knut_olestad Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Jalla garasjebygg? Unnskyld meg, men nå ler jeg kraftig!!
Erebus Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Designet er jo helt generisk og uten sjel, minner meg om alle de små garasje-produsentene i england. Null formspråk, og ingen identitet. Interiøret hadde vært ålreit om vi skrev 1995, og motoren er vel en Ford V8 med turboer? Betaler man 10-15 millioner for det heller enn italienske fullblods naturlig aspirerte V12`ere? Den siste idioten er tydeligvis ikke født enda. Forstår meg ikke på folk som synes Koenigsegg er rått. Pagani derimot, da snakker vi.... billige i drift er de og, med sine AMG-maskiner som kan serves på et hvilket som helst AMG-sertifisert mercedes-verksted
Dirty Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Er vel noe i det at i forhold til de som virkelig har talent er han der ingenting..Han er ett produsert varemerke, ikke noe ekte musiker. Men slik er det jo dessverre blitt.. Er noe irritert her nå, ble akkurat oppringt av han som kjøpte BBS Mahle felgene mine. Han ville ha igjen penga fordi en av felga var skjeiv, noe de aldeles ikke var sist jeg balanserte dem! Og de ble knapt brukt etter det. Og han fikk dem for latterlige 500 kroner, hvilket er fullstendig gibortpris. Så jeg vil gjette på at han har brukt og skada felgen og prøver legge ansvaret over på meg. se dokumentar om bieber så får du et helt annet syn på saken og nei jeg er ikke noe Biber fan, LANGT ifra! haters gonna hate
Jordfræsar Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Siste juleplata hans er jo en genistrek. Hører at han legger sjelen og kjærligheten i arbeidet. Lager mange nye låter og kule beats du aldri har hørt før. Fantastisk dyktig.
Fredrik Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Designet er jo helt generisk og uten sjel, minner meg om alle de små garasje-produsentene i england. Null formspråk, og ingen identitet. Interiøret hadde vært ålreit om vi skrev 1995, og motoren er vel en Ford V8 med turboer? Betaler man 10-15 millioner for det heller enn italienske fullblods naturlig aspirerte V12`ere? Den siste idioten er tydeligvis ikke født enda.Forstår meg ikke på folk som synes Koenigsegg er rått. Pagani derimot, da snakker vi.... billige i drift er de og, med sine AMG-maskiner som kan serves på et hvilket som helst AMG-sertifisert mercedes-verksted Jeg er heller ikke så imponert over Koenigsegg... en mishmash av deler fra tilfeldige ulike produsenter. Merket minner meg mest om amerikanske Vector... som var kul helt til McLaren viste hvordan ting virkelig skulle gjøres med F1. Jeg synes sammenligningen med typiske britiske garasjeprodusenter er god... noe er genialt, men det meste er temmelig ordinært. Noble er et godt eksempel i denne sammenhengen. Pagani, Porsche, Ferrari og ikke minst Lamborghini stiller i en helt annen klasse. Hvis jeg hadde 5-6 millioner (for ikke å snakke om 10-15 millioner) å svi av og jeg var i markedet for en superbil ville jeg ha kjøpt en Lamborghini Aventador. Koenigsegg har ikke en sjanse når det gjelder stil og streetcred.
noekult Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Foretrekker Aventador selv Men det blir virkelig ikke bedre enn Pagani Zonda F Clubsport i mine øyne.. Nå er det Karatefylla på Viasat 4.
knut_olestad Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Siste juleplata hans er jo en genistrek. Hører at han legger sjelen og kjærligheten i arbeidet. Lager mange nye låter og kule beats du aldri har hørt før. Fantastisk dyktig.
flonoen Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Hva går karatefylla ut på? Er det vanlig/finnes det 4-punkts seler som er godkjent til vanlig bruk?
Jordfræsar Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Siste juleplata hans er jo en genistrek. Hører at han legger sjelen og kjærligheten i arbeidet. Lager mange nye låter og kule beats du aldri har hørt før. Fantastisk dyktig. No shit! Britney gjør også alt selv. Hu har sykt fin stemme. Kjempebra låtskriver med dype tekster.
flonoen Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Britney er jo digg da Jordfræsar. Og ja, selv med sine ekstra kilo er hun det.
Dirty Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Britney er jo digg da Jordfræsar. Og ja, selv med sine ekstra kilo er hun det. Hadde fått ann ho ja
Jordfræsar Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Britney er jo digg da Jordfræsar. Og ja, selv med sine ekstra kilo er hun det. Hadde fått ann ho ja Sa ingenting om utseendet tatt a for ei snickers.
Thundercoil Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Britney er soleklart diggest uten hår og øyenbryn! Raawr
Anbefalte innlegg