Kjexx Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Haha, håper ikke det er noen her som har denne tattisen ass...
Jordfræsar Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Noen som vet hvordan jeg kobler min Viasat HDPVR tuner (gamle typen) til trådløst nett?Må jeg kjøpe en til trødløs ruter og montere den ved siden av tuneren for så og koble den på mitt eksisterende trådløse nett så jeg kan strekke en kabel mellom? Kan du ikke handle homeplug/powerline. Så tar du det over strømnettet Har selv Devolo og fungerer glitrende så lenge du ikke må gjennom 20 kurser og eventuelt eldre strømnett i huset. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=579527 eventuelt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635206 Takk skal du ha Det der bør jo fungere. Har faktisk aldri hørt om det engang.... Dette er faktisk bare plug'n play. Verdt et forsøk Forresten: Artikkel fra db's prøvekjøring av nye F30. Fin bil assa
Fredrik Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Nordmann sitter med nøkkelen til rekordstor lottogevinst.... http://politiken.dk/indland/ECE1459113/ ... ottopulje/
knut_olestad Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Knut tar ting ut av sammenheng, del 582: Haha, håper ikke det er noen her som har denne tattisen ass... Dette er faktisk bare plug'n play. Verdt et forsøk Say what?
Thomaz Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Hvordan laste inn IOS 5 når man har jailbraika iPhone 4 ? Må man slette jailbraiken først. ? Og må man nullstille tlf for å få sletta jailbraiken? Ble mye spørsmål her nå Hehe
Fredrik Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Knut tar ting ut av sammenheng, del 582:Haha, håper ikke det er noen her som har denne tattisen ass... Dette er faktisk bare plug'n play. Verdt et forsøk Say what? Hahahaha... nå falt til og med jeg av stolen....
Concep Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Jobbmarkedet (ifølge min mening) er ganske umulig for tiden... Er mye jobber der ute, men sykt mange søkere...Og det er alltid noen som er bedre enn deg som søker på samme jobb som deg.... Driver og søker etter budsjåfører her hos oss, og selv om vi spesifiserer "må snakke norsk og ha egen varebil" så kommer det folk med store språkproblemer uten bil og søker... Hatt 5 intervjuer idag, null ansettelse foreløpig... Sjåfør jobb er faktisk noe jeg kunne tenkt meg ! hint hint...
Fredrik Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Jobbmarkedet (ifølge min mening) er ganske umulig for tiden... Er mye jobber der ute, men sykt mange søkere...Og det er alltid noen som er bedre enn deg som søker på samme jobb som deg.... Driver og søker etter budsjåfører her hos oss, og selv om vi spesifiserer "må snakke norsk og ha egen varebil" så kommer det folk med store språkproblemer uten bil og søker... Hatt 5 intervjuer idag, null ansettelse foreløpig... Sjåfør jobb er faktisk noe jeg kunne tenkt meg ! hint hint... Norsk kan du åpenbart, men har du egen varebil?...
Jordfræsar Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Knut tar ting ut av sammenheng, del 582:Dette er faktisk bare plug'n play. Verdt et forsøk Say what? Haha... moroklompen sin det!
Jordfræsar Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Hvordan laste inn IOS 5 når man har jailbraika iPhone 4 ?Må man slette jailbraiken først. ? Og må man nullstille tlf for å få sletta jailbraiken? Ble mye spørsmål her nå Hehe Bare å installere på vanlig måte, men du mister alt på iPhonen når du går over til iOS 5. Så husk backup Så kan du heller overføre tilbake etterpå.
Thundercoil Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Nordmann sitter med nøkkelen til rekordstor lottogevinst.... http://politiken.dk/indland/ECE1459113/ ... ottopulje/ Vi må nok vente på premien litt lenger! Pga problemer i Finland. Begynte å lure på hvorfor Hamar ikke hadde ringt meg innen klokken 21.00, men nå forstår jeg.
Erebus Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Hahaha jeg gjør som fredrik, detter av stolen. FOR en tatoering.
Fredrik Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Vi må nok vente på premien litt lenger! Pga problemer i Finland. Begynte å lure på hvorfor Hamar ikke hadde ringt meg innen klokken 21.00, men nå forstår jeg. Hehehe... sisufolket må skjerpe seg... jeg venter også på 125 millioner kroner...
Anbefalte innlegg