Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da var hengerlappen i boks :)

Hvorfor har du hengerlappen i en boks? Er ikke det litt upraktisk?

Du assa :lol:

Åja, der kom han som har truckførerbeviset i en boks... Rare folk...

Skrevet

Hmm... kjærringa kom hjem fra handletur med ei vennine. ikke bare hadde di med klær, men faen meg 3 katteunger ! morsomme små krek. løper rundt i stue her, heelt ville.. :)

Skrevet

Jeg er drita, for andre gang denne uka. Skååååååål. Ferdig med drikking for i kveld, kjøre bil i mårra "tidlig"

Skrevet
fish er i slaget i kveld!!! Lurer på når det kommer dit henn at det er jeg som er målskiva :lol:

Du kan godt få være målskiva mi litt, vært å leita etter ting til meg i garagen til gamlingene dine nei? :)

Skrevet
fish er i slaget i kveld!!! Lurer på når det kommer dit henn at det er jeg som er målskiva :lol:

Haha... Skal være snill med deg i kveld. :-) Står å maler stua og ser på håndballkamp, så da blir det ikke tid til så mye sprell. :-)

Skrevet
Jeg er drita, for andre gang denne uka. Skååååååål. Ferdig med drikking for i kveld, kjøre bil i mårra "tidlig"

Da tar jeg andreskiftet. Fikk lyst på øl så sent at er bare kommet til nr 3

Skrevet

Du kan godt få være målskiva mi litt, vært å leita etter ting til meg i garagen til gamlingene dine nei? :)

Heh, må nok bare si at det har gått i glemmeboka!!!

Sleng på en sms på 909 85 402 i morgen i 10 tia, så skal jeg sjekke det tvert jeg står opp ;)

Haha... Skal være snill med deg i kveld. :-) Står å maler stua og ser på håndballkamp, så da blir det ikke tid til så mye sprell. :-)

Da er vi to !!! Minus maling av stue.. Men jeg sitter i stua da! Ser kamp og leter etter stash til bilene og leter etter MC :D

Skrevet

Er relativt stor forskjell på hvor fort folk "kvitter seg med" alkoholen. Hadde det vært meg og jeg ble stoppa hadde jeg åkt rett i fengsel.

Skrevet
Er relativt stor forskjell på hvor fort folk "kvitter seg med" alkoholen. Hadde det vært meg og jeg ble stoppa hadde jeg åkt rett i fengsel.

Ikke bra. Får ta meg en løpetur! :wink:

Skrevet
Jeg har tatt 7. Det får greie seg :P Skal kjøre klokka 8, det går det?

:lol:

Men ja, vil tro det går greit å kjøre i mårra da :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...