knut_olestad Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Da passer det vel med denne linken: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... xtor=RSS-3
Jordfræsar Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Snøvær i Nord-Norge:Kategori 1 advarsel: Kost av trappa kategori 2 advarsel: ta fram snøspaden Kategori 3 advarsel: Kan være litt snø på vegen Snøvær Østlandet,Sørlandet,Vestlandet: Kategori 1 advarsel: Totalt snøkaos, bli værende inne, sykemeld deg, skriv testamente! Det gjelder bare Oslo og lenger sør. Vi som bor lenger nord eksisterer jo ikke for dem! "Hæ? Bor det folk lenger nord? Næææh..." Hva er sjansen for trafikkulykke i Nord-Norge der du er heldig hvis du ser et menneske/bil etter 5 mil... Vs. at du heldig hvis du har tom vei fra et lyskryss til annen, når du er i Oslo... Fort gjort med ulykker i allerede dødstrange veier med skiftende grep på underlaget... Men joa, noen overdriver snømengden og kjører som bestemødre bare det er snø, uansett mengde... Oslofolket kan ikke kjøre på vinter'n bare! Ser jo det år etter år når første snøfall kommer hoho
Kjexx Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Dæææææven og det skulle snø i kveld Sitti på med 230E merce i kveld med automat. Egentlig en ganske bra vinterbil, spinner som ett udyr og så er det ganske godt med rattutslag. Helt topp Var det noe serlig med snø i Skien i kveld? Syntes det var ganske sørpete i Larvik så vi dro bort til Kvelde området og der var det jo nesten halvmeteren med snø Savner min 98 230e...
Marius2002 Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Oslofolket kan ikke kjøre på vinter'n bare! Ser jo det år etter år når første snøfall kommer hoho
hermanoo90 Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Da har jeg oppdatert prosjekt-tråden min, trykk på linken under signaturen min og titt og kommenter
Jørgen Lie Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Haha, se den lille karen her da, forteller Karius og Baktus ordrett fra filmen!!
knut_olestad Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Haha, se den lille karen her da, forteller Karius og Baktus ordrett fra filmen!! Genialt
Snusfenrik Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Det gjelder bare Oslo og lenger sør. Vi som bor lenger nord eksisterer jo ikke for dem! "Hæ? Bor det folk lenger nord? Næææh..." Sto og tenkte litt på den her om dagen, når jeg var på Gardermoen i går faktisk. Overhørte mor og sønn, som ventet på bussen til Oslo.. hvorpå sønnen så et fly tilhørende SAS og lurte på om dem hadde mer enn ett fly. På svaret ja fulgte han opp med spørsmålet "Flyr dem(sas) til Trondheim tror du?".. "Eh, nei det vet jeg ikke riktig... om det går fly der altså... kanskje Norwegian har et fly der av og til" ... really? Altså sammen med Bergen så må vel Trondheim være blant de travleste innenriks destinasjonene i Norge, rett foran Stavanger... blir litt oppgitt! Edit: ...og ang oslofolk / kjøring på snø... det kan dem faen meg ikke heme i Bergen heller! http://www.bt.no/nyheter/trafikk/20-ulykker-p-fire-timer-2621444.html I rest my case...
Eksos Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Den siste linken der.. Har de virkelig kolonnekjøring fordi de venter på å få veiene salta? Herre min hatt hvor ubrukelige bilister folk blir etterhvert... !
Snusfenrik Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Såvidt jeg leste var det vel sånn at det ble kjempe kø pga polert snø, som igjen ble skikkelig holkeføre... bildet er vel ute fra Sotra(øy).. hvor brøytebilene må inn til Bergen for å hente saltet, og derfor sto i samme kø som resten av saueflokken Har opplevd det mange ganger, jobbet der ute i over tre år! Og når så mange på død og liv skal kjøre piggfritt/sommerdekk, lager stillestående kø(er mye trafikk på strekket)... så blir det bra hardpakket før saltet kommer. Hurra for saltlake/snøsuppe og nullføre!
Sandersen Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Endelig snør det litt i Skien au.Snakkaassss Vært å kosa oss vi og, 4 bimmere etter hverandre ^^ Kos det Vi lå vel rundt 10 biler etterhverandre fra ellefanten, opp til rødmyr, og ned igjen. Var ganske så heftig nå alle slang bilene sine fra brøytestikk til brøytestikk Var utrolig mye folk ut i dag, det skal sies. jøss, så ikke en keft jeg. Men nå var jeg bare et ærend på herkules da, kjørte innom kjørbekk på veien men så generelt ingen ute.
Kjexx Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 I feel charming, Oh so charming, It's alarming how charming i feel!!
Anbefalte innlegg