Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si meg, er det ingen som leser tulletråden lenger?

Nå har sikkert 5 forskjellige brukere lagt ut nyheten om luksuskræsj her, begynner å bli litt lei av akkurat den saken :lol:

Skrevet

Dagens sitat:

"De som ikke har tid, har heller ikke noe annet av verdi."

Stig Johansson

Over til noe annet! Fruen ønsker seg hodetelefoner til jul! De må tåle å være på farten og ikke ha teit impedanse/ledningslengde da hun hovedsaklig bruker de når hun er på farten.

Hun har hatt Porta Pro i evigheter nå, har litt lyst til å gi henne noe som er etpar hakk over disse.

(Hun hevder at lyd er lyd og at hun ikke hører forskjell uansett, men dette vil jeg altså motbevise) :wink:

Skrevet
Det har du helt rett i. :oops:

men er ikke S65 bare en kort S85? slik at design ellers vil være nokså lik?

Slik har jeg også forstått det, men om ventildeksler etc. er identiske vet jeg ikke.

Skrevet

AKG K420 hadde jeg før, usikker om de er i salg enda, de var syyykt mye bedre enn portapro (etter min mening). Har sett de til salgs noen plasser i oppgradert variant, der man kan bytte ledning inn i hodetelefonene, det er jo enkelt og greit genialt da det utelukkende alltid har vert ledningen som har kuka seg med mine headset og aldri elementa eller noe deromkring.

Og fordelen med disse er at du faktisk kan høre britney på bussen uten at alle rundt deg sitter og tenker "tsk tsk", minimalt lekkasje til omgivelsene!

Skrevet
Fy faen jeg kjeder meg...

Sånn er det... og det er godt å lave ingenting av og til... :wink:

Jeg griner og laver fis.. Neida, jeg leter etter en gunstig respirator til m50`n da.. Så gjør jo noe..

Skrevet
Dagens sitat:

"De som ikke har tid, har heller ikke noe annet av verdi."

Stig Johansson

Over til noe annet! Fruen ønsker seg hodetelefoner til jul! De må tåle å være på farten og ikke ha teit impedanse/ledningslengde da hun hovedsaklig bruker de når hun er på farten.

Hun har hatt Porta Pro i evigheter nå, har litt lyst til å gi henne noe som er etpar hakk over disse.

(Hun hevder at lyd er lyd og at hun ikke hører forskjell uansett, men dette vil jeg altså motbevise) :wink:

Hører jo mye bra om ''Beats by dr. dre'' i disse dager, kjenner ikke så godt til det men kansje det kan være noe for fruen din? :)

Skrevet

Jeg kjøpte for en tid tilbake et par nye Porta Pro som erstatning for mine gamle Porta Pro og det var faktisk litt av en overgang. De gamle var de originale blå (årgang 2008), mens de nye er røde. Om høyttalerne i hodetelefonene bare blir slitt med årene eller om de de nye er bedre vet jeg ikke... :?

Skrevet
Det har du helt rett i. :oops:

men er ikke S65 bare en kort S85? slik at design ellers vil være nokså lik?

Slik har jeg også forstått det, men om ventildeksler etc. er identiske vet jeg ikke.

Stemmer nok det ja, enkel og god løsning :)

Den øverste er forresten en S85.

Skrevet
Fy faen jeg kjeder meg...

Sånn er det... og det er godt å lave ingenting av og til... :wink:

Jeg griner og laver fis.. Neida, jeg leter etter en gunstig respirator til m50`n da.. Så gjør jo noe..

Hehehe... "griner og laver fis"... er iallefall et godt dansk uttrykk. Nei... du må gjøre ingenting for å komme til Nirvana.... :)

Skrevet
Hva med a2dp blutooth headset da? Fredrik

En jeg jobba med hadde et nokia blåtann headset faktisk, og det var jyskla godt, om kanskje litt mye bass, men langtifra så dominerende som på portapro.

Skrevet
Si meg, er det ingen som leser tulletråden lenger?

Nå har sikkert 5 forskjellige brukere lagt ut nyheten om luksuskræsj her, begynner å bli litt lei av akkurat den saken :lol:

Du skulle sett på verdens største Ferrari-forum, folk river seg i hårene :lol::lol: Hver halvtime dukker det opp en tråd :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...