spruddel Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Testa 0-250 km/t i stad Litt dritt at det kom et hinder som gjorde at jeg måtte bråbremse, men heldigvis har jeg meget gode bremser. Var mange g-krefter ved nedbremsingen der kjenner jeg. Film her.
opasb Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 hva kalles det der "daukjøttet" rundt fitta ?
fish Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 hva kalles det der "daukjøttet" rundt fitta ? The labia are anatomical structures that are part of the female genitalia; they are the major externally visible portions of the vulva. In humans, there are two pairs of labia: the outer labia, or labia majora are larger and fattier, while the labia minora are folds of skin often concealed within the outer labia. The labia surround and protect the clitoris and the openings of the vagina and urethra.
Kennethe34 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Testa 0-250 km/t i stad Litt dritt at det kom et hinder som gjorde at jeg måtte bråbremse, men heldigvis har jeg meget gode bremser. Var mange g-krefter ved nedbremsingen der kjenner jeg. Film her. Damnit, forventa en video fra 330'n jeg Men litt av ett moment på det skrujernet ditt!
spruddel Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Haha, unnskyld, men den står til vinterlagring den Jaja, heftig moment
Kennethe34 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Haha, unnskyld, men den står til vinterlagring den Jaja, heftig moment Vinterlagring? Er det så kaldt sørpå? Her i tromsø har det vært 5-10+ den siste uka
flonoen Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Mgvakt i skauen, livet suger. Eneste positive er at det ikke regner AKKURAT nå, men det regna for fem minutter siden, og kommer nok til å regne om fem minutter igjen. Så livet suger. Fredrik: den var litt glyal da! Ufin, upassende og stygg, men gøyal.
Fredrik Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Fredrik: den var litt glyal da! Ufin, upassende og stygg, men gøyal. Gøyal?....
flonoen Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Glyal=gøyal ja. Fryser smått på fingrene, knaker når jeg tazter på ifonen. Eller reagerte du på at jeg synes den var gøyal? Folk er forskjellige! Der kom forresten regnet, og tok med seg litt hagl nedover.
Jordfræsar Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 hva kalles det der "daukjøttet" rundt fitta ? Synes du det var rart å ta på? Første gangen kanskje?
spruddel Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Haha, unnskyld, men den står til vinterlagring den Jaja, heftig moment Vinterlagring? Er det så kaldt sørpå? Her i tromsø har det vært 5-10+ den siste uka Hehe, ikke så kaldt nei. Men var kaldere i starten av vinteren. Er for å spare litt penger samt spare den for salt i vinter. Og morsommere å leke med E34 i vinter
Anbefalte innlegg