Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Siste jeg vill er å kræsje sånn med e30'n :?

Bra det gikk bra med dem!

Jeg og! Det er helt tragisk føre om dagen, MANGE som kjører av veien... Han KAN ha lekt seg, men jeg tror ikke det er nødvendig for at slik skal skje. Men er det noen som får svi så er det vel en unggutt, ikke en bestefar på 89. Han beholder lappen! :roll:

Skrevet

Er jo ikke vanskelig jeg :D Hvordan kunne jeg vite at du hadde chip?

Neidaneida! :P Du er ikke vanskelig, bare jeg som overreagerte litt :)

Gjør han noe særlig annet enn å fortelle at hans 325d som er chipa er raskere enn det meste som er produsert på jord? :o Burde jo ha fått med deg det Marius

Det er trist at du har ett slikt inntykk av meg, kan ikke se at jeg har snakket så mye om det her i tråden men! Men en forklaring kan være at veldig mange her inne er ekstremt sensetive for mine uttalelser og pirker opp i det minste detaljer! Da er det kun klartekst som funker som svar for meg og det kan i noen tilfeller få meg til å fremstå som et skrytete rasshøl!

Jeg kan ikke se at jeg har snakket negativt om andre her inne helt uprovosert så det er trist at du går til det steg!

Hmm... Var ikke det Hartge chip du hadde? Rart at Hartge ikke oppgir så høye effekttall på sine "modifikasjoner" som du sier, på det de leverer til e90 325d.... :|

Nei det er ikke så rart! Fram til for ikke så lenge siden kunne du levere BMWen inn til Bavaria, de skrudde ut en modul fra hjernene på bilen og sendte den til Hartge i Bergen som programerte den og returnerte stasen til Bavaria! Så blei det store interne forandringer innad i Hartge og det blei slutt på denne praksisen!

Fra min tid i Bavaria så ble dette gjort på mange 525d og 325d, det ble snakket om 272 hk men mer korrekt var ca 260-265 hk! En 535d eller X6 35d ble med samme metode skremt opp til ca 330 hk! I dag kan Bavaria kun resette tilbake til orginalinstillingene eller "låse opp" en allerede resatt bil tilbake til 265 hk, de kan altså ikke montere nytt!

Ta forøvrig en titt her! Dette vil opplyse deg

http://forums.5series.net/topic/43517-5 ... ge-tuning/

http://forums.5series.net/topic/50173-h ... el-re-map/

http://www.autozeitung.de/tests-fahrber ... artge-325d

Skrevet

Noen som kan svare på dette:

Om man har ADSL, og får internett via vanlig telefonkontakt, kan man da miste hastighet om signal sendes gjennom kobberkabel i lengre strekinger?

Skrevet

Om man har ADSL, og får internett via vanlig telefonkontakt, kan man da miste hastighet om signal sendes gjennom kobberkabel i lengre strekinger?

Hastigheten bestemmes av lengden på kabelen mellom huset og nærmeste sentral.

Jeg bor et steinkast fra sentralen og får 12mb linje, mens foreldrene mine som har ca 1 mil linjelengde ikke kan få mer enn 3mb.

Skrevet

Hastigheten bestemmes av lengden på kabelen mellom huset og nærmeste sentral.

Jeg bor et steinkast fra sentralen og får 12mb linje, mens foreldrene mine som har ca 1 mil linjelengde ikke kan få mer enn 3mb.

Okeei.. Jeg bor også et steinkast fra sentralen, og har i snitt 14-15mb... En kompis bor, tja, 4-5km unna... Han ligger på rundt 1,5mb...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...