Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

i det siste har jeg merka flere "stupid"tråder enn før....

De blir nok hurtig fjernet eller stengt.

Jeg forstår ikke hvorfor det er så vanskelig å respektere at vi ikke ønsker en "bare prat" tråd med pisspreik her inne. Det er fullt mulig å skrive nogenlunde innholdsrike innlegg om nesten hva det skal være, men man må ha en plan og et poeng med innlegget.

Det å bare skrive at nå sitter jeg og presser på do... har intet poeng i seg selv. Uttalelsen må ha et formål i en større sammenheng... den må settes i en kontekst som vi andre kan spinne videre på så vi kan å skape en diskusjon som er relevant her inne.

Er dette et alt for vanskelig språk Clerion?... Eller forstår du hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"kontekst" og "relevant" er vel fortsatt litt på kanten :)

ingen poeng med avstemning da det er moderatorene som bestemmer, og med greit flertall i ryggen på denne linjen. Det er kun 3-4 som klager, og forumet har 20.000 brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi ta en avstemming på hvordan vi vil ha det? Sånn det er nå hvor vi må diskutere som politikere eller sånn som det var før? ;) Virker som det bare er 3-4 som vill ha det sånn som det er nå..

Nei... forumet er og blir slik moderatorene har bestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, jeg kan sikkert spørre om dette.

Vil det lønne seg å få ny takst av bolig selv om det har gått under et år siden kjøp? tenker på refinansiering

Om du har pusset opp kan det absolutt ha noe for seg. Om leiligheten er lik som ved kjøp tror jeg ikke det har noen hensikt. Du kan jo ofte få gratis verdivurdering av megler da, så det er jo bare å gjøre uansett. Noen banker godtar dette, mens andre vil ha full takst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg savner faktisk de gode diskusjonene ja, de ble endel borte i leksa på de 2 forrige trådene.

De gode diskusjonene kommer tilbake av seg selv, men først skal vi ha luket ut all chattingen og fjortispreiket. Jeg er så langt ikke spesielt overrasket over hvem som klager på den nye doktrinen her inne. De må enten finne seg et annet forum eller begynne å skrive litt mer voksne innlegg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å kjeder meg no veldig på jobb, og fant ut jeg skulle teste ut phpBB 3.0.7, er endel år siden jeg dillet med phpBB men fant ut det er jo skikkelig morro å dille med :)

kan opperette en tråd der som dere sikkert kan snakke kuk i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg savner faktisk de gode diskusjonene ja, de ble endel borte i leksa på de 2 forrige trådene.

De gode diskusjonene kommer tilbake av seg selv, men først skal vi ha luket ut all chattingen og fjortispreiket. Jeg er så langt ikke spesielt overrasket over hvem som klager på den nye doktrinen her inne. De må enten finne seg et annet forum eller begynne å skrive litt mer voksne innlegg her inne.

Mopedportalen.no for eksempel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...