Julianv Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Etter noen måneders jakt på bruksbil type E34, E36, E39 eller E46, med mange prøvekjøringer og et par bomturer så konkluderer jeg følgende:- utrolig mange rævkjørte ungdomsbiler - dessverre ganske mye rust på mange (langt mer enn normalt blant andre merker) - massssse feil som ihht selger er en bagatell (nei, hull i sete er ikke en bagatell) - jevnt over skikkelig DÅRLIG teknisk tilstand i forhold til alder Enten har jeg blitt for kravstor eller så holder BMW seg dårlig med alderen. Jeg finner lett biler av andre merker som jeg finner tilfredsstillende. Som merkeentusiast må jeg innrømme at det stikker litt... Jeg vet akkurat hva du mener. Var igjennom flere e34er, samt enda flere e34er når min kamerat skulle finne seg bil. UTROLIG mye dårlig! glad både meg og han fant to velholdte, voksenkjørte og gode eksemplarer av disse herlige bilene Nesten ikke noe rust pga eksepsjonelt godt vedlikehold og fornuftige eiere
Kvasi Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Edit: Angleeyes har INGENTING å gjøre på BMWer eldre enn 2001 eller E46! Drittharry! Det har ingenting på en bil som ikke hadde det originalt å gjøre spør du meg. Samt at ettermonteringa på andre merker gjør at jeg begynner å syns at nye bmwer er litt harry de også..
Kvasi Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Det er jo, heldigvis, sånn at folk har forskjellig smak. Så slipper alle å ha lik bil. Men jeg syns det er harry å montere ting som liksom skal få en bil til å se ut som noe annet enn det det er. Modifiserer jeg en bil er det for å fremheve karaktertrekkene til akkurat denne bilen og det gjør man jo ikke ved å klistre på ting fra en annen.
Fredrik 90 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Jeg vet akkurat hva du mener. Var igjennom flere e34er, samt enda flere e34er når min kamerat skulle finne seg bil. UTROLIG mye dårlig! glad både meg og han fant to velholdte, voksenkjørte og gode eksemplarer av disse herlige bilene Nesten ikke noe rust pga eksepsjonelt godt vedlikehold og fornuftige eiere Jeg sier bare en ting! Ta godt vare på E34ene deres, dette blir klassikere om noen år og da kommer orginale utgaver til å stå godt i pris Tja syns e36 kler ringerMin 3.2l Dette er absolutt en smaksak! Men jeg sliter med å se hva som gjør "ringer" så fint på biler som E34 eller E36, har også sett det på prefacelift E53 X5 Gyselig
noekult Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Syns "ringer" er kult om bilen er clean og gjennomført. Clean og gjennomført er stikkordene.
316 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Helt i orden på E36, men så utrolig fail på E30 og E34.
Dirty Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Det er jo, heldigvis, sånn at folk har forskjellig smak. Så slipper alle å ha lik bil. Men jeg syns det er harry å montere ting som liksom skal få en bil til å se ut som noe annet enn det det er. Modifiserer jeg en bil er det for å fremheve karaktertrekkene til akkurat denne bilen og det gjør man jo ikke ved å klistre på ting fra en annen. Det trur jeg faktisk må være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge er mye man kan gjøre som ikke er orginalt som er jævli tøft\pent
Jordfræsar Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Fail på andre biler som ikke er BMW også...
Dirty Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Fail på andre biler som ikke er BMW også... Går en den golf 2 og 3 med ringer det er skikkelig fail
flonoen Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Folk har som sagt forskjellig smak, og godt er vel det. Noen må jo kjøre 240 óg. Personlig synst eg angel eyes er blodharry uansett. Jeg synst selv det er harry (men kult) å kjøre med parklys+tåkelys, og vet at andre synst det er harry, men jeg gjør det likevel. Mange av mine bekjente synst m3'en min er harry, og jeg skjønner jo hva de mener, men bryr meg midt i rævva. Driter heldigvis i hva andre synes om tinga mine, så lenge jeg er fornøyd og koser meg selv med det.
Julianv Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Supertilbud på bayen idag Vis noen vil ha ny fet klokke er det bare å slå til! http://cgi.ebay.com/Lucien-Piccard-Mens ... 0.m2000036
Jordfræsar Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Fail på andre biler som ikke er BMW også... Går en den golf 2 og 3 med ringer det er skikkelig fail Noe i samme sjanger'n som volvoen her med audi stripa Og da snakker vi de stygge audio led prikkene fra første gen.
S.Hafsmo Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Folk har som sagt forskjellig smak, og godt er vel det. Noen må jo kjøre 240 óg. Personlig synst eg angel eyes er blodharry uansett. Jeg synst selv det er harry (men kult) å kjøre med parklys+tåkelys, og vet at andre synst det er harry, men jeg gjør det likevel. Mange av mine bekjente synst m3'en min er harry, og jeg skjønner jo hva de mener, men bryr meg midt i rævva. Driter heldigvis i hva andre synes om tinga mine, så lenge jeg er fornøyd og koser meg selv med det. Er ikke entusiasme over biler generelt, ansett og være Harry blandt folk flest da?
316 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Fail på andre biler som ikke er BMW også... Går en den golf 2 og 3 med ringer det er skikkelig fail Noe i samme sjanger'n som volvoen her med audi stripa Og da snakker vi de stygge audio led prikkene fra første gen. Mange eldre VW/Audi som har klistret på det også. Det ser ikke ut.
Anbefalte innlegg