Fredrik 90 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Er en E61 m-sport 2009 modell 535d individual. Er importert fra Tyskland og står i Oslo nå Nydelig bil! Gratulerer Sleng ut ett par bilder når du har henta den da
noekult Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 ^ Steike... Her snakker man akseptabel dieselvogn Tipper du skal le som en unge ved hver forbikjøring fremover.. Gratulerer!
joachim sørlie Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 det er gromt ja, gratulerer med rå bil!
knut_olestad Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Brukskunst: http://www.ebay.de/itm/BMW-02-2002-tii- ... 1c0d3bb937
erdal Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Takktakk. Bilder skal det nok bli etterhvert ja! Forige bil var en e46 330ci, så forbikjøringene har vært spreke tidligere også. Men det blir ivertfall ikke noe mindre morro med en skikkelig dieselmotor Juleferien min begynner ikke før neste fredag, så må nok vente til da før jeg får henta den
S.Hafsmo Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Da håper jeg bare det går bedre med bilhentingen din, enn det gjorde med min. Etter 3 forsøk på å komme meg over fjellet til E6, prøvde jeg meg på E39 istedet, og nå ser det ut til at jeg bare må kaste inn flagget og campe i Molde. Fergene har nok sluttet og gå før jeg kommer meg dit. Gratulerer forøvrig. Tipper du kommer til å bli fornøyd.
rublings Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Da håper jeg bare det går bedre med bilhentingen din, enn det gjorde med min. Etter 3 forsøk på å komme meg over fjellet til E6, prøvde jeg meg på E39 istedet, og nå ser det ut til at jeg bare må kaste inn flagget og campe i Molde. Fergene har nok sluttet og gå før jeg kommer meg dit. Gratulerer forøvrig. Tipper du kommer til å bli fornøyd. Hehe, universet vil virkelig ikke at den bilen skal nord-over
knut_olestad Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Finnes verre plasser å campe enn Molde da Men de stakkars drittfergene våre tåler jo tydligvis ikke en liten bris..
joachim sørlie Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 spennende, finale i fristet som går på tv3 nå.. !!
knut_olestad Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Takktakk.Bilder skal det nok bli etterhvert ja! Forige bil var en e46 330ci, så forbikjøringene har vært spreke tidligere også. Men det blir ivertfall ikke noe mindre morro med en skikkelig dieselmotor Juleferien min begynner ikke før neste fredag, så må nok vente til da før jeg får henta den Akkurat nå sitter det mange her inne og vurderer tilby seg å kjøre den oppover for deg
Jørgen Lie Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Finnes verre plasser å campe enn Molde da Men de stakkars drittfergene våre tåler jo tydligvis ikke en liten bris.. Blåser helt greit her nå, men ingen av fergene som har lagt stilt enda Den som går Smøla-Tustna stopper nesten aldri.. Måtte stoppe sist helg, men pga stormfloa som gjorde at de ikke klarte og heise lemmen høyt nok
S.Hafsmo Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Rublings: Hehe, nei, det ser virkelig ikke slik ut. Håper nå seiersetappen i morgen går relativt smertefritt. Finnes verre plasser å campe enn Molde da Men de stakkars drittfergene våre tåler jo tydligvis ikke en liten bris.. Det har du helt rett i. Ble til at jeg tok inn på Comfort. Og siden jeg er en sånn en heldig kar, hadde de bare "kjempebillige" dobbeltrom ledig. Menmen, er ikke så ofte jeg er i Molde, så jeg får vel ta en inspeksjonsrunde i mårra, før man siger videre nordover. Er det noen av fergene mellom Trondheim og Molde som er/har vært innstilt i dag?
Jørgen Lie Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Eneste ferga du trenger etter Molde på tur til Tr.Heim er jo Kanestrøm - Halsa, men den går som regel, eller de Har ikke fått noe sms om noen instilliger i dag.. Molde - Vestnes går vel uansett mer eller mindre
Anbefalte innlegg