tonyku Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Da har jeg kjøpt meg konebil, da til kona En 1998 316i Touring. Har ikke sett den enda men sjefen sa den var bra. Bilinord i Tromsø har tatt en sjekk på den å det var ikke rare feilene. Bremseskiver må byttes og noen foringer forran. Strøken i karosseriet, Swartz av farge, el vindu, klima og sikkert litt til. Lager en egen tråd når jeg kommer hjem 2.desember Tipper jeg skal klare å få til ett greit stuk på denne etterhvert Så fremst hun ikke begynner å skal ha noe ROSA i den f.eks de subbkassene vi så på kickstart i forrige uke
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Jeg klarte altså det kunststykket å fange meg selv i et hjørne på kjøkkenet her i stad! Mista tre glass i gulvet så tusen vis av glass-biter sprutet utover flisene på hele kjøkkengulvet og akkurat da befant jeg meg selvsagt i det ene hjørnet av rommet. Døra ut mot stua var selvsagt i andre enden av rommet, kjøkkenvinduet er en etasje over bakken og jeg var alene i huset Da var det å tenke "Hva faen hadde MacGyver gjort nå!" Men problemt ble løst ved å klatre bortover kjøkkenbenken, det så sikker jævla smart ut men
asv Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Jeg klarte altså det kunststykket å fange meg selv i et hjørne på kjøkkenet her i stad! Mista tre glass i gulvet så tusen vis av glass-biter sprutet utover flisene på hele kjøkkengulvet og akkurat da befant jeg meg selvsagt i det ene hjørnet av rommet. Døra ut mot stua var selvsagt i andre enden av rommet, kjøkkenvinduet er en etasje over bakken og jeg var alene i huset Da var det å tenke "Hva faen hadde MacGyver gjort nå!" Men problemt ble løst ved å klatre bortover kjøkkenbenken, det så sikker jævla smart ut men Hva med bare å subbe med føttene bortover gulvet...? Så lenge du har på deg sokker og er forsiktig da så skal det godt gjøres at du skader deg..
Erebus Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 haha, tenkte på det samme. Er bare å bruke føttene forsiktig som kost...
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Kunne sikkert ha gjort det også, men tenkte litt på de skåra som havna oppi fugene mellom flisene. Er noe som sitter i meg fra barndommen da muttern alltid sa "knuser du et glass så du har skår rundt deg så frys helt og tilkall hjelp utenifra"
dutten Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 har en idé til et prosjekt jeg har liggende men trenger i den grad en shitload med stickers, så vis noen har noen liggende så mottas de med takk alt er av intr innen snow, skate, surf, tegninger,skrift osv.. send pm vis du har noe liggende som er til overs eller i veien ;D
Azeton Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Jeg klarte altså det kunststykket å fange meg selv i et hjørne på kjøkkenet her i stad! Mista tre glass i gulvet så tusen vis av glass-biter sprutet utover flisene på hele kjøkkengulvet og akkurat da befant jeg meg selvsagt i det ene hjørnet av rommet. Døra ut mot stua var selvsagt i andre enden av rommet, kjøkkenvinduet er en etasje over bakken og jeg var alene i huset Da var det å tenke "Hva faen hadde MacGyver gjort nå!" Men problemt ble løst ved å klatre bortover kjøkkenbenken, det så sikker jævla smart ut men Er bare og gå rolig over, gjort det før
Marius2002 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 har en idé til et prosjekt jeg har liggende men trenger i den grad en shitload med stickers, så vis noen har noen liggende så mottas de med takk alt er av intr innen snow, skate, surf, tegninger,skrift osv..send pm vis du har noe liggende som er til overs ;D Har fra: Junkyard.no og SrfSnoSk8 Dakine Blueprint Skateboards Chuckbuddies (snowboardleiketing, passe awesome) Et samleark med Andy Walhol dekor, som er i en serie fra Alien Workshop som lager skateboard. Da er alle 9 skateboardene et klistermerke, den remsa i midten og selve Andy Walhol skrifta. Jeg har i utgangspunktet lovet matsrh her inne de klistermerkene jeg får tak i, så har sendt en melding til han om han skal ha de eller ikke. Hvis ikke kan vi ordne noe.
fish Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Hmm... Jeg har spist ett glass (veddemål) for over 20 år siden. Lever enda. Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
dutten Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 satse på at han ikke skal ha de da marius2002
Anbefalte innlegg