Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

When 3 people have sex, they call it threesome

When 2 people have sex, they call it twosome

Now I know why they call you Jørgen Handsome...

Eller noe sånt :) husker ikke helt hvordan den var :oops:

EDIT:When three people have sex, we call it threesome.

when two people have sex, maybe we could call it twosome

Now...

i know why they call u handsome

Skrevet

Skulle ha lært litt mere om tørrtrening.... Nå sitter jeg her 3 menstruelle døttre og ei lita ei som bare er trassig og skal teste grensene...

Skrevet
Skulle ha lært litt mere om tørrtrening.... Nå sitter jeg her 3 menstruelle døttre og ei lita ei som bare er trassig og skal teste grensene...

HAHAHAHA say whaaat?

Jepp, 18, 15, 13 og 7... Ett sota liv, kan man trygt si...

Skrevet

HAHAHAHA say whaaat?

De hjelper ikke til med malingen da? :)

Skrevet

HAHAHAHA say whaaat?

De hjelper ikke til med malingen da? :)

Hehe... Joda, har fått hjelp til grunninga men "topfinishen" sørger jeg selv for. Forresten, hu eldste dattera mi skal bli billakkerer, hvertfall det som er planen hennes. Må vel finne meg ett prosjekt nå. :-)

Skrevet

Hehe... Joda, har fått hjelp til grunninga men "topfinishen" sørger jeg selv for. Forresten, hu eldste dattera mi skal bli billakkerer, hvertfall det som er planen hennes. Må vel finne meg ett prosjekt nå. :-)

Ah, så kult. Vet hvem jeg skal kontakte i fremtiden når bilprosjekt blir på gang. Er hun ledig? :mrgreen:

Neida, men det er spenstig med jenter som ikke velger mainstream! :)

Skrevet

Hahahaha, fish, du ække sann! Nå ler jeg godt her :lol: Har du svartmala livet ditt eller? :lol:

EDIT: Svartens engelske ordbokretting på MAC`en

Skrevet

Ah, så kult. Vet hvem jeg skal kontakte i fremtiden når bilprosjekt blir på gang. Er hun ledig? :mrgreen:

Neida, men det er spenstig med jenter som ikke velger mainstream! :)

Hehe.. Har type som kjører E36 8) Joda, litt kult at hu er utradisjonell. Hu sinnsyk flink til å tegne og vurderte en periode å bli tattovør, men jeg er glad for at hu slo det fra seg. Nå er bare å inspirer hu til å begynne med motivlakkering. :-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...