Frode D Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Jeg har planer om å kjøre fra bergen til hønefoss imorgen. Tenkte å ta E16 over filefjell. Men det er meldt snø hele dagen, dvs ifølge yr.no blir det 2mm nedbør. Hvor mye snø blir det egentlig? er det sjans for at fjellovergangen blir stengt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Det tror jeg kan bli ganske dyrt. når jeg skulle få sendt girkassen lå de fleste på 2-3000,-. omtrent samme som når jeg skulle få felgene nordover. Da var Nor-lines billigst med 1200,- (hurtigruten). Si fra når du får en pris da. Edit: Frode, 2mm regn er vel 2 cm snø? skulle ikke tro den ble stengt pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Var den til meg S.Hafsmo? Hvis den var det, så skal jeg si fra. Har ikke fått svar fra han med interiøret enda, men om han sender, så skal jeg ta en ringerunde å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Edit: Frode, 2mm regn er vel 2 cm snø? skulle ikke tro den ble stengt pga det. Nei det var det jeg også tenkte, men vil være sikker før jeg kjører ut på langtur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 2 grader, storm og regn VS snø... Noen som har erfaringer med BRING ifb med sending? Skulle ha sendt et interiør, komplett med to stoler foran, sittepute og rygg bak, samt dørsider. Ringte bring å spurte hvor mye de skulle ha for å ta med seg en palle(et komplett intriør til e30) Fra drammen til Ørsta, de skulle ha 3600+mva. Bøstrand trasport(lokalt firma) skulle ha 1200 +mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Aha, så da er det kanskje best å finne en lokal aktør da, som skal dit på levering, og kanskje kan ta det med tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Apropos Porsche... La til disse i sjappa mi i dag... Tror du vil like dem, Fredrik... http://shop.autoglede.no/ds_product_inf ... cts_id/339 http://shop.autoglede.no/ds_product_inf ... cts_id/338 Hey... cool... jeg vender tilbake om noen dager. Butikken ser forøvrig meget bra ut nå og hvis logoen også får en like sort bakgrunn som resten av forsiden blir den temmelig fin. Dette blir meget bra... ":2wig6jf2]oioi! Et lite tips, som du sikkert har tenkt på: Bakgrunnsfargen på logoen må være den samme som på siden, eller så må logoen være hele bredden av "ramma". F.eks. ved å fortsette pulsen bort til enden. Ja, har tenkt på det, men grafikerbaben er vanskelig å få tak i pga. flytting... Selv er jeg 100% noob i redigeringsprogrammer....... Da har logoen samme bakgrunnsfarge! Kake til [space] som hjalp meg med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Aha, så da er det kanskje best å finne en lokal aktør da, som skal dit på levering, og kanskje kan ta det med tilbake igjen Du kan jo høre med Bøstrand du også da. De var i drammen kvar dag sa han som jeg snakka med, og de har sikkert turer til nordmøre også http://www.bostrand.no/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Lie; det var deg jeg siktet til ja. Tror og det kan lønne seg å høre med lokale aktører når det kommer til slike store ting mellom private personer. Er det forresten noen her som har litt erfaring med flytting av flyttelass? Stesøstra mi holder på og skal flytte fra Bodø til Sarpsborg, og hun snakker om priser på 15-20 000,- Er det virkelig ikke mulig å gjøre det billigere? Henger blir visstnok ikke aktuelt, da de hverken har lappen eller bil til å dra det med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Ja, det tror jeg også.. Men han svarer da ikke han som skal selge...!! En venninne av meg flytta fra Bergen til Nordmøre her i januar. Hun hørte litt rundt, bl.a på hurtigruten, og de var svindyre. Over 11.000,-. Hun endte opp med et firma som kjører fra omegn der hun bor, da de hadde turer dit med last nedover. Endte opp med å betale godt under 10.000,- i alle fall. Tror det skal være et forum en plass der folk skriver sin reiserute, og hva de evt har plass til om jeg ikke tar feil. Mener det var noen som linket til det i den forrige tulletråden. Bodø til Sarpsborg er jo et stykke også da, så er vel ikke umulig at det må betales rundt den summen, iom at det kostet 8-9000,- fra Bergen til Kristiansund ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=nN1J-ZSto9I Åfyfaen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=nN1J-ZSto9IÅfyfaen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 skål da folkens no blir det grilling og dramming her på campen i finnsnes så skal jeg på "bjørn hellfuk" ikveld http://www.youtube.com/watch?v=MZTCvet0tnk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Såppass da må bare kjike etter touringe min eller stoner sin svarte 320 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Såppass da må bare kjike etter touringe min eller stoner sin svarte 320 coupe eey... var ute å "råna" med en blå 2010 vw touran igår..kansje det var deg jeg møtte kommer sikkert og hilser om jeg ser dere ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg