Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vanligsvis veldig konservativ når det kommer til styling, men denna var bare grisetøff! Full M3 styling og BMW Preformance gir et sykt gjennomført inntrykk, men det forsvarer ikke prisen! Gå ned 100 000 så snakker vi :) Motoren må jo være en kjempeskuffelse i en sånn bil med dette utseende, ikke bare lyden men også ytelsene! Alt under 330 hadde vært en skuffelse i en bil med dette utseende :(

Skrevet

r5ta4walsr7605s4937k.jpg

ib22tp7kcgjim5wbujr5.jpg

Gromt! Boraen har jo KN-filter, må gå noe inni helvettes unna! Passaten går meir for showroom looken, kjip tdi men tar da så grundig igjen på verdens tøffeste baklykter! 535'en blei stusselig når eg parkerte ved sida av dei villdyrene der ja!

Skrevet

hfdkkh3nwdxwjb7ni881.jpg

Dette bildet er henta fra ei tysk barnebok som er en storselger rundt om i verden.

I USA er den derimot nektet utgitt.

Hvorfor?

Den pittelille statuen til høyre på bildet er naken samt den nakne dama på veggen..

Og nei, det er ikke tull.

Skrevet

usa er usa... er bare i usa (foreløpig) jeg ser en feit mann på sine 180kg prøve å stjele en mini fries pose fra en annen som skulle hente seg noe å drikke!

@flonoen: passat'n må nesten få pris for årets styggeste baklykter!

Skrevet
r5ta4walsr7605s4937k.jpg

ib22tp7kcgjim5wbujr5.jpg

Gromt! Boraen har jo KN-filter, må gå noe inni helvettes unna! Passaten går meir for showroom looken, kjip tdi men tar da så grundig igjen på verdens tøffeste baklykter! 535'en blei stusselig når eg parkerte ved sida av dei villdyrene der ja!

Hehe :lol: ! Ja det var noen jævla gromme VWer, de er nok noen skikkelige fartsmaskiner! Det oser jo råskap av dem :roll: Jævlig gjennomført den Passaten, hengerfeste MED hette og greier :wink: Boraen også foresten! Sota ruter og KN merke, jeg blir helt GRØNN ( :wink: ) av misunnelse :lol:

Skrevet
CanonIXUS%20063.jpg

De er absolutt nydelige. Jeg ønsker meg en slik en med 330i motor. Pent design, manuell girkasse, bakhjulstrekk, rekkesekser, coupé. Slik det skal være :) :)

PS. Men den Clubsport vinga må gå... Elsker svarte biler men akkurat den modellen er helt nydelig i sølv med riktige felger og senk :)

For et ratt! Visste ikke at det fantes til E9X engang :D Voldsom med styling på den der, av typen "la oss gjøre og fikse på ALT". Men sikkert veldig tøff å se på i virkeligheten... Motoren er grei den, bra bruksbil, men med så mye "se på meg styling" burde den ha hatt en 335d elns... Men rattet, jeg digga det :D

sksl6emk8exlfjmq3x5c.jpg

Mange amerikanere jeg har snakka med spør seg det samme.

Her snakker vi en stor porsjon flaks og adrenalin eller: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cMSTmoNd_0

Går ikke ann å ha mer flaks.

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... d=10016721

Genial artikkel! "Konservativ presidentkandidat knyttes til homo-film", fordi han bruker samme jakke?

"I reklamen er nemlig han ikledd den samme type cowboy-jakke som Heath Ledger hadde på seg i rollen som Ennis Del Mar i homofilmen Brokeback Mountain."

Homofilmen, er det liksom en sjanger? Eller er det en film for homser?

"«Jakken er nesten lik», skriver avisen Daily Mail." Fy fader, nesten lik!

Skrevet

Sikkert det produsenten av jakka var ute etter når han brukte den i filmen. At ingen kan bruke den, for da er de homoer.

Skrevet

Eg hatar att eg har skreve innlegg i så sinnsjukt mange tråder som blir oppdatert kvar dag, er det muligheter for att man kan unsubscribe? :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...