Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja du forsvinner vel ut av sidevinduet om du ikke bremser litt i svinga, med de setene dine ;)

Neida. Ovale bakstusser er jo ingen match for hartge-monsteret ditt. Minstemann under panseret holder ikke mot dieseldyret fra hisøya 8)

Og ellers har du det bra? :shock:

Er vel strengt tatt ikke setene det kommer ann på, synes de gir nok støtte jeg til å ikke være sportstolene! Er vel strengt tatt dekka det kommer ann på, er kun 225 som står på og langt i fra lavprofil! Men de er nydelige å kjøre på og det er det viktigste for meg. Og det siste faktum at jeg bremser heller ekstra rundt svingene enn å ende opp seks fot under torva #-o

høres kjent ut den hvite e92`n fra hisøya ja :P

Mange som har sett den ja! fattern kom hjem her en dag og sa "Hvem i helvette for en idiot er det som kjører rundt i hvit E92 her, makan til idiotkjøring" E92en hadde visst tatt en stygg forbikjøring rett ved barneskolen :? Er nok mye mulig det er snakk om samme bil selv om jeg vet at det går flere hvite E92er i byen her med oval bakstuss :)

Er det ikke mulig å finne et par svarte sportsstoler da? Det bør vel være ganske høyt på to-do lista ifht. bilen din?

Skrevet
Hau!!! Ble frakjørt av en Golf nå... :twisted: Så splitter ny ut, og hadde en potte i hvert sitt hjørne av rævva. GTI eller GTD eller noe lignende? Mye hester er det i disse? Han begynte i førstegir, jeg begynte i andregir... Når vi kom opp i tredje begge to så tok jeg han igjen, men da måtte jeg bremse for å gi plass til han, ellers hadde han kjørt seg i hjel!

Litt unfair at jeg ikke var klar over at han kom, ellers hadde jeg starta i første jeg og! Og tatt'en! :roll:

I tilfelle det kommer noen paragrafryttere her så gikk det ikke over førerkortbeslag-fart! :wink:

Hvis den hadde en potte på hver side bak så var det Golf 6 GTI og disse har 210 hk, med DSG er også disse grådig kjappe! Er alltid gøyalt med litt kappkjøring så lenge det foregår under kontrollerte former :)

Er en ung kar her i området som kjører hvit E92 og hver gang jeg ser han så kjører han som ett svin, havna bak ham for en liten stund siden og da blei det til at vi "lekte oss litt"! Fy fillern å han kjørte, hadde jeg hatt samme motor som han (Oval bakstuss betyr at han hadde 320 I eller D) så hadde jeg ikke hatt sjans til å henge på! Tok ham greit på slettene men i svingene var han ikke glad i å bremse, men så kom langstrekka og jeg satte inn nådestøtet å dro forbi! :wink:

210 hester kan stemme det, mtp at vi var veldig jevne i tredje! :wink:

Skrevet
Har sett en video av en Golf GTI edition 30 som drar ifra en E92 M3 ganske kraftig :|

Den har vært på spa hos sterman i sverige, rundt 350 hester ;)

Det er passe fresht i en liten Golf :)

Men likevel blir det feil å sammenligne tunet biler med originalbiler. En Renault Clio V6 Sport (org. 255 hk) klarer sikkert dette den også om den har blitt tuklet med liksom ;)

Skrevet
Har sett en video av en Golf GTI edition 30 som drar ifra en E92 M3 ganske kraftig :|

Men likevel blir det feil å sammenligne tunet biler med originalbiler. En Renault Clio V6 Sport (org. 255 hk) klarer sikkert dette den også om den har blitt tuklet med liksom ;)

Tja....både ja og nei egentlig. Det er forskjell på "tuklet" med og lett trimming.

Telles Fredrik 90`s chip også som tukling da, på lik linje med et hembygg med "smidd everything" ?

http://www.stertman.com - Stage 2 koster 27.000 Norske kroner. Det er ikke stort mer enn en hyggelig vinterferie :D

Skrevet
Se på de linjene her a :D Positivt overrasket på video :) Noen som her en anelse om når de vil få utstillingsbila/(demo) i nårje?

http://www.dn.no/dntv/motor/article2277795.ece

Lekker bil, litt for mye E90 på midten av bilen men det er jo ikke noe i veien med synes jeg! Liker veldig godt Luxury varianten, synes interiøret tar seg bedre ut i lyse farger faktisk, men gleder meg til den ordenlige M-sporten kommer og ikke bare Sport. Litt synd med fraværet av seksere (bortsett i fra uoppnålige 335i) men modellen har ennå ikke kommet på markedet så jeg tror vi får se flere motoralternativer med tiden.

