som i grunn ikke er bilentusiaster men som har så mye penger at superbilprodusentene kan lage syke biler som vanlige folk aldri vil få råd til . Er klar over at det er shitloads med Ferrari/superbileiere som er skikkelige bilentusiaster og, men flesteparten er helt klart såkalte posers/stjerner. Og det med dame, han kan jo velge og vrake mellom flere damer enn det alle oss her inne vil klare å dra gjennom hele livet vårt til sammen. Han har valgt Selena. Er det noe feil i det da? Kanskje hun er den fineste i hans øyne? Veldig teit i mine øyne å diskutere andre sine damevalg, Selena eller ei. Spesielt fordi alle vet at utseende bare en av de mange, mange egenskapene man ser etter i en dame man føler seg lykkelig med. Huff, Devils Advocate på vegne av JB, det hadde jeg aldri trodd
Anbefalte innlegg