noekult Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Faen ass... Pakistanere som stikker av med norske blonde jenter, det er så typisk!JA, DET ER TULL! Hjelper å være kjekk, oppegående og snill - da kommer dem av seg selv - tror ikke det har så veldig mye med hjemlandet mitt å gjøre... Jeg tenkte mer på ingen av delene... jenter er ikke oftest de som elsker slikt! Det er litt sant Og derfor skal jeg fjerne det
Fredrik 90 Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Jeg må nesten få fortelle det min far fortalte om sin kollega her forleden! Altså, der er snakk om en Bergenser i begynnelsen av 50 årene som hele sitt liv har kjørt kjedelige biler og ikke hatt noen form for bilinteresse! For to år siden så bestemte han seg for å selge Mitsubishien og kjøpe seg en Think, grei bil å kjøre til jobb og i byen mente han! Hjulvispen ble bestillt men kom aldri pga leveringsproblemer så han ga faen i den Og bestemte seg for å kjøpe en Toyota Urban Cruiser i stede, men etter å ha prøvkjørt den så ble det uaktuelt! Så gikk det ett år til med Mitsubishien før en annen kollega skulle til Tyskland å hante seg E61 525XD, han ble så overtalt til å bli med ned for å finne seg en bil! Og det gjorde han virkelig Hjem kommer han nemmelig med en 2008 BMW 325d med full M-sport Langt i fra den type bil han hadde tenkt seg, men har visst ikke angret ett sekund! Han sa til fattern at for første gang i sitt liv så har han bare lyst til å ut å kjøre, han og kona kunne visst finne på å kjøre rundt i timesvis i den nye BMWen! Hvem sa at BMW ikke bringer kjøreglede? Sist fattern snakka med han så hadde han bestillt seg sorte nyrer, carbon interiørlister, blackline baklykter, carbon leppe til bagasjelokket og 19" ligger klare i garasjen og venter på sommern! Og vips så har man en ny BMW entusiast
noekult Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 ^ Samme greia med bestekompisen min. Aldri brydd seg om bil. Så kjørte vi i 180-200 km/t på Autobahn i leiebil-Audi og han ble helt hekta. Fortsatt ikke bilgal som oss her inne, men han sparer til en litt rå utgave av enten Audi eller BMW... Jævlig gøy når folk blir trigget av noe og går og handler grombil
316 Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Venter på V75'n skal tikke inn nå, så trapper jeg opp på Sulland i t-skjorte og sliten joggebukse for å bestille meg M3. Ler de av meg, så går jeg til Audi...
Jordfræsar Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Fikk høre en historie om en som var en gammel Ford traver i mange mange år. Så møtte mannen på en bekjent hos forhandleren som også selger BMW. Mannen Spurte hva han gjorde der og svarte at han skulle hente sin nye F10. Jaha? Svarte mannen og ble med bort til bilen. Det endte med at Ford mannen handlet seg en prikk lik F10 på stedet og innbytte av forden. Han prøvekjørte ikke bilen før handelen
Thundercoil Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Venter på V75'n skal tikke inn nå, så trapper jeg opp på Sulland i t-skjorte og sliten joggebukse for å bestille meg M3. Ler de av meg, så går jeg til Audi... Haha.. Har tenkt på det samme selv! Men hvis de ler av meg, kjøper jeg to! En m3 til meg, en til samboeren. Så kan jeg forhåndsbestille 550d i samme slengen, for når vi skal hente bestemor på jobb og trenger flere dører.
Jordfræsar Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Venter på V75'n skal tikke inn nå, så trapper jeg opp på Sulland i t-skjorte og sliten joggebukse for å bestille meg M3. Ler de av meg, så går jeg til Audi... Om Audi ler da? Går du til Toyota?
Jordfræsar Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Da, da, da... Drar jeg hjem og skifter. Si i fra først så skal du få handle i bare boxern om du vil
316 Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Der ja. Første avdeling unnagjort, Tekno Odin klarte å TAPE! Og dermed ble det ingen millioner i dag heller, faen i helvete ass.
opasb Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 var på bytur igår... kom i bråk av den grunn at jeg ikke likte hello kitty trodde jeg skulle le feil på meg i morges da jeg kom på det
Robkill Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Venter på V75'n skal tikke inn nå, så trapper jeg opp på Sulland i t-skjorte og sliten joggebukse for å bestille meg M3. Ler de av meg, så går jeg til Audi... Min mor dukka opp på Møller i Oslo en gang på åttitallet, skulle titte med en Audi Coupè GT. Da sto hun der med arbeidsklær og tresko, fikk pent beskjed om at hun kunne gå ut igjen da hun ville prøvesitte baksetet. Det hele endte med at hun satte seg i sin egen bil, kjørte til en annen avdeling å bestilte seg en Coupè Quattro! 5mnd leveringstid, bil nr. to inn i landet. Selgeren som kasta henne ut fikk visst beskjed om å gå ut døra selv
Nytern Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Ja... eller i en Boxster/Cayman. Z4 er forøvrig vår datters drømmebil også. Hun har planer om å studere i Tyskland og tanken er derfor å ha en Z4 som studiebil. Tenk om hun når å kjøpe en Z4 (eller tilsvarende) før meg... Søstra mi på 16 fant ut at ho ville ha 1967 Chevrolet Impala, men fadern fikk prata ho ifra det med tanke på bensin utgiftene Søstra di har steike god smak på bil da, 67 Impala er tøffe biler! Hva tror forresten folket om prisen på min E39? Vet det er litt dødt marked for tiden, men vil ikke gi bort bilen heller! http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... on=1007001 155k kr er aaaltfor mye for en 01 mod 520i.. Hjelper ikke at km-stand er lav. Forstår at du ikke vil gi den bort, men kjøper vil jo helst ikke gi bort for mye penger heller For all del, kan hende at jeg tar feil men jeg tenker at 100k er litt mer realistisk.. Kjøpers marked, E39 er blitt gammeldags og utvalget er så altfor stort.. Nå får man jo kurante E60'er for under 200k..
Fredrik 90 Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 En lokal fyr her i byen som gjorde det stort i databransjen på 80 tallet reiste til Oslo i begynnelsen av 90 åra for å handle ny Jaguar hos Oslo Jaguarservice AS (Jaguarforhandler den dag) Det møtte han opp i olabukse, joggesko og ullgenser og blei straks ignorert av selgeren som ikke viste noe interesse! Skuffet og forbannet reiste han til Tyskland og kjøpte ny Jaguar der på de kjipeste felgene og reiste så til Jaguar i Oslo for å kjøpe felger og vinterdekk "Hei! Husker du meg?" Lange i maska hadde de visst blitt I dag preges garasjen på godset hans av en Panamera Turbo, Bentley Continental GT og en strøken Nissan Laurel fra 1986! Nissanen er arvegods fra hans far som ikke likte sønnens dyre bilvaner, så da gamlingen daua så skrev han i testamentet at sønnen skulle overta Laurelen og drifte å stelle den pent! Så enten så ser man han kjørende i en Bentley eller en Nissan fra 86
Anbefalte innlegg