Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sikkert ikke, for da hadde de vel funnet bilen allerede.

Alt av teknologi med sendere kan blokkeres tilbake av enheter proffe tyver har. Vil de ha bilen så tar de bilen.

Skrevet

HASTER SPRES VIDERE BRUN METALIC M5 E60 STJÅLET. REG NR UF20279. ER SIKKERT ET ANNET NUMMER PÅ BILEN NÅR DERE SER DEN. ER GARANTERT INGEN SOM HAR DEN FARGEN SOM DENNE BILEN HAR. STÅR SS PERFORMENCE PÅ SKILTPLATA. TA KONTAKT MED POLITIET PÅ 02800 Å GI BESKJED STRAKS DU SER BILEN. LIGNENDE SOM DENNE BILEN

Skrevet

Alt av teknologi med sendere kan blokkeres tilbake av enheter proffe tyver har. Vil de ha bilen så tar de bilen.

så sant så sant, men er mange dumme tyver der ute også.... =P

Skrevet
Breivik gal i gjerningsøyeblikket og iflg norsk lov vil han ikke få straff da (om retten tror på rapporten):

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslo ... d=10016366

W T F Norge!

Men han sine tilhengere får en i fleisen, for nå får de bekrefta noe alle visste, at mannen er klin gal!

Jeg blir seriøst fly forbanna!!

Selv om de fleste nok forsto at det kom til å gå denne veien..

Skrevet

så sant så sant, men er mange dumme tyver der ute også.... =P

Men igjen så skal man vel ha noe kunnskap for å kunne stjele noe sånn?

Tviler på at gutta på SS har latt nøkla stå i tenninga ;)

Skrevet

En ting er sikkert! Hadde jeg hatt en E60 M5 så hadde jeg sovet med nøkkeln under puta og bilen innelåst i garasje med kombinasjonslås og alarm! :shock:

Tenkte litt her om dagen! Jævlig teit å henge nøkkelen til bilen i nøkkelskapet rett på innsiden av inngangsdøra, er jo bare å brekke opp døra det og snike en arm inn, tyven trenger ikke å inn i huset med annet en armen for å få fatt i nøkkel og garasjeportåpner! Så nå oppbevarer jeg stort sett BMW nøkkelen ett annet hemmelig sted :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...