fish Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Da var hengerlappen i boks Hvorfor har du hengerlappen i en boks? Er ikke det litt upraktisk? Du assa Åja, der kom han som har truckførerbeviset i en boks... Rare folk...
liffi Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Hmm... kjærringa kom hjem fra handletur med ei vennine. ikke bare hadde di med klær, men faen meg 3 katteunger ! morsomme små krek. løper rundt i stue her, heelt ville..
Jørgen Lie Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 fish er i slaget i kveld!!! Lurer på når det kommer dit henn at det er jeg som er målskiva
Kvasi Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Sikkert ikke så dumt, sikkert minst 15 år siden jeg rota bort truckførerbeviset mitt
316 Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Jeg er drita, for andre gang denne uka. Skååååååål. Ferdig med drikking for i kveld, kjøre bil i mårra "tidlig"
Kvasi Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 fish er i slaget i kveld!!! Lurer på når det kommer dit henn at det er jeg som er målskiva Du kan godt få være målskiva mi litt, vært å leita etter ting til meg i garagen til gamlingene dine nei?
fish Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 fish er i slaget i kveld!!! Lurer på når det kommer dit henn at det er jeg som er målskiva Haha... Skal være snill med deg i kveld. Står å maler stua og ser på håndballkamp, så da blir det ikke tid til så mye sprell.
Kvasi Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Jeg er drita, for andre gang denne uka. Skååååååål. Ferdig med drikking for i kveld, kjøre bil i mårra "tidlig" Da tar jeg andreskiftet. Fikk lyst på øl så sent at er bare kommet til nr 3
316 Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Jeg har tatt 7. Det får greie seg Skal kjøre klokka 8, det går det?
Jørgen Lie Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 fish er i slaget i kveld!!! Lurer på når det kommer dit henn at det er jeg som er målskiva Du kan godt få være målskiva mi litt, vært å leita etter ting til meg i garagen til gamlingene dine nei? Heh, må nok bare si at det har gått i glemmeboka!!! Sleng på en sms på 909 85 402 i morgen i 10 tia, så skal jeg sjekke det tvert jeg står opp fish er i slaget i kveld!!! Lurer på når det kommer dit henn at det er jeg som er målskiva Haha... Skal være snill med deg i kveld. Står å maler stua og ser på håndballkamp, så da blir det ikke tid til så mye sprell. Da er vi to !!! Minus maling av stue.. Men jeg sitter i stua da! Ser kamp og leter etter stash til bilene og leter etter MC
Kvasi Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Er relativt stor forskjell på hvor fort folk "kvitter seg med" alkoholen. Hadde det vært meg og jeg ble stoppa hadde jeg åkt rett i fengsel.
M|Fjeld Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Trygt og sikkert bevart fra katter og andre vesen Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
316 Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Er relativt stor forskjell på hvor fort folk "kvitter seg med" alkoholen. Hadde det vært meg og jeg ble stoppa hadde jeg åkt rett i fengsel. Ikke bra. Får ta meg en løpetur!
-Erik- Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Jeg er drita, for andre gang denne uka. Skååååååål. Ferdig med drikking for i kveld, kjøre bil i mårra "tidlig" Jeg har tatt 7. Det får greie seg Skal kjøre klokka 8, det går det? Men ja, vil tro det går greit å kjøre i mårra da
Anbefalte innlegg