noekult Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Igjen, som nevnt, har nesten aldri fellesinteresser med de fleste jenter heller. Vil jeg koble av i fritiden så drar jeg heller hos en gutt hvor jeg kan prompe og le av det, spise kebab hvis jeg blir sulten, se actionfilm uten diskusjon og snakke om damer og bil. Sånne ting funker som oftest ikke mellom meg og jenter, mulig det funker for andre. Få deg nordlandske venninner De er med på alt, ja alt... De er utrolig koslige og vil være med oss gutta på mye. De kommer å trenger en armkrok under en film uten noe mer mening i det, de er med på å drikke til sola står opp, de er med på snowboard og snøballkrig, de er med på å diskutere damer... Samtidig er de sykt pen! ... men i utgangspunktet går jeg ikke til nye jenter utenom skole/jobb/fellesvenner for å bli kompiser og for å bare henge med dem... Jo, det er akkurat det man må. Bli venn med de, de drar deg med, bli venn med nye jenter. Og kanskje i denne "prosessen" møter du ei som er riktig for deg eller ei som vil være sengepartner. Hehe, alltid hatt sansen for nordlendinger, jeg Uææ... Slikt funker ikke med de fleste jeg har møtt i hovestaden... Trenger å reise mer, jeg....
Jordfræsar Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Kom deg ut av hølet noekult! Mista cavemææn! Edit: Trønderdamerne er også med på det meste forresten. Herlige mennesker!
noekult Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Hehe javisst, javisst... Blir mye Norge-roadtrips i tiden fremover, stoler såpass på BMWen nå (2000 km uten trøbbel, bank i bordet!).
Jordfræsar Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Hehe javisst, javisst... Blir mye Norge-roadtrips i tiden fremover, stoler såpass på BMWen nå (2000 km uten trøbbel, bank i bordet!). Om du ønsker mye kos og hygge i 1 år, så tar du bare å søker på en folkehøgskole.
FredrikE24 Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Hehe javisst, javisst... Blir mye Norge-roadtrips i tiden fremover, stoler såpass på BMWen nå (2000 km uten trøbbel, bank i bordet!). Viktig å kunne stole på bilen sin! Din har vel ikke store manglene, 2000km synes jeg var lite Kjørte vel noe og 15k km med min BMW på 4 måneder uten feilslag. Før du drar ut på tur, sjekk hjullagre, slark etc. Opphengslageret til mellomaksling, bremsebelegg og skiver. Ta også en titt på bensin/bremserør disse kan starte å lekke utpå tur(ha med slangeklemmer, bensinslange(kan tres utenpå bensinrør), avbiter, liten baufil og kniv). Ha med deg fastnøkler 8-19mm, 1/4" pipesett. Div. skrutrekkere er også kjekt. Ha også med deg litt ledning, har fått bruk for denne mange ganger pga. et problem med tenninga.(Koblet denne direkte fra + på batteri til + på coil.) Nå skal det sies at det er kun opphengslageret som har gått fyken på min bil, men det var etter turen og ikke under turen. De andre knepene har jeg måttet bruke på andre biler samt heftig hjullagerhavari på Mercedesen for et par uker siden 20mil hjemmeifra..
Zibiri Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Petter Solberg skal kjøre for fabrikk team enste år! http://www.dagbladet.no/2011/12/15/spor ... /19431442/
noekult Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Hehe javisst, javisst... Blir mye Norge-roadtrips i tiden fremover, stoler såpass på BMWen nå (2000 km uten trøbbel, bank i bordet!). Om du ønsker mye kos og hygge i 1 år, så tar du bare å søker på en folkehøgskole. Mer keen på å se mest mulig. Møte nye folk og ta tusenvis av bilder Hehe javisst, javisst... Blir mye Norge-roadtrips i tiden fremover, stoler såpass på BMWen nå (2000 km uten trøbbel, bank i bordet!). Viktig å kunne stole på bilen sin! Din har vel ikke store manglene, 2000km synes jeg var lite Kjørte vel noe og 15k km med min BMW på 4 måneder uten feilslag. Før du drar ut på tur, sjekk hjullagre, slark etc. Opphengslageret til mellomaksling, bremsebelegg og skiver. Ta også en titt på bensin/bremserør disse kan starte å lekke utpå tur(ha med slangeklemmer, bensinslange(kan tres utenpå bensinrør), avbiter, liten baufil og kniv). Ha med deg fastnøkler 8-19mm, 1/4" pipesett. Div. skrutrekkere er også kjekt. Ha også med deg litt ledning, har fått bruk for denne mange ganger pga. et problem med tenninga.(Koblet denne direkte fra + på batteri til + på coil.) Nå skal det sies at det er kun opphengslageret som har gått fyken på min bil, men det var etter turen og ikke under turen. De andre knepene har jeg måttet bruke på andre biler samt heftig hjullagerhavari på Mercedesen for et par uker siden 20mil hjemmeifra.. Notert! Hiver meg ikke på langtur før småfiksen er unnagjort og bilen er gjennomgått hos verksted som kan gammel BMW (f. eks. Alf Lie) eller i verste fall driftsikkerhetstest hos NAF Men takk for tips, da.
