-Roger- Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Denne var nærme: http://bil.bt.no/bil/Her-kunne-det-vart ... 12935.html
Jørgen Lie Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Ikke hør på de Jørgen, Puling er oppskrytt Nåååh, vet ikke om jeg er enig der Litt tørrtrening skader ingen
hylle Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Noen som vil kjøpe denne hjelmen? godkjent til 50cc!!
-Roger- Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 When 3 people have sex, they call it threesome When 2 people have sex, they call it twosome Now I know why they call you Jørgen Handsome... Eller noe sånt husker ikke helt hvordan den var EDIT:When three people have sex, we call it threesome. when two people have sex, maybe we could call it twosome Now... i know why they call u handsome
fish Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Skulle ha lært litt mere om tørrtrening.... Nå sitter jeg her 3 menstruelle døttre og ei lita ei som bare er trassig og skal teste grensene...
Marius2002 Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Skulle ha lært litt mere om tørrtrening.... Nå sitter jeg her 3 menstruelle døttre og ei lita ei som bare er trassig og skal teste grensene... HAHAHAHA say whaaat?
fish Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Skulle ha lært litt mere om tørrtrening.... Nå sitter jeg her 3 menstruelle døttre og ei lita ei som bare er trassig og skal teste grensene... HAHAHAHA say whaaat? Jepp, 18, 15, 13 og 7... Ett sota liv, kan man trygt si...
Marius2002 Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Skulle ha lært litt mere om tørrtrening.... Nå sitter jeg her 3 menstruelle døttre og ei lita ei som bare er trassig og skal teste grensene... HAHAHAHA say whaaat? Jepp, 18, 15, 13 og 7... Ett sota liv, kan man trygt si... De hjelper ikke til med malingen da?
fish Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 HAHAHAHA say whaaat? Jepp, 18, 15, 13 og 7... Ett sota liv, kan man trygt si... De hjelper ikke til med malingen da? Hehe... Joda, har fått hjelp til grunninga men "topfinishen" sørger jeg selv for. Forresten, hu eldste dattera mi skal bli billakkerer, hvertfall det som er planen hennes. Må vel finne meg ett prosjekt nå.
Marius2002 Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Hehe... Joda, har fått hjelp til grunninga men "topfinishen" sørger jeg selv for. Forresten, hu eldste dattera mi skal bli billakkerer, hvertfall det som er planen hennes. Må vel finne meg ett prosjekt nå. Ah, så kult. Vet hvem jeg skal kontakte i fremtiden når bilprosjekt blir på gang. Er hun ledig? Neida, men det er spenstig med jenter som ikke velger mainstream!
Jørgen Lie Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Hahahaha, fish, du ække sann! Nå ler jeg godt her Har du svartmala livet ditt eller? EDIT: Svartens engelske ordbokretting på MAC`en
fish Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Hehe... Joda, har fått hjelp til grunninga men "topfinishen" sørger jeg selv for. Forresten, hu eldste dattera mi skal bli billakkerer, hvertfall det som er planen hennes. Må vel finne meg ett prosjekt nå. Ah, så kult. Vet hvem jeg skal kontakte i fremtiden når bilprosjekt blir på gang. Er hun ledig? Neida, men det er spenstig med jenter som ikke velger mainstream! Hehe.. Har type som kjører E36 Joda, litt kult at hu er utradisjonell. Hu sinnsyk flink til å tegne og vurderte en periode å bli tattovør, men jeg er glad for at hu slo det fra seg. Nå er bare å inspirer hu til å begynne med motivlakkering.
Anbefalte innlegg