Skal bli artig å prøve denne når den kommer! :)

Er det ikke mulig å finne et par svarte sportsstoler da? Det bør vel være ganske høyt på to-do lista ifht. bilen din?

Har vært inne på tanken ja, å i tillegg finne noen med memory! Men jeg vet ikke helt jeg, kjører så sjelden aktivt i svinger at jeg tror jeg klarer meg med dem jeg har! Ville mye heller ha kosta på meg full M-sport og 18" M-felger for syns skyld, men vet ikke hva sånt koster og hvor jeg får tak i det (Får det sikkert på Bavaria men jeg er ikke millionær heller)

Bilen min er forøvrig ikke chippet men oppgradert i bilens software :)

Skrevet

Er det memory på de stolene du har nå? Jada, mente omprogrammert, eller "remappa" som det så fint heter på engelsk. Var litt sleivete å kalle det chip, men du skjønner hva jeg mener.

Enig med M-sport og felger, MEN: tenk hvor deilig det er å åpne døren og bli møtt av et par innbydende svarte sportstoler i skinn :D Det et tross alt inni bilen man tilbringer tiden!

Titter litt i tyskland nå for deg Fred, ser ut som man får et komplett M-Sport skinninteriør med dørpaneler og alt for rundt 10.000,-..

Så kan du sikkert selge ditt her i norge for 5-6 :)

Skrevet
Er det memory på de stolene du har nå? Jada, mente omprogrammert, eller "remappa" som det så fint heter på engelsk. Var litt sleivete å kalle det chip, men du skjønner hva jeg mener.

Enig med M-sport og felger, MEN: tenk hvor deilig det er å åpne døren og bli møtt av et par innbydende svarte sportstoler i skinn :D Det et tross alt inni bilen man tilbringer tiden!

Titter litt i tyskland nå for deg Fred, ser ut som man får et komplett M-Sport skinninteriør med dørpaneler og alt for rundt 10.000,-..

På stolene jeg har nå er det god gammel dags manuell betjening :wink: Prisene på full M-sport er ikke verre nei, og det med interiør også! Trodde man minst måtte opp i 30-40 lapper kun for eksteriøret, men uansett så blir det jo mer fristende hvis det viser seg at det er billigere! Jeg vil jo mene det tar opp verdien på bilen også en smule :)

Skrevet

På stolene jeg har nå er det god gammel dags manuell betjening :wink: Prisene på full M-sport er ikke verre nei, og det med interiør også! Trodde man minst måtte opp i 30-40 lapper kun for eksteriøret, men uansett så blir det jo mer fristende hvis det viser seg at det er billigere! Jeg vil jo mene det tar opp verdien på bilen også en smule :)

Da høres det ut som den kabel-salaten å begynne å rote rundt med memory... men hvem vet, kan jo være enklere enn det høres ut som..

Se foreksempel på disse Fred:

http://www.ebay.de/itm/BMW-3er-Limo-E90 ... 336e8ad075

Komplett pakke med alt. Så kan man jo ta seg en tysklandstur, ta en stor-service og fylle opp bilen med mat og drikke i samme slengen 8)

Skrevet
Jeg vil jo mene det tar opp verdien på bilen også en smule :)

Forskjellen i Norge på en E90 325d med og uten sportsseter? 30.000 - 50.000 vil jeg si. For mange i markedet er standard-setene helt uaktuelle. Har sett mange eksempler på at man må dumpe prisene på de med standard-seter.

Så helt klart en no-brainer investeringsmessig.

Skrevet

Tja....både ja og nei egentlig. Det er forskjell på "tuklet" med og lett trimming.

Telles Fredrik 90`s chip også som tukling da, på lik linje med et hembygg med "smidd everything" ?

http://www.stertman.com - Stage 2 koster 27.000 Norske kroner. Det er ikke stort mer enn en hyggelig vinterferie :D

Jeg skjønner hva du mener :)

Likevel, ja Fredrik 90s bil er jo på en måte tuklet med, da den har chip. Selvfølgelig ikke på lik linje med den Stage 2 som du viste der. Spørs hva man legger i ordet "tukling", men jeg mener det er alt som ikke er der fra fabrikk som påvirker effekten.

Likevel burde M3n også fått en oppgradering som er prosentvis lik Golf GTIen før de kunne sammenlignes på den måten :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...