Jordfræsar Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Foto på folkehøgskolen da noekult. Treffer ikke flere folk på 1år enn der? Som regel 60-70% jenter
noekult Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Det er jo sant... Savner BI sånn sett. Bare jenter i markedsføringslinja mi, var good times Men er ikke desperat altså, vil bare se mest mulig av fine Norge Edit: Gymkhana på 2 hjul!
noekult Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Tja, bare veldig fascinert av dette landet. Elsker å kjøre Oslo - Trondheim om sommern og har fått mersmak. Har besøkt masse småsteder på Østlandet over årene, jævlig gøy. Lyst til å kjøre til vestlandet og langt opp til nord. Lyst til å se all naturen turistene kommer hit for å se. Det henger muligens med at jeg hadde dame fra nord-vestlandet. Kjørte til a i en gammal seig Mercedes. Hver gang jeg så noen smellvakre veiruter tenkte jeg alltid "her skulle jeg hatt en bil som elsker svinger!" Og nå som jeg har hatt litt sånn biler de siste åra så får jeg ikke nok av slike turer
Fredrik Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Jeg snakket ikke seksuelle baktanker, du får det til å høres så mistenksomt ut. Jeg snakker om å generelt være interessert i en jente, en liten forelskelse eller interesse for å etablere et slags forhold med jenta. Jeg har mange, mange venninner. Men de har jeg fått gjennom skole, jobb og gjennom andre fellesvenner (slik jeg har nevnt i posten min). Jeg går hvertfall ikke til helt nye jenter og blir venn for å henge med dem. Det har hendt fra tid til annen at jeg ikke finner kjemi med noen jeg i utgangspunktet var romantisk interessert i, men syns likevel at de er verdt å holde kontakten med fordi de viser seg å være veldig kule og er per i dag gode venninner - men i utgangspunktet går jeg ikke til nye jenter utenom skole/jobb/fellesvenner for å bli kompiser og for å bare henge med dem... Igjen, som nevnt, har nesten aldri fellesinteresser med de fleste jenter heller. Vil jeg koble av i fritiden så drar jeg heller hos en gutt hvor jeg kan prompe og le av det, spise kebab hvis jeg blir sulten, se actionfilm uten diskusjon og snakke om damer og bil. Sånne ting funker som oftest ikke mellom meg og jenter, mulig det funker for andre. Jeg har ingen problemer med å følge ditt resonnement og jeg forstår også godt hva du mener, men jeg har aldri hatt problemer med å bare bli venner med damer.... uten å ha litt hensikter. En tidligere kvinnelig kollega ble jeg sogar venner med privat etter at vi fant ut at vi begge har en stor interesse for Mercedes-Benz. Hun bruker bl.a mye tid på en C107 450 SLC sammen med sin mann. Hun kan generelt mye bil og vi har derfor alltid noe å snakke om når vi møtes. Det hjelper selvfølgelig også at vi har mye til felles faglig. En annen dame ble jeg venn med etter at vi fant ut at hun også er venn med en 10 år eldre fetter jeg har. Vi satt i det samme sameiestyret og de hadde studert på NTNU sammen. To flotte damer som jeg aldri kunne tenke meg å ha som noe annet enn gode venner. Jeg tror imidlertid at dette er veldig individuelt fra mann til mann og fra kvinne til kvinne. Noen mennesker er mer seksuelle enn andre uten at det nødvendigvis behøver å være negativt. Jeg tror helt klart at noen menn (og kvinner) ikke kan forestille seg å ha en venn av det motsatte kjønn uten i en eller annen forstand å legge noe seksuelt i det. Det er mange ting som påvirker mulighetene for å få venner av det motsatte kjønn. Jeg tror at spesielt sosiale og kulturelle forhold er helt avgjørende. Utdannelsesnivå og faglige/sosiale kontaktflater spiller også en viktig rolle for oppbygging av relasjonene til det motsatte kjønn. Kvinner med høyere utdannelser og tro på seg selv har generelt et annet forhold til menn enn kvinner uten høyere utdannelser og som i tillegg kanskje har et lavt selvverd. De sosiale relasjonene mellom kjønnene blir generelt vesentlig mer oppdelte jo lenger ned på den sosiale stigen man kommer. Det finnes selvfølgelig unntak (også motsatt), men all sosial forskning bekrefter dette fenomenet.
noekult Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 ^ Enig i det, veldig mange variabler som ligger bak
Anbefalte innlegg