opasb Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 bra å dra på reising å bli borte i bortimot 1 åeihall veka... åsså tar meg med meg 7 par sokka, 7boksera og ei t-skjorta? shopping imårra.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 har allerede spottet en god del fete biler iår Har sett en hvit 599 ofte på Storo/Carl-Berner området. Lurer på hvem det er, og om det er samme fyren som hadde en 360 Modena en periode også M5 E60 i noen år (som jeg så ofte på Rosenhoff). Det er denne, er det ikke? Står ofte parkert utenfor Haralds Gym... Det er nok denne ja! Haralds Gym ja, hahaha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hvorfor ler vi av Haralds Gym? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Ut å kjøre E92 M3 med presse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hvorfor ler vi av Haralds Gym? Står ofte biler utafor som forbindes med svære menn og gullkjeder Chrysler 300M eller hva den heter, med svære chromefelger f. eks... Har snakket med eieren Harald Kjødt (ikke slik man skriver det?) på bilmesse i Norge før, han er kjent for å elske Lamborghini og jeg vet at han har/har hatt Miura, Countach og Diablo selv Husker da jeg var 18 år og gikk inn dit med en kompis. Vi stirra på en plakat på veggen av DRITSVÆR kar på stranda som holdt ei kvinne som om hu var et barn... Så kommer Harald og sier "Han er oppe og trener" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Anbefaler No Man`s land fra 1987 med Charlie sheen for alle som elsker porscher! Min første "Porschefilm" var "Risky Business" med Tom Cruise fra 1983. Porsche 928S er temmelig profilert i den filmen. Neste film ut var "Le Mans" med Steve McQueen fra 1971... Porsche 911/917 er stikkordet i den filmen. Jeg må imidlertid innrømme at det egentlig var filmen "The Great Escape" fra 1963 som vekket min interesse for McQueen. Akkurat den filmen bør man ta seg tid til å se. Den er litt gammelmodig idag, men det er en temmelig elegant film som er bygget på en sann historie fra WW2. Film nr. 3 når det gjelder biler var "Ferris Bueller's Day Off" med bl.a Matthew Broderick. En skikkelig fin klassiker som alle bør se... Ferrari 250 GT California er den store bilen i denne filmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hvorfor ler vi av Haralds Gym? Husker da jeg var 18 år og gikk inn dit med en kompis. Vi stirra på en plakat på veggen av DRITSVÆR kar på stranda som holdt ei kvinne som om hu var et barn... Så kommer Harald og sier "Han er oppe og trener" Haha. Uten at jeg har sett noe til Haralds Gym så forestiller jeg meg at det er noe ala den gymmen som figurerer i filmen Uno, hvor måkriminelle bolere pumper jern. Edit: Glemte gjemme våpen i garderobeskaet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hvorfor ler vi av Haralds Gym? Husker da jeg var 18 år og gikk inn dit med en kompis. Vi stirra på en plakat på veggen av DRITSVÆR kar på stranda som holdt ei kvinne som om hu var et barn... Så kommer Harald og sier "Han er oppe og trener" Haha. Uten at jeg har sett noe til Haralds Gym så forestiller jeg meg at det er noe ala den gymmen som figurerer i filmen Uno, hvor måkriminelle bolere pumper jern. Edit: Glemte gjemme våpen i garderobeskaet. Tror de bare ser farlige ut, alle vi snakket med var hyggelige Men det er ingen hemmelighet at det sannsynligvis foregår litt steroider og slik snusk der, uten at jeg skal påstå det uten videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hvorfor ler vi av Haralds Gym? Husker da jeg var 18 år og gikk inn dit med en kompis. Vi stirra på en plakat på veggen av DRITSVÆR kar på stranda som holdt ei kvinne som om hu var et barn... Så kommer Harald og sier "Han er oppe og trener" Haha. Uten at jeg har sett noe til Haralds Gym så forestiller jeg meg at det er noe ala den gymmen som figurerer i filmen Uno, hvor måkriminelle bolere pumper jern. Edit: Glemte gjemme våpen i garderobeskaet. Der traff du bedre enn du tror Uno er faktisk spilt inn på Haralds Gym, og det er også der Axel Hennie og Nicolay Cleve Brock trente seg schvære før filminnspillingen Har vært en tur innom der og snakket med Harald selv. Visste ikke han var bilinteressert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Anbefaler No Man`s land fra 1987 med Charlie sheen for alle som elsker porscher! Min første "Porschefilm" var "Risky Business" med Tom Cruise fra 1983. Porsche 928S er temmelig profilert i den filmen. Neste film ut var "Le Mans" med Steve McQueen fra 1971... Porsche 911/917 er stikkordet i den filmen. Jeg må imidlertid innrømme at det egentlig var filmen "The Great Escape" fra 1963 som vekket min interesse for McQueen. Akkurat den filmen bør man ta seg tid til å se. Den er litt gammelmodig idag, men det er en temmelig elegant film som er bygget på en sann historie fra WW2. Film nr. 3 når det gjelder biler var "Ferris Bueller's Day Off" med bl.a Matthew Broderick. En skikkelig fin klassiker som alle bør se... Ferrari 250 GT California er den store bilen i denne filmen... Apropos Porsche... La til disse i sjappa mi i dag... Tror du vil like dem, Fredrik... http://shop.autoglede.no/ds_product_inf ... cts_id/339 http://shop.autoglede.no/ds_product_inf ... cts_id/338 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hva er prisen på disse? (911-bildet) Hadde vært perfekt på barnerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 ":2pdjkwab]Hva er prisen på disse? (911-bildet) Hadde vært perfekt på barnerommet Ikke kalkulert enda, men regner med at det vil koste 299,- pr. stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 oioi! Et lite tips, som du sikkert har tenkt på: Bakgrunnsfargen på logoen må være den samme som på siden, eller så må logoen være hele bredden av "ramma". F.eks. ved å fortsette pulsen bort til enden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Apropos Porsche... La til disse i sjappa mi i dag... Tror du vil like dem, Fredrik... http://shop.autoglede.no/ds_product_inf ... cts_id/339 http://shop.autoglede.no/ds_product_inf ... cts_id/338 Hey... cool... jeg vender tilbake om noen dager. Butikken ser forøvrig meget bra ut nå og hvis logoen også får en like sort bakgrunn som resten av forsiden blir den temmelig fin. Dette blir meget bